"Jag hade lånat en kompis byxor, knarket var inte mitt... "
Nu vet ju inte jag vilken bil Hedman har, men modernare bilar berättar ju vilken hastighet som gäller. När det är 60 så beror det ju oftast på att man kör igenom ett mindre samhälle. Då fattar man ju ändå att man ska bromsa ner.
Slut med sambon just nu. Han verkar inte ha det helt lätt även om han intensivt jobbar på att förbättra sig.
Jag får konstant en känsla av att han omedvetet eller medvetet skyller allt som sker honom på andra. Även när han säger att det beror på honom. Måste vara något i sättet han säger det. Troligtvis en svår människa att leva nära.
Slut med sambon just nu. Han verkar inte ha det helt lätt även om han intensivt jobbar på att förbättra sig.
Jag får konstant en känsla av att han omedvetet eller medvetet skyller allt som sker honom på andra. Även när han säger att det beror på honom. Måste vara något i sättet han säger det. Troligtvis en svår människa att leva nära.
De flesta som har en beroende problematik är komplicerade att leva med. Även om beroendet bryts så finns beteendet och orsaken kvar. Krävs mycket arbete med terapi osv för att hitta ett bra liv efteråt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!