2021-11-17, 20:43
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misogynist
Enligt vem började de i Israel? MSM?

Hur vet DU att x% av Israel är vaccinerade? Eller att de får samma vaccinbatch (batcherna skiljer sig, se Japan) som andra?
Ska man vara så onödigt ifrågasättande, kan man ju börja med att ifrågasätta dem som säger att vaccinen dödar.
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Judarna blir fortfarande inte vaccinerade på riktigt. Om du inte förstår det så finns det ingen som kan hjälpa dig.

Israel samarbetade f.ö med Pfizer international för att tillverka vaccinet.
Här får du höra själv, hoppas du tål deras skitfula språk:
https://www.goyimtv.tv/v/3271463261/Dr--Albert-Bourla-crowned-honorary-Jew-of-2021

"This year it was the partnership between the state of Israel and Pfizer international.
The special connection that was weaved between the state of Israel and Mr Albert Bourla, the company's chairman, one of the most influential sons of the jewish people over the course of this year, led to the great vaccination operation, and brought a message of hope to the entire world."
Jag fick tydligen också en fejkdos eftersom jag fortfarande lever (och mår bättre än någonsin). Jag är inte jude.
Citera
2021-11-17, 20:44
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Ju mer du skriver desto mer är jag säker på att de val jag gör är de rätta
Samhället kommer visa dig och övriga konspirationsteoretiker vart skåpet skall stå. Var så säker.
Citera
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Oj, här har vi en som känner sig träffad.

Så oerhört skönt att samhället äntligen sätter ner foten mot ovaccinerade foliehattar som dig.

Längtar efter dagen när ni blir portade överallt. Själviska idioter.

Det blir fint det då ni får försörja 20% av befolkningen eftersom dom inte får jobba. 😆Du är väl inte självisk va ditt nazzesvin?

Men såna sprutnarkomaner som du är går väl hemma på soss bidrag med munblöja och vågar inte ens gå ut.
Citera
Medlem
Läser på Twitter att journos på PK hade frågat om:
Kommer det funka att visa upp negativt pcr-test? "Nej"
Hur blir det för de som av olika / religösa skäl inte "kan" ta vaxxet? "De kommer då få intyg på detta"

Undrar således - vilka är skälen och vilken gud behöver jag börja tro på för att få det här intyget?
Citera
2021-11-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Samhället kommer visa dig och övriga konspirationsteoretiker vart skåpet skall stå. Var så säker.
Kom igen, visa vad du går för tangentbords Rambo
Senast redigerad av Skynetsnemesis 2021-11-17 kl. 20:46. Anledning: Fel
Citera
2021-11-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pengarnaforsvann
Läser på Twitter att journos på PK hade frågat om:
Kommer det funka att visa upp negativt pcr-test? "Nej"
Hur blir det för de som av olika / religösa skäl inte "kan" ta vaxxet? "De kommer då få intyg på detta"

Undrar således - vilka är skälen och vilken gud behöver jag börja tro på för att få det här intyget?
Länk?
Citera
2021-11-17, 20:46
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Du går upp i rankning på båda listorna as we speak

Tur du inte levde på 1800 talet med din fjollinställning då hade du blivit tvångsskickad till armen ..

”För arbetarna, som ofta var bondsöner och drängar, skrevs pass som bevisade att de hade rätt att färdas mellan gårdar och län. I 1800-talets Sverige var det fortfarande krav på så kallad laga försvar, som innebar att de män som inte hade arbete riskerades att bli gripna och sändas till armén. ”
Citera
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Jag fick tydligen också en fejkdos eftersom jag fortfarande lever (och mår bättre än någonsin). Jag är inte jude.

Grattis, du fick en utav de många doserna som var placebo, eller i värsta fall så har effekterna inte visat sig ännu. Självklart hade inga fler tagit sprutorna om alla de som injicerades först trillade ihop och dog direkt.
Citera
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Personligen tror jag att om vaccinet har några farliga effekter så kommer det att visa sig närmast eller ganska nära efter vaccintillfället och såklart inte långt senare. Vad får dig att tro att det skulle komma någon död på grund av vaccinet typ 50 år senare? Verkar ju närmast en paranoid tanke.. Så lång tid har vaccinet gått ur, om man skulle ha dött av det skulle det skett för länge sen.

Det finns ju massor man kan dö av,. vad gör vaccinet som det mest troliga av alla risker som finns?
Well. Många av de som fick narkolepsi efter svininfluensa sprutan har fortfarande inte fått en spänn i ersättning eftersom biverkningarna visade sig "för långt" efter.
Vem vet vilka biverkningarna detta vaccin ger?
Citera
2021-11-17, 20:47
Medlem
fittslems avatar
Gissar att majoriteten vaccinvägrare som gråter ut i denna tråd inte ens går på stora event.

Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Grattis, du fick en utav de många doserna som var placebo, eller i värsta fall så har effekterna inte visat sig ännu. Självklart hade inga fler tagit sprutorna om alla de som injicerades först trillade ihop och dog direkt.

Nej ni experter har ju slagit fast att 2-3 miljarder kommer dö en plågsam död först efter 3 år från första sprutan redan.
Citera
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad
Ja det verkar inte bättre, men så länge jag lever så kommer jag att tillhöra den ovaccinerade kontrollgrupen.
Amen, broder.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Om du inte förstått det så är vi staten och samhället både du och jag . Och en överväldigande majoritet vill skydda samhället med de medel vi har. Vill man då nyttja hela samhället får man göra vissa ansträngningar.. vaccin är valfritt och då kan man vid nej ev missa puben och något evenemang.. gjorde man inte värnplikten förut i syfte att skydda samhället kunde man få skaka galler.. same same princip

Vad dillar du om? Är du och jag staten? Nej. Däremot är vi en del av samhället, ja. Vad gäller vaccinpass så är det inte något som ens har röstats fram av befolkningen, så du kan omöjligen veta hur många som stödjer det. Men oavsett hur många som vill ha det så är det inte okej att införa tvingande vaccinpass eller andra åtgärder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in