2021-11-17, 12:16
Medlem
Har också hört att han inte är med längre ni som tvivlar fråga roddy själva
Citera
2021-11-17, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Varför skulle han blivit utslängd? Han är fullvärdig.

Klubben har fått reda på vilken människa han är så nu står han ensam. Även fast du är fullvärdig så kan man komma få lämna om du inte håller dig till regler.
Citera
2021-11-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Roddy är rädd för många. Därför gömmer han sig nu. Han är portad från allt som är rödvitt och har även blivit utslängd från sin klubb i Skövde. Fasaden börjar att rinna av.

Om man blir utslängd måste allt med klubben bort enligt hans insta finns det bilder med västen.
Citera
2021-11-17, 21:07
Medlem
Citat:
Klubben har fått reda på vilken människa han är så nu står han ensam. Även fast du är fullvärdig så kan man komma få lämna om du inte håller dig till regler.

Han håller sig till regler. Han har förtjänat västen.
Citera
2021-11-17, 21:44
Medlem
Varför skriver ni om Roddy i denna tråd? Han är en posör som är medlem i en SBM klubb. Inget annat.
Citera
2021-11-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Om man blir utslängd måste allt med klubben bort enligt hans insta finns det bilder med västen.

Om man är out, Roddy är left änsålänge iallafall..
Citera
2021-11-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han håller sig till regler. Han har förtjänat västen.

Haha! Nej 😂
Citera
2021-11-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
Varför skriver ni om Roddy i denna tråd? Han är en posör som är medlem i en SBM klubb. Inget annat.

För att jag vill att människor ska veta att han inte har något med HA att göra, dels så att hans skumma affärer med vanliga Svenssons kommer fram och dom vågar anmäla när det klarnas upp att HA inte står bakom Roddy och dels för att jag kräks av tanken på att andra människor ser upp till han.
Citera
2021-11-17, 21:54
Medlem
Citat:
För att jag vill att människor ska veta att han inte har något med HA att göra, dels så att hans skumma affärer med vanliga Svenssons kommer fram och dom vågar anmäla när det klarnas upp att HA inte står bakom Roddy och dels för att jag kräks av tanken på att andra människor ser upp till han.

Ingen vuxen människa med självbevarelsedrift tror att Roddy har något med HA att göra. Då skulle varenda människa som är vän med en medlem falla in under den kategorin alltså?
Citera
2021-11-17, 22:18
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
Ingen vuxen människa med självbevarelsedrift tror att Roddy har något med HA att göra. Då skulle varenda människa som är vän med en medlem falla in under den kategorin alltså?

Att Roddy åtminstone har varit tämligen familjär med en del fullvärdiga, är väl ingen större hemlighet.
Har inte själv snappat upp att han skulle ha något otalt med HA idag, men det är ju å andra sidan inte de mest stabila, mentalt sett, änglarna han frotterat sig med.

Att karln har en mindre flärdfull historia har tyvärr uppenbarligen inte hindrat Tv4 att strössla pengar över honom och hans Hero-figur.

Hans pedofiljagande är väl kanske hedervärt på ytan, men handlar nog mer om att boosta hjälterollen.
Citera
2021-11-17, 22:49
Medlem
vem är ens denna Roddy ni snackar om? länk till insta?
Citera
2021-11-18, 07:07
Medlem
Citat:

Du menar att han inte har rent mjöl i påsen. Det är det du försöker insiminera.

Citat:
Ursprungligen postat av 13121312
vem är ens denna Roddy ni snackar om? länk till insta?

Mest känd som Hero i Gladiatorerna. Arenans beskyddare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in