2021-11-16, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Fast nu va det kvinnan som ingår skenäktenskap med afrikaner som "idag" är 57-år. Hon förtjänar möjligen en egen tråd?

Åldern på GM:s hustru är för mig okänd.

Vad heter hon?
Citera
2021-11-16, 23:18
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Vad heter hon?

Det kan kanske någon undra, ja. Än så länge tycks hon gå under radarn.
Citera
2021-11-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
Fick direkt " Lilla Hjärtat" vibbar när detta nådde mig..

Jösses, inte ens i närheten av Lilla hjärtat
Citera
2021-11-16, 23:20
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leavy123
Fortsättning att dessa akuta psykoser ser ut så här
Och det är precis det folk inte förstår och tror att man försvarar GM när man påpekar att det här sjuka brottet inte kan ha skett i en människas sinnes fulla bruk då det är så himla brutalt och omänskligt.
Citera
2021-11-16, 23:20
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Efter detta så kommer man inte längre få säga upp invandrare heller då de kan få blackout och kasta ut ungarna.
Vidrig människa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G369Gm/hasselbypappan-hade-blivit-av-med-jobbet
Citera
2021-11-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Han hade förlorat taxi och färdtjänst jobbet.
Alltså hade han med största sannolikhet inte skött sig, på ngt sätt!
Citera
2021-11-16, 23:27
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Är lite obehagligt att "nyheter" blivit mentalt runkmaterial. Folk gör saker som är etiskt tvivelaktiga hela tiden och inte fan hängs de ut i media. Det spelar ingen roll vad tanten gjort eller inte. Men det är lite hippt nuförtiden att man skriver saker som bara är till för att dra politiska poäng och presentera det i nyhetsformat fast det egentligen inte är nyheter som Samlagsnytt gör.

Absolut men nu har mannen dödat ungen så det är klart folk reagerar det förstår vem som helst och man behöver absolut inte vara höger för att förstå att kvinnan har problem om hon tar in snubbe efter snubbe från Gambia? Det är ju människohandel/sexhandel vi snackar om här! Klart det blir nyheter... Man kan ju förstå det.
Citera
2021-11-16, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
En islamist är en person som antingen i en större grupp eller på egen hand framför ett religiöst motiverat muslimskt budskap ofta med våld eller hot om våld som primärt "instrument" för att uppnå sina mål
En islamist kan istället vara kristen och kan då benämnas vara kristen radikalist eller kristen sekterist, som enskilt exempel på annan religiöst motiverad radikal extremism

Alltså mer politiskt inriktad? Känns inte som om att han försökte få fram ett budskap med det här.
Citera
2021-11-16, 23:28
Medlem
PrimusPiluss avatar
Jag skulle hålla en slant på onda andar och vidskepelse.

Mer utbrett i afrika än vi förstår och afrikaner vill medge.

Jag kan självklart ha fel och det var "bara" ett kulturberikat sätt att reagera på otrohet eller annat upprörande
Citera
2021-11-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonickie
Alltså mer politiskt inriktad? Känns inte som om att han försökte få fram ett budskap med det här.

Jag påpekade bara att ordet slängs upp i forumet i tid och otid, ofta när en GM benämns vara muslim
Citera
2021-11-16, 23:36
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
En 57-årig svensk kvinna tog den mordmisstänkte Hässelbypappan från Senegal till Sverige sedan hon gift sig med honom i hans hemland. Det kan Samnytt berätta idag.
Kan ju inte stämma. Om hon är 57 kan hon knappast vara biologisk mor till dessa småbarn.
Citera
2021-11-16, 23:37
Medlem
Åldern på GM:s hustru är för mig okänd.[/quote]

Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Vad heter hon?

Kvinnan som står på samma adress är 42 år alltså ett år yngre än GM.

M*ri*ne Gomis S*mb
*=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in