2021-04-06, 17:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Åka fast för fortkörning när man ska till tatueraren. Det ger många WT-poäng.
Haha, jag tänkte samma: "tatueringen?", som i att: "ja, det gör man ju var och varannan dag..."
Citera
2021-04-06, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, jag tänkte samma: "tatueringen?", som i att: "ja, det gör man ju var och varannan dag..."

Det är nog svårt att tvätta bort WT-mentaliteten helt. Sen det där med att tatuera sig kan ju bli ett missbruk/beroende i sig har jag sett.
Citera
2021-04-06, 18:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Det är nog svårt att tvätta bort WT-mentaliteten helt. Sen det där med att tatuera sig kan ju bli ett missbruk/beroende i sig har jag sett.
Namnen på barnen också
Citera
2021-04-06, 18:06
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Namnen på barnen också

Lance och Tristan. Låter som ett vinnande koncept. Men man kanske ska vara snäll och tro att de blir maskrosbarn?
Citera
2021-04-06, 20:09
Avstängd
Magictrixs avatar
"Jag hade lånat en kompis byxor, knarket var inte mitt... "

Nu vet ju inte jag vilken bil Hedman har, men modernare bilar berättar ju vilken hastighet som gäller. När det är 60 så beror det ju oftast på att man kör igenom ett mindre samhälle. Då fattar man ju ändå att man ska bromsa ner.
Citera
2021-04-10, 22:25
Medlem
Ograsts avatar
Vad jobbar Magnus nuförtiden med?
Citera
2021-05-17, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vad jobbar Magnus nuförtiden med?

Han är coach på 16 woh, även affärsutvecklare. Han har också något med BETTER you att göra samt alkoholfria viner.
Citera
2021-05-17, 17:17
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Han är coach på 16 woh, även affärsutvecklare. Han har också något med BETTER you att göra samt alkoholfria viner.
Har han slutat att låna byxor av tjackisar? Vad hände med konceptet "Hedmans hand"? Behövs mer än någonsin så här i pandemitider.
Citera
2021-05-17, 17:22
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Han satt i Nyhetsmorgon idag och lät som en riktig 12-stegsmupp.
Han är en 12stegs mupp, för dom som inte visste.
Men men, whatever works antar jag är bättre än missbruk.
Citera
2021-06-29, 15:19
Medlem
Slut med sambon just nu. Han verkar inte ha det helt lätt även om han intensivt jobbar på att förbättra sig.

Jag får konstant en känsla av att han omedvetet eller medvetet skyller allt som sker honom på andra. Även när han säger att det beror på honom. Måste vara något i sättet han säger det. Troligtvis en svår människa att leva nära.
Citera
2021-06-29, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Slut med sambon just nu. Han verkar inte ha det helt lätt även om han intensivt jobbar på att förbättra sig.

Jag får konstant en känsla av att han omedvetet eller medvetet skyller allt som sker honom på andra. Även när han säger att det beror på honom. Måste vara något i sättet han säger det. Troligtvis en svår människa att leva nära.

De flesta som har en beroende problematik är komplicerade att leva med. Även om beroendet bryts så finns beteendet och orsaken kvar. Krävs mycket arbete med terapi osv för att hitta ett bra liv efteråt
Citera
2021-11-17, 18:03
Medlem
Magnus Hedmans son, Lance Hedman:
Pappa var antingen hög eller sov

Berättar om uppväxten om pappas missbruk
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-hog-eller-sov

Fy fn, kan inte vara kul, bra att sonen berättar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in