2021-11-15, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Detta va ett utav dina sämre inlägg, upprepning...ja tror du vet att denna teknik existerar men ni ska till alla medel försöka få offren idiotförklarade. .. Implantat är bara en del utav alltihop, sensorer, kristaller och lite annat spelar oxå in.... Och dagens implantat går nog inte att se med blotta ögat, tyvärr!

Vax on vax off

Nä, jag vet ju inte det för ni totalvägrar att ge några som helst bevis för dess existens, ni kan inte ens producera ett simpelt juridiskt dokument om att det ens finns ett fall som tagits upp i domstol. Ärendenummer på det och land så att jag kan kontrollera detta så kanske ni får lite mer trovärdighet.

Det är väldigt svårt att få trovärdighet i något man påstår ha hänt men man inte vill bevisa. Svårare än så är det inte för inom juridiken så har det inte hänt om det inte går att bevisa brottet. Det förstår till och med ni antar jag, eller?

Så chippen är så små att de inte går att se med blotta ögat, korrekt?
De påstådda chippen drivs av någon form av strömkälla?
Ungefär hur många watt är dessa chip på?
Hur sänder dessa chipp, är det en yttre antenn eller har de någon revolutionerande intern antenn som fungerar bra genom skinn, ben och vävnad?
Hur döljer sig dessa chipp från en röntgen?
Är de inneslutna i något hölje, om inte hur undviker de att kroppens immunförsvar reagerar och kapslar in skiten med inflammation som följd?
Hur stark är sändarantennen i watt räknat?

Några av dessa saker måste ni ju kunna svara på
Blir ju lite upprepning då ni aldrig svarar på frågorna utan undviker dem hela tiden så passa på att svara så slipper du fler frågor med upprepning.
Citera
2021-11-15, 18:10
Medlem
Citat:
Detta va ett utav dina sämre inlägg, upprepning...ja tror du vet att denna teknik existerar men ni ska till alla medel försöka få offren idiotförklarade. .. Implantat är bara en del utav alltihop, sensorer, kristaller och lite annat spelar oxå in.... Och dagens implantat går nog inte att se med blotta ögat, tyvärr!

Vax on vax off

Lite OT men för att påvisa hur många av er verka fungera när det gäller att producera bevis på det ni säger.

Lite så här gör ni konspirationsteoretiker när ni ställs mot väggen och tvingas producera bevis

Alex Jones döms för förtal efter skolskjutning

Citat:
Den amerikanske konspirationsteoretikern Alex Jones döms för förtal av offren i skolskjutningen i Sandy Hook, rapporterar The New York Times.

På sin internetshow Infowars har Jones under flera år hävdat att skolskjutningen, som dödade 20 barn och sex lärare, var en attack ledd av den amerikanska staten i syfte att konfiskera amerikanernas vapen.

När domaren i fallet bad Jones lämna över dokument som kunde bevisa detta vägrade han och därför döms han för förtal mot tio familjer.

Jones har tidigare förlorat i tre liknande fall.

Något att tänka på innan ni drar igång rättsprocesser där ni hävdar att någon är skyldig, därför är det från er sida viktigt att utesluta externa parametrar så som psykisk ohälsa med mera. När dessa är bortplockade så kan ni påvisa skadorna som då inte kan komma från något annat.
Citera
2021-11-16, 16:52
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Sorry, men att vägra berätta bevis gör dig till forumtroll som bara vill försöka verka viktig för andra likatänkande. Du är i en brant uppförsbacke i ditt bevisläge för att bli trovärdig.

Viktig!? Du?! Du vet nämligen inte ett skit om verkligheten, eller vad som pågår i detta land. Vad den s.k. Försvarsmakten gör mot människor. Experimenterande som utgör tortyr och som bryter mot alla lagar någonsin skrivna. Jag skiter fullständigt i om du anser mig vara trovärdig eller inte. Förr eller senare kommer det ändå en dag då människor inser att det finns andra än diplomater som är attackerade med vapen identiska med, eller likt de som orsakar Havannasyndromet.

Om nanoteknik och de som har varnat för missbruket av nanoteknik mot människor vet du uppenbarligen inte heller något om. Eller så låtsas du bara okunnig. Vad var det du kallade andra; "troll"?!
Citat:
Läste bara ditt svar fram till din vägran att ge bevis för dina påståenden, när du så uppenbart fabulerar ihop saker för att få verka viktig är du inte värd ett svar.

Lycka till med din iver att bevisa brott samtidigt som du vägrar ge bevis för ditt påstående. Du kommer få det svårt på många plan i ditt liv om du inte ändrar taktik.

Problem med läsförståelsen? Du är som sagt varken polis eller åklagare - och det är inte till din typ som man skall presentera sina bevis. Och några länkar för att lära dig mer om ämnet vill du uppenbarligen inte ha. Kom tillbaka när du varit med om något i ditt liv.
Citera
2021-11-16, 16:57
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Har jag då förstått dig rätt, vi alla andra som inte tror på sagor och påstående utan bevis vet absolut ingenting. Ni som kommer med påstående utan att vilja producera bevis för detta talar sanning och vet om denna superhemliga teknik som ingen annan vet om? Är det rätt uppfattat av mig?

Här har du en föreläsning från någon som har trovärdighet och expertkunnande. Vad säger du om dessa neurovapen som det redogörs för? Sätter du skrattet i halsen nu? Är verkligheten sådan som du trodde den var?

Brain Science from Bench to Battlefield: The Realities – and Risks – of Neuroweapons; https://www.youtube.com/watch?v=aUtQbriWt64
Citera
2021-11-16, 16:58
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Nä, jag vet ju inte det för ni totalvägrar att ge några som helst bevis för dess existens, ni kan inte ens producera ett simpelt juridiskt dokument om att det ens finns ett fall som tagits upp i domstol. Ärendenummer på det och land så att jag kan kontrollera detta så kanske ni får lite mer trovärdighet.

Det är väldigt svårt att få trovärdighet i något man påstår ha hänt men man inte vill bevisa. Svårare än så är det inte för inom juridiken så har det inte hänt om det inte går att bevisa brottet. Det förstår till och med ni antar jag, eller?

Hur sänder dessa chipp, är det en yttre antenn eller har de någon revolutionerande intern antenn som fungerar bra genom skinn, ben och vävnad?
Är de inneslutna i något hölje, om inte hur undviker de att kroppens immunförsvar reagerar och kapslar in skiten med inflammation som följd?

Blir ju lite upprepning då ni aldrig svarar på frågorna utan undviker dem hela tiden så passa på att svara så slipper du fler frågor med upprepning.

Delar av de frågor som du ställer har besvarats i tråden innan.
Citera
2021-11-16, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Här har du en föreläsning från någon som har trovärdighet och expertkunnande. Vad säger du om dessa neurovapen som det redogörs för? Sätter du skrattet i halsen nu? Är verkligheten sådan som du trodde den var?

Brain Science from Bench to Battlefield: The Realities – and Risks – of Neuroweapons; https://www.youtube.com/watch?v=aUtQbriWt64

Skrattar bara på mig av ditt fjanteri, du har verkligen gått ner under 0 nivån på trovärdigheten
Sorry men du är så sjukt oseriös så nu får du raljera med dina tomtar på loftet ensam, förvisso det du vill för du gör som alla andra när de ställs mot väggen med byxorna nere. Byter ämnen och riktning hela tiden, det gör barn som blir påkomna och du är inte så mycket bättre

Du vet som sagt inte vad jag jobbar med så du kan sluta påpeka att jag inte är polis, advokat eller jobbar för försvarsmakten. När du vet det så kan du raljera dina lögner (observera att jag vet du ljuger här) så kan du fundera lite på vad jag menar med det

Du är lite stickig av dig, har ni verkligen inga andra bevis än YouTube? Jag kan fixa X-antal filmer som visar att du är en psykiskt sjuk person som äter bajs till frukost. Om jag publicerar den och skaffar X-antal följare så måste det ju vara sanning eller hur?

Nä, fixa dokumenten så snackar vi vidare, tills dess får du stanna med dina fantasier. Det finns hjälp för dig med om du bara vågar
Citera
2021-11-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Delar av de frågor som du ställer har besvarats i tråden innan.

Har de?
Jag har inte sett ett endaste bevis över huvud taget på att de kan existera ens. Bara att ni säger flera tusentals lider av detta men absolut inga bevis för att påståenden är sanna. Juridiskt sett finns det inga brott om man inte kan bevisa brottet, enkelt och så som ett fungerande rättssystem fungerar.
Citera
2021-11-16, 18:26
Medlem
Citat:
Lite OT men för att påvisa hur många av er verka fungera när det gäller att producera bevis på det ni säger.

Lite så här gör ni konspirationsteoretiker när ni ställs mot väggen och tvingas producera bevis

Alex Jones döms för förtal efter skolskjutning

Något att tänka på innan ni drar igång rättsprocesser där ni hävdar att någon är skyldig, därför är det från er sida viktigt att utesluta externa parametrar så som psykisk ohälsa med mera. När dessa är bortplockade så kan ni påvisa skadorna som då inte kan komma från något annat.

Njaaa, den där Jones känner jag till... För många år sedan listade han fem olika konspirationsteorier som han påstod var sanna.... Och en utav de teorier va just det offren för "hjärnforskning" går igenom, då fick jag en tanke att de andra fyra teorierna kanske också stämmer med tanke på det jag visste om hjärnforsknings programmet... Monarch hette ett utav dom tror ja plus några till då

Eh, spontant om jag fick gissa så är nog vi offer för denna tortyr jävligt stabila normalt sett alltså men det utesluter ju aldrig att vi inte skulle kunna flippa om situation uppstår!! 🙃
Citera
2021-11-16, 18:35
Medlem
Citat:
Njaaa, den där Jones känner jag till... För många år sedan listade han fem olika konspirationsteorier som han påstod var sanna.... Och en utav de teorier va just det offren för "hjärnforskning" går igenom, då fick jag en tanke att de andra fyra teorierna kanske också stämmer med tanke på det jag visste om hjärnforsknings programmet... Monarch hette ett utav dom tror ja plus några till då

Eh, spontant om jag fick gissa så är nog vi offer för denna tortyr jävligt stabila normalt sett alltså men det utesluter ju aldrig att vi inte skulle kunna flippa om situation uppstår!! 🙃

Gott, ta det lugnt och presentera hållbara bevis så kommer det nog gå bra. Aldrig bra att buffla sig fram så att båda sidor tar till vapen.
Citera
2021-11-16, 18:46
Medlem
Citat:

När det gäller bevis så får jag inte ens en röntgen, jag tom velat betala själv för det.. På den tiden kosta det 500 kr men blev nekad! T om läkare i samtal med mig har medgivit att jag har chip i kroppen, tyvärr filma jag inte denne då!
Laddas upp utifrån med hjälp av elektromagnetism, offer har hela tiden små vibrationer i kroppen, mycket sker nattetid... Sen fungerar implantat också av kroppsrörelser, därför ger de offren ofta en kliande känsla så de måste röra på sig för att klia, ansiktet runt näsvingar etc etc... Egentligen så var det så jag börja upptäcka mina implantat, genom att det kliade enormt på de ställen, armbågar, handleder, knogar, knäskålarna, fotknölarna... De ville typ visa mig....
Implantat har jag hört ska va tillverkare av något naturligt ämne som normalt sett finns i våra kroppar, kommer ej ihåg va det nu va för något, cochlear implantat samma material... Kroppen stöter inte bort det med andra ord!

Mina implantat går lätt att känna... Meen ja fick dessa injicerade av Mälarsjukhuset 2012, har ju gått en tid sedan dess så idag kanske dom inte är lika lätta att upptäcka.... Sensorerna är inte kännbara

Sen bevis.... Alltså detta ska ju inte ens kunna bevisas, då blir dom ju tvugna att avsluta denna vidriga forskning!
Citera
2021-11-16, 19:15
Medlem
Citat:
När det gäller bevis så får jag inte ens en röntgen, jag tom velat betala själv för det.. På den tiden kosta det 500 kr men blev nekad! T om läkare i samtal med mig har medgivit att jag har chip i kroppen, tyvärr filma jag inte denne då!
Laddas upp utifrån med hjälp av elektromagnetism, offer har hela tiden små vibrationer i kroppen, mycket sker nattetid... Sen fungerar implantat också av kroppsrörelser, därför ger de offren ofta en kliande känsla så de måste röra på sig för att klia, ansiktet runt näsvingar etc etc... Egentligen så var det så jag börja upptäcka mina implantat, genom att det kliade enormt på de ställen, armbågar, handleder, knogar, knäskålarna, fotknölarna... De ville typ visa mig....
Implantat har jag hört ska va tillverkare av något naturligt ämne som normalt sett finns i våra kroppar, kommer ej ihåg va det nu va för något, cochlear implantat samma material... Kroppen stöter inte bort det med andra ord!

Mina implantat går lätt att känna... Meen ja fick dessa injicerade av Mälarsjukhuset 2012, har ju gått en tid sedan dess så idag kanske dom inte är lika lätta att upptäcka.... Sensorerna är inte kännbara

Sen bevis.... Alltså detta ska ju inte ens kunna bevisas, då blir dom ju tvugna att avsluta denna vidriga forskning!

Låter ju märkligt, dessutom kostar ju inte en röntgen bara 500 SEK utan det är betydligt mer, lite beroende på vilken röntgen man ska göra såklart.

Måste vara implantat av dålig kvalitet i så fall, rör mig ofta i de kretsar som har chip implanterat och de varken känner av dem eller något alls. Det minsta chippet jag sett syns klart och tydligt på röntgen, både magnet och traditionell röntgen. Den med starkast antenn har en räckvidd på i bästa fall 0,5 cm utanför kroppen, i övriga fall måste sändaren/mottagaren tryckas mot huden precis där chippet sitter.
Visst låter det märkligt att de som pysslar med biohacking/grinding har bättre chip som inte orsakar irritation med mera? Låter också otroligt att man kan ladda chippen med elektromagnetisk strålning som kan gå igenom samtliga material vi har runt oss varje dag. Bara att sitta i en bil bildar en effektiv bur mot sådant så jag vet inte hur det skulle fungera. Ännu mer förvånad blir jag av räckvidden på dessa chips både sändning och mottagning. Min 6W handapparat når inte så värst långt så det betyder att chippen måste vara oerhört mycket starkare än så om de ska först gå igenom kroppsvätskor, vävnad och hud och sen ha så mycket kraft kvar att de kommer fram dit de ska.

Sitter chippen under huden som du säger att de gör på dig är det ju bara att knalla in till en piercingstudio och be dem plocka ut dem. För om chippen inte ska ha reagerat med kroppen måste de ha en yta som gör att de inte kapslas in i bindväv för då syns de garanterat på röntgen och blir mycket svårare att avlägsna. Se den typ av chip som vi sätter i katter och hundar, de har ett hölje som just ska trigga inkapsling för att de inte ska kunna migrera i kroppen så att man inte hittar dem eller de hamnar där signalen inte orkar ta sig ut osv.
Citera
2021-11-16, 19:22
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Du är lite stickig av dig, har ni verkligen inga andra bevis än YouTube? Jag kan fixa X-antal filmer som visar att du är en psykiskt sjuk person som äter bajs till frukost. Om jag publicerar den och skaffar X-antal följare så måste det ju vara sanning eller hur?

Ok, så videon var inte av intresse!? Synd då föreläsaren har såväl hög trovärdighet som expertis.

Nedan har du hans CV. Du borde nog inte vara så enkelspårig så att du per automatik förkastar Youtube som källa. Du borde inte heller försöka skoja bort ämnet som du gör då människor i tråden - "försökskaninerna" - har torterats i åratal genom den typ av tekniker som herr Giordano föreläser om. Nästa steg är att det är du som får känna på vapnen/teknikerna. De som äger makt över dessa vapen frågar inte precis riksdagen om lov först innan användning. Kom ihåg det, skojare där.

"James Giordano, PhD, MPhil, is Chief of the Neuroethics Studies Program, Scholar-in-Residence, leads the Sub-Program in Military Medical Ethics, and Co-director of the O’Neill-Pellegrino Program in Brain Science and Global Health Law and Policy in the Pellegrino Center for Clinical Bioethics; and is Professor in the Departments of Neurology and Biochemistry at Georgetown University Medical Center, Washington, DC, USA. He is also Distinguished Visiting Professor of Brain Science, Health Promotions and Ethics at the Coburg University of Applied Sciences, Coburg, Germany, and was formerly 2011-2012 JW Fulbright Foundation Visiting Professor of Neurosciences and Neuroethics at the Ludwig-Maximilians University, Munich, Germany.

Prof. Giordano currently serves as Chair of the Neuroethics Program of the IEEE Brain Project, and an appointed member of the Neuroethics, Legal and Social Issues (NELSI) Advisory Panel of the Defense Advanced Research Projects’ Agency (DARPA). He has previously served as Research Fellow and Task Leader of the EU Human Brain Project Sub-Project on Dual-Use Brain Science; an appointed member of United States Department of Health and Human Services Secretary’s Advisory Council on Human Research Protections (SACHRP); and as Senior Science Advisory Fellow of the Strategic Multilayer Assessment Branch of the Joint Staff of the Pentagon.

The author of over 290 publications in neuroscience and neuroethics, 7 books, and 15 government whitepapers on neurotechnology, ethics and biosecurity, he is an Editor-in-Chief of the international journal Philosophy, Ethics and Humanities in Medicine; Associate Editor of the Cambridge Quarterly of Health Care Ethics; and Contributing Editor of Frontiers in Human Neuroscience.

His ongoing research addresses the neurobiological bases of neuropsychiatric spectrum disorders; and neuroethical issues arising in and from the development, use and misuse of neuroscientific techniques and neurotechnologies in medicine, public life, global health, and military applications. https://clinicalbioethics.georgetown.edu/jgiordano/

In recognition of his work, he was elected to membership in the European Academy of Science and Arts; named an Overseas Fellow of the Royal Society of Medicine (UK); received City University of New York’s Outstanding Alumnus Award; Coburg University’s Gold Medal for Distinguished Achievement, and was awarded Germany’s Klaus Reichert Prize in Medicine and Philosophy."
Senast redigerad av statsterrorist 2021-11-16 kl. 19:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in