2021-11-16, 12:20
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesi007
vart befann du dig när ditt barn föll från en balkong??
Är du verkligen 007? Bond var en aristokrat fullt kapabel att skilja på begreppen var och vart. Och att inse vilka frågor man kan undvika att ställa.
Citera
2021-11-16, 12:25
Medlem
Psykos?
https://youtu.be/flAAW69HBRk
Citera
2021-11-16, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
jag stänger inte dörren helt för någon form av hedersrelaterad skit, där frugan tänkt lämna och karln skall hämnas o knivar ungarna för sedan kasta ut dom genom fönstret framför hennes ögon. Den dörren är inte stängd. jävla djur

Om det är hedersrelaterat och frugan är den "skyldiga" skulle hon fått den flygtur som nu ungarna gjort. Problemet måste vara att ungarna inte vill göra som pappa neger vill. Antingen vill de inte ha sjal eller så vill de inte bli skurna i skrevet. De kanske har vänner utanför negersfären och fått lite fakta om hur andra lever. DET gillas inte av en negerpappa av den gamla stammen. Då får man flyga.
Citera
2021-11-16, 12:31
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Psykos?
https://youtu.be/flAAW69HBRk

1/ Hjärnskador pga många generationerns kusingifte
2/ Uppfostran med såväl islam som tomtar och troll
3/ Dagligt rökande av diverse grässorter
4/ Total isolering från omgivande samhälle
5/ En tragisk - men fullt korrekt - känsla av att vara värdelös

Han har alltså agerat skamligt prostituerad, sålt sig till en vit svensk kvinna. Men sedan inte klarat att inlemma sig i det svenska samhället med sina otrogna medborgare. Snap - krigargenen.
Citera
2021-11-16, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Stör mig enormt på er som skriver så. Lever själv med trauma efter ett mordförsök på mig i ung ålder, och även om jag ibland mår mycket psykiskt dåligt så innebär det inte att jag önskade att jag hade dött vid det tillfället.
Om. Barnet överlever.. Så är hon.är nog skadad för livet p psykiskt och fysiskt... Ja menar att han kastade ut dom från 5e våningen
Citera
2021-11-16, 12:36
Medlem
Är säker på att psykisk ohälsa kan drabba vem som helst oavsett hudfärg. Det handlar om genetik, tidigare upplevelser, stress/sårbarhet, miljö, barndom, fysisk hälsa osv osv. Sen återstår det att se huruvida det här handlar om psykos eller inte, men däremot är det riktigt sorgligt att se hur många härinne som direkt fokuserade på hudfärg. Vilken statistik angående västafrikaner och barnamord bygger ni era åsikter på? Bara för att en del tror på att äldre medicinmän kan bota sjukdomar? Jag har bott i både Gambia och Senegal under många år, såg inget som tyder på att de drabbas oftare av mental ohälsa än vad vi svenskar gör, snarare tvärtom. Varför kan inte fokus ligga på individen i fråga, varför gör ni det till en diskussion om hudfärg?
Citera
2021-11-16, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesi007
vart befann du dig när ditt barn föll från en balkong??

Vet du vad, jag har alltid berättat öppet vad som har hänt och vad som har föranlett händelsen. Men din fråga känns dömande - jag vet inte om det är så eller om det är mina egna skuldkänslor som spökar. Om du genuint undrar och vill veta så är du välkommen att skriva till mig i ett privat meddelande.
Citera
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Är det ens rätt profil?
Namnet är vanligt i Senegal.

Inte bara i Senegal utan även Gambia och andra delar av västafrika
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronan112
Säkra källor

Hur säkra var dina källor?
Citera
2021-11-16, 12:39
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Om. Barnet överlever.. Så är hon.är nog skadad för livet p psykiskt och fysiskt... Ja menar att han kastade ut dom från 5e våningen

Det psykiska ser jag som skiljt från det fysiska. Det finns personer som klarat fall hyfsat, särskilt barn. Det är klart att det kan gå väldigt illa också, men jag verkligen hoppas att hon klarar sig och kan få ett liv och utan smärtor eller fysiska handikapp. Traumat är en helt annan sak, förhoppningsvis hade hon dock blivit prioriterad i den psykiatriska vården med all rätt.

Ett trauma kan man bearbeta. Livet måste inte bli helt värdelöst pga trauma, även om de blir svårare på många sätt.
Citera
2021-11-16, 12:40
Medlem
Driftstopps avatar
När frun vill skiljas från sin islamist = psykos.
Är förvånad att inte frun åkte ut genom fönstret också.
Senast redigerad av Driftstopp 2021-11-16 kl. 12:42.
Citera
2021-11-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
När frun vill skiljas från sin islamist = psykos.
Nej han får inte en psykos, han blir en äkta islamist eftersom det smutsar ner hans tro.
Är förvånad att inte frun åkte ut genom fönstret också.

Hur vet du att han var islamist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in