Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Så är det för alla, vaccinerade som ovaccinerade att förkylningar etc. lyser med sin frånvaro. Orsaken är allt handtvättande, avstånd, munskydd mm. Den från USA importerade kulturen att kramas med alla är mycket sällsyntare i dag.
Men alla följer inte dessa påbjudna regler och de med småbarn har ju veritabla virusfabriker hemma. De små kottarna som går på dagis är rena giftet.
Men DU! drar ju nytta av att andra är avhållsamma vaccinerade och inte sprider smitta.
Att vaccinerade inte sprider smitta är bullshit, det är bara propaganda. Om de inte sköter handhygien mm så sprider de det ändå. Dessutom så har det ju visat sig att folk bär på viruset fast de har vaccinerat sig.
Det finns ju flera rapporterade dödsfall bland de dubbelvaccinerade. Det skulle ju vara så bra det där vaccinet...
Det visar ju sig nu när man kräver att även vaccinerade måste testa sig vid minsta symptom.
Jag drar mitt strå till stacken och är noga med handhygien mm. Skulle inte gå till jobbet om jag mot förmodan skulle bli snuvig
Dessutom skakar jag inte hand eller kramas med folk åt höger och vänster längre heller. Det en fördel med hela den här cirkusen, att man slipper sånt.