2021-11-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Nu blir det av!!

Fuck you alla antivaxare!

Visar hur efterbliven du är om du är GLAD över vaccinpass.

Du är ju vaccinerad, så varför så rädd?
Citera
2021-11-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Tjoho. Får hoppas det stämmer. Ska bli skönt att veta man sitter i en lokal utan ovaccinerat slödder.

Du lever upp till ditt alias
Citera
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Du får titta några månader bakåt om du ska förstå hela bilden.

- Man började med att ta bort alla restriktioner trots att målen man själv satt upp inte uppnåtts.
- Man slutade testa vaccinerade trots att man visste att de sprider smittan och att säsongen börjat.

Redan då var vi flera som förutsåg vaccinpasset som målet, och nu står vi här. Själv räknade jag med att det skulle dröja till julhelgen när alla ville resa, 1 december kan väl räknas som nära nog.

Du menar att det är en orkestrerad konspiration för att att få införa vaccinpass?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Det var mer stake förr . Då hade ingen gnällt om covidpass för nöjen innan 2000 talet förutom några rätthaverister. Nu i pk regnbågstiderna beter sig vaccinmotståndarna som Fibromyalgitanter och drar nazistkort och larvar sig och känner sig kränkta ..

I Österrike så går poliser runt och kontrollerar att man har giltigt pass när man är utomhus.

Du påstår att det inte påminner om nazisttider?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Du menar att det är en orkestrerad konspiration för att att få införa vaccinpass?
Precis. Enda rimliga förklaringen för att ta såna beslut trots all kritik. Jag tror inte människor är efterblivna, lekmän såg det komma varför gjorde inte våra expertmyndigheter det?
Citera
2021-11-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Nu blir det av!!

Fuck you alla antivaxare!

Säger du samma till de som av medicinska själ inte får lov att vaccinera sig?
Citera
2021-11-17, 14:32
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
And so it begins.....

Kommer det att krävas vaccinpass vid nästa BLM- demonstration eller massammankomster i föorten. Tilåt mig tvivla.
Citera
2021-11-17, 14:33
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkerD
är det någon som fortfarande tror på pandemin?

ne jag tror det handlar om ngt helt annat!

vad var det vi sa..........

stoppa galenskaperna innan det är försent.

Jag tror på pandemin, bra att de sätter in extra åtgärder tycker jag
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 14329
Vad är definitionen av en sammankomst?
Bra fråga, jag tänkte precis samma.
Flygresa, tåg, stora butiker m.m.?
Citera
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razz3l
Folkhälsomyndigheten öppnar nu dörren för att införa vaccinpass.

Man säger att i ett scenario, där framför allt ovaccinerade sprider smittan, är detta en åtgärd man kan komma att realisera.

Nu har vi tagit bort rekommendationen för vaccinerade att testa sig vid symtom. Statistiken kommer då att visa att det är ovaccinerade som är bärare och spridare av smittan.

Rent strategiskt är det solklart att man gör allt stegvis för att pressa alla ovaccinerade att vaccinera sig.

Är detta rätt väg att gå, göra livet så pass krångligt att man inser att vaccinering är lösningen att få leva ett normalt liv?

Kommer tilltron till staten att öka eller minska hos den stora gruppen som valt att inte vaccinera sig?

Länk till inslag:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/folkhälsomyndigheten-vaccinbevis-kan-bli-aktuellt/vi-AAQAyDs
Man kan skita i vad FHM säger.
Vaccinpassen har varit bestämda sedan länge. Allt är också förberett sedan länge i samarbete med kivra. Jag har bekanta som jobbat med det.
FHM är sossarnas propagandaorgan och har alltid varit.
Citera
Medlem
JUST IN - Czech Republic bans unvaccinated people from public events and services starting Monday.

Verkar vara hyfsat koordinerat detta.

Nästan så man tror på the great reset.
Citera
2021-11-17, 14:34
Medlem
Bara en tidsfråga tills sveriges tvångs-spruta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem