2021-11-16, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Kan ju inte stämma. Om hon är 57 kan hon knappast vara biologisk mor till dessa småbarn.
Som nämnts hundra gånger redan i tråden så är den nu aktuella kvinnan hans andra äktenskap.
Citera
2021-11-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ella000
Alltså hade han med största sannolikhet inte skött sig, på ngt sätt!
Så är det nog.
Citera
2021-11-16, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av poesikon
Kvinnan som står på samma adress är 42 år alltså ett år yngre än GM.

M*ri*ne Gomis S*mb
*=a

Inte hans andra fru. Utan den svenska slampan som tog hit skiten. Vad heter hon?
Senast redigerad av Shageki 2021-11-16 kl. 23:56.
Citera
2021-11-17, 00:02
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrimusPilus
Jag skulle hålla en slant på onda andar och vidskepelse.

Mer utbrett i afrika än vi förstår och afrikaner vill medge.

Jag kan självklart ha fel och det var "bara" ett kulturberikat sätt att reagera på otrohet eller annat upprörande

Visserligen tror man på voodoo i Gambia och Senegal, men jag tror att det är mer troligt att otrohet ligger bakom.
Citera
2021-11-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likabarnlekaball
Källa på det?

För att tillägga: Hur kan man inte bli isolerad SJÄLV som individ - som nykommen, i dagens rasistiska Sverige? Vad har VI gjort som samhälle för att immigrera denna man? Gett honom nudlar att försörja sin familj på?!?!

Nykommen å nykommen, han blev hit plockad av en svensk kvinna 2006 sedan skiljdes dom när medborgarskapet va klart. 15 år i Sverige och inte en svensk på vännlistan på fb. Efter skilsmässan åkte han hem och plockade hit en ny kvinna från sin stam, denna kvinna är barnens mamma.
Citera
2021-11-17, 00:06
Medlem
fittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrimusPilus
Jag skulle hålla en slant på onda andar och vidskepelse.

Mer utbrett i afrika än vi förstår och afrikaner vill medge.

Jag kan självklart ha fel och det var "bara" ett kulturberikat sätt att reagera på otrohet eller annat upprörande

Det är möjligt. Jag hade en period i Mondo, gore och bizarre för många år sedan och man verkar bränna häxor och allt möjligt skit där nere så kan absolut vara någon slags vidskeplig tro han fått med sig hit. Barnen kan ha fått onda andar i sig som behövde "flyga ut".
Citera
2021-11-17, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Kan ju inte stämma. Om hon är 57 kan hon knappast vara biologisk mor till dessa småbarn.

Nä de är inte mamman, den svenska 57 åriga kvinnan som plockade in mördaren skiljde sig med denne då medborgarskapet va klart då åkte han hem och hämtade fru från sin stam. 57 åriga kvinnan har hämtat hit två afrikaner till.
Citera
2021-11-17, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Visserligen tror man på voodoo i Gambia och Senegal, men jag tror att det är mer troligt att otrohet ligger bakom.

På vilket sätt tror man på voodoo? Är det då dem går till ”Marabouts”?

Stackars barn.. 💔
Citera
2021-11-17, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Nykommen å nykommen, han blev hit plockad av en svensk kvinna 2006 sedan skiljdes dom när medborgarskapet va klart. 15 år i Sverige och inte en svensk på vännlistan på fb. Efter skilsmässan åkte han hem och plockade hit en ny kvinna från sin stam, denna kvinna är barnens mamma.

Han verkar vara ett riktigt lejon. Ett senegalesiskt lejon i Skandinavien.
Senast redigerad av Shageki 2021-11-17 kl. 00:36.
Citera
2021-11-17, 00:35
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
På vilket sätt tror man på voodoo? Är det då dem går till ”Marabouts”?

Stackars barn.. 💔

Bland annat, ja. Man tror att marabouts har övernaturliga krafter och kan kasta förbannelser på folk.
Citera
2021-11-17, 00:35
Medlem
dreadpirate420s avatar
Finns häktningsframställan för allmän beskådan?
Citera
2021-11-17, 00:39
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Skall man vara ärlig så förekommer det inte så ofta vare sig bland helyllesvenskar eller invandrare. Går inte riktigt att koppla till fenomenet balkongflygning vilket mer verkar utövas bland invandrare med konstigt hederskodex - sällsynt att afrikaner o asiater balkongflyger.
Alla har vi våra seder........

"Balkolgflygningar" är helt korrekt ett hederskulturellt fenomen och ska inte kopplas ihop med detta fall.
Det var ju ganska uteslutet redan när man fick reda på barnens låga ålder.

Ej heller gällde det någon jämförelse mellan kategorierna helyllesvenskar och invandrare.
Jag är mer specifik och fokuserar på afrikaner. Inte genom att påstå att de ofta kastar barn från balkongen. Men att de är aningen primitiva och därför behöver mer hjälp för att klara omställningen till ett mer civiliserat samhälle. Ligger det inget alls i det jag säger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in