2021-11-16, 18:25
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det psykiska ser jag som skiljt från det fysiska. Det finns personer som klarat fall hyfsat, särskilt barn. Det är klart att det kan gå väldigt illa också, men jag verkligen hoppas att hon klarar sig och kan få ett liv och utan smärtor eller fysiska handikapp. Traumat är en helt annan sak, förhoppningsvis hade hon dock blivit prioriterad i den psykiatriska vården med all rätt.

Ett trauma kan man bearbeta. Livet måste inte bli helt värdelöst pga trauma, även om de blir svårare på många sätt.

Ej att förglömma, mamman kanske är helt reko, och har bara levt under fruktansvärda omständigheter. Överlever dottern, behöver hennes liv inte alls vara förstört, men det verkar ju som pappan ska vara avlägsnad från henne resten av hans liv.
Citera
2021-11-16, 18:27
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Om du anser honom vara en apa, så är hans barn apor. Så jag antar att du tycker det är helt OK då att dessa barn dör?

Det har jag inte sagt. Det är negerns fel att barnen är döda men det är batikhäxans fel att negern befinner sig i Sverige.
Citera
2021-11-16, 18:29
Bannlyst
negrer i all ära. men

förvånar mig inte om hon kommer bli bevisad ha "utnyttjat" afrikanerna för att få pengar på kontot, genom att de fått tillträde till landet.

måtte Sveriges folk fatta allvaret i det heliga äktenskapet innan mer sånt här skit sker!
Citera
2021-11-16, 18:29
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Det har jag inte sagt. Det är negerns fel att barnen är döda men det är batikhäxans fel att negern befinner sig i Sverige.

Du har inte sagt det men det följer logiskt. Stå för vad du tror på istf att tramsa. Svarta barn växer upp till svarta vuxna vilka du inte gillar. Så det passar väl dig om de blir mördade.
Citera
2021-11-16, 18:30
Medlem
Vem är kvinnan som varit gift med honom och flera andra afrikaner?
Citera
2021-11-16, 18:30
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Det är inte alls säkert att han varit en bestialisk barnamördare om han bott kvar i Senegal. Det kan mycket väl vara migrationen till ett kulturellt helt annorlunda land som gjort honom till ett monster. Den svenska kvinnan som importerade honom hit ska därför självklart hållas ansvarig som den möjliggörare hon varit.

Att man får för sig att mörda barn har inget med den svenska kulturen att göra
Citera
2021-11-16, 18:32
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
En psykolog förklarade detta i expressen / Aftonbladet idag .Det är ytterst ovanligt att det händer men i de flesta fall handlar det om att de känner sig sviken på ett eller annat sätt av din partner och därför hämnas på det som står denne närmast … barnen .
Mannen som slängde dottern nedanför kraftverket kunde inte ta att sambon tänkte flytta med dottern för ho orkade inte med mannens missbruk och humör !
Svartsjuka är den farligaste sjukdomen av dem alla och det behövs inte en psykopat eller psykiskt sjuk för att gå över gränsen …
Hur många utländska män har dödat sina kvinnor pga att de ville skiljas ?? Ett par varje år dör i det .

Fast empatistörning ingår!!
Du kan inte hålla på och påstå att det är normalt eller naturligt, dvs att förneka att det är brist på empati. Då beror det på att det är nåt allvarligt fel på dig.

Nu diskuterar vi inte längre. Tar avstånd från såna ”människor.” No offense.
Citera
2021-11-16, 18:33
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Du har inte sagt det men det följer logiskt. Stå för vad du tror på istf att tramsa. Svarta barn växer upp till svarta vuxna vilka du inte gillar. Så det passar väl dig om de blir mördade.

Ta av dig nattmössan innan du loggar in nästa gång. Du är helt ute och snurrar.
Citera
2021-11-16, 18:34
Medlem
Citat:
Helt jävla sjukt att vissa i tråden inte bara kan tänka på de stackars ungarna och hur sinnessjukt detta dåd var. Utan de måste skylla på kvinnor för att mannen mördar. Inte ens i en sådan här allvarlig situation tillskrivs GM skulden, utan det måste vara kvinnors fel.

Det är en GM:s fel att saker händer. Det är den personens ansvar. Ingen annans. Att säga att det var kvinnors fel att denne man begick detta hemska, nej mördar man så är det faktiskt 100 % ens eget fel.

Man blir rädd. Dessa människor som alltid skyller ifrån sig ska man nog akta sig för. Jag blir riktigt äcklad. Ta ansvar för fan.

Inte ens en psykossjukdom mildrar att han använde så mycket övervåld. Alltså, detta är små barn det handlar om. Tänk dig själv att vara liten och man blir knivhuggen och utkastad från jag vet inte vilken våning. FY FAN.

Det här kommer säkerligen handla om man kan hålla honom ansvarig för sina handlingar. Led han av vanföreställningar, röster, akut psykos lär det bli vård.

Eller visste han vad han gjorde? Hade dom fått vräkningsbeslut? Hade han förlorat jobbet? Ville hon skiljas? Hade hon träffat en ny? Riskerade han att förlora sina barn?
Citera
2021-11-16, 18:36
Medlem
Hemskt att det hände och mannen borde dö en smärtsam död. Men mängden av incels som skriver här inne är skrämmande. Fyfan vilket kvinnohat det frodas i denna tråden.
Citera
2021-11-16, 18:36
Medlem
Soterns avatar
Det få bli slut på sådana här skenäktenskap bara för att importera dessa vildar.
Citera
2021-11-16, 18:38
Medlem
Lever flickan fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här