2021-11-18, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesisommar
Bara du som snackar. ”Sickans klick” snackar inte.

En till stjärna här. "Sickans klick snackar inte". Det är Stockholms största snackare. Dom fyller varenda kommentarsfält med snack.
Citera
2021-11-18, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Men såg en röd flagga med en ”örn/vingar” på i en video från en Norsborgs-rappare. @Giocatore på Instagram.

Har för mig att jag sett den flaggan på flera ställen så undrar om Celik tillhör samma turk-folk.

Är det något land?

Syrianska-arameiska flaggan
Citera
2021-11-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Oj, tack!!

Till skillnad från andra "krig" i detta landet, så blev det ingen vendetta kring denna Paki?

Dalen, Bagis och Skarpnäck har blivit av med två så kallade "bröder" som dom "dör för" och "kör för". Paki i Dalen och Soso i Skarpnäck. Chapo klippte dom båda. Ingen har hämnats på flera år eller ens försökt hämnats. Men folk sitter här och tror dom är kapabla ha ha. Chapo har rört sig fritt i Jakan under tiden han inte har suttit och alla har vetat om det. 5 år sen Soso och 3 år sen Paki, och inte ens ett försök har gjorts. Inte en sprängning, inte en skottlossning inte ett skit. Folk sitter här och tror jag snackar bajs. De enda användarna som målar upp dom som kapabla är av någon anledning mycket måna om Skarpnäcks street cred på internet för den går i alla fall inte att rädda upp på gatan ha ha ha hur mycket Mamme90 än försöker.
Senast redigerad av Allchronix69 2021-11-18 kl. 09:15.
Citera
2021-11-18, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Minns ni dom videos som Einar och Haval laddade upp på deras Instagram stories som var riktade som hot mot varandra?

Först är det Einar som filmar när han åker förbi Skarpnäck där Haval är bosatt, för att sedan knappt två timmar senare få en svarsvideo från Haval.

Jag har laddat upp en video där man sammanställt både Einar's och Haval's videos som är uppenbarligen riktade mot varandra.

https://streamable.com/md20s0

Det som är väldigt intressant i detta är att jag känner igen en av dom maskerade männen som syns i Haval's svarsvideo.

Personen jag tänker på är Hamko, en person som var vän med Einar innan hans musikkarriär verkligen tog fart. Det verkar dock som att dom haft sina konflikter med varandra och att dom därmed inte umgicks det senaste året.

Skärmdump på en av dom maskerade männen som jag tycker liknar Hamko:
https://anonfiles.com/d24cIbV4u6/Screenshot_2021-11-18-00-25-49-897_com.android.chrome_2_jpg

Detta är en bild på Hamko, som man kan jämföra med:
https://anonfiles.com/Hc69I7Vfu6/artworks-000587849933-2cj72t-t500x500_jpg

Personen du tycker liknar hamko är i själva fallet "lilla oskyldiga stackars" Dara som absolut inte blandade sig i konflikten i och med den uppdateringen. Lilla oskyldiga Dara som absolut inte umgicks med grovt kriminella i HSL och goade folk till dom vid två tillfällen. Lilla oskyldiga Dara som absolut inte hanterade flera yngre springare i Skarpnäck, Nisses gamla vänner, som han skickade ut för att leta efter Nisse flertalet gånger. Inte för att dom hade gjort nånting om dom såg honom för den delen. Oskyldiga lilla Dara hahaha. Folk sover härinne. Folk vet ingenting om en enda av personerna ni pratar om och har mage att kalla folk med riktig info för troll.
Senast redigerad av Allchronix69 2021-11-18 kl. 09:23.
Citera
2021-11-18, 09:14
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Du är, med största sannolikhet, den mest tappade människan jag någonsin stött på
1. Jag har aldrig hävdat att något jag skrivit är likvärdigt med polisens arbete
2. 300?!?! Vittnen…. Ja det var ju något nytt.
3. Jag har aldrig analyserat någon låttext för att sedan spekulera kring motiv eller MGM.
Om någon är habbad, är det du. Gå och lägg dig din fjant
Du vet ingenting om vad polisen har kommit fram till.
Ja du är trådens mest habbade Einar-analytiker, OK?
Du skrev "...är ju oddsen låga att Polisen" då du menade att sannolikheten var låg att Polisen skulle hitta mördaren [ska jag skicka länken igen ]

- först kommer du inte ihåg fel som du själv skriver
- när du blir påkommen så ljuger du dig ur det
- sen tar du fel på viktiga personer
- när du blir påkommen så låtsas du som ingenting
Så om du var lite självmedveten så skulle du inse att du själv är den mest habbade Einar-analytikern som du själv någonsin stött på.
Citera
2021-11-18, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
En till stjärna här. "Sickans klick snackar inte". Det är Stockholms största snackare. Dom fyller varenda kommentarsfält med snack.

Så du menar alltså att folk runt Sickan skriver i kommentarsfält. Asså vad pratar du om? Först får du det att låta som att de pratar med dig, det gör de inte sen snackar du kommentarsfält.
Citera
2021-11-18, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesisommar
Så du menar alltså att folk runt Sickan skriver i kommentarsfält. Asså vad pratar du om? Först får du det att låta som att de pratar med dig, det gör de inte sen snackar du kommentarsfält.

Återigen försöker du lägga ord i min mun. Ja dom kommenterar i kommentarafält. Kolla på varenda 23 eller sickan video på YouTube så får du se allt deras snack. Och nej det är inte snack relaterat till detta ämne utan det var för att tillbakavisa dina uppgifter om att hans "klick inte snackar".
Citera
2021-11-18, 09:23
Medlem
Citat:
Återigen försöker du lägga ord i min mun. Ja dom kommenterar i kommentarafält. Kolla på varenda 23 eller sickan video på YouTube så får du se allt deras snack. Och nej det är inte snack relaterat till detta ämne utan det var för att tillbakavisa dina uppgifter om att hans "klick inte snackar".

Nej du var otydligt. Jag med kanske jag menade att ingen nämner Einar. Det snackas om mycket men intr de
Citera
2021-11-18, 09:40
Bannlyst
Citat:
Dalen, Bagis och Skarpnäck har blivit av med två så kallade "bröder" som dom "dör för" och "kör för". Paki i Dalen och Soso i Skarpnäck. Chapo klippte dom båda. Ingen har hämnats på flera år eller ens försökt hämnats. Men folk sitter här och tror dom är kapabla ha ha. Chapo har rört sig fritt i Jakan under tiden han inte har suttit och alla har vetat om det. 5 år sen Soso och 3 år sen Paki, och inte ens ett försök har gjorts. Inte en sprängning, inte en skottlossning inte ett skit. Folk sitter här och tror jag snackar bajs. De enda användarna som målar upp dom som kapabla är av någon anledning mycket måna om Skarpnäcks street cred på internet för den går i alla fall inte att rädda upp på gatan ha ha ha hur mycket Mamme90 än försöker.

Vem är Chapo
Citera
2021-11-18, 09:43
Bannlyst
Så misstänkta just nu enligt tråden är? ingen aning om detta stämmer så någon får gärna rätta mig/komplettera

1. Vårbynätverket
2. Husbys Hyenor
3. Dalen/Skarpnäck/Bagarmossen
4. Dumle/Adel
5. Yasin/Shottaz/FLG
6. Haval
7. Märsta?

förvirrande
Citera
2021-11-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynktommy
Vem är Chapo
John Kwingw@ Lidm@n
Citera
2021-11-18, 09:46
Medlem
Citat:

När man klippte Suso så sköt man paki i axeln för att det skulle se ut som att han var måltavla också. Haval den lilla hunden har inte vågat göra något åt det, men han kunde vara så tuff mot Nisse.

Jag håller med om att det är svagt att ingen hämnats för Paki, men i ärlighetens namn så va han en ganska äcklig människa som pissade på allt och alla, inklusive i sin egen ort.

Folk vill nog inte försöka på John och misslyckas, killen är iskall och har skickat 4 personer från detta livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in