2021-11-16, 18:23
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Den som snackar skit här är du. Kommer med en massa insinuationer utan belägg och smutskastar en död man.
Oavsett om han var en gulleplutt eller ett praktarsel så är det han som är död, inte L.
Däremot finns det graverande bevis för att hon sköt honom, helt oprovocerat i stunden.

De älskade varann, säger du. Tyvärr har Lasseliten försvunnit. Han hävdade att han kände L väl och var väldigt bestämd med att L och E bara var vänner. Vem är det då som ljuger?

Ja, nu kan vi ju inte fråga Lasseliten, han är ju avstängd.
2021-11-16, 18:27
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, nu kan vi ju inte fråga Lasseliten, han är ju avstängd.

Du missar ju helt poängen i blodplättens inlägg, antigen så ljög Lasseliten eller så ljuger kaptenkrydda, är du dum eller låssas du bara för att förvirra tråden ytterligare
2021-11-16, 18:31
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Du missar ju helt poängen i blodplättens inlägg, antigen så ljög Lasseliten eller så ljuger kaptenkrydda, är du dum eller låssas du bara för att förvirra trpden ytterligare

Varför då? Tror du inte att både E och L hade fler bekanta än en enda?

Och de hade kanske även bekanta som ett par.

De som i mitt tycke ljuger, förvanskar och överdriver är ju E-groupies. Det finns ju ingen sans i debatten överhuvudtaget. Jag får mer vett ur mina tonårssöner!
2021-11-16, 18:36
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Varför då? Tror du inte att både E och L hade fler bekanta än en enda?

Och de hade kanske även bekanta som ett par.

De som i mitt tycke ljuger, förvanskar och överdriver är ju E-groupies. Det finns ju ingen sans i debatten överhuvudtaget. Jag får mer vett ur mina tonårssöner!

Stanna du illalalalaala land, jag ställde en direkt fråga, ljuger Lasseliten eller kaptenkrydda ? båda är med i Lydias lag som du skriver tidigare i tråden

Jag får inte nåt vett ut av dej alls, kan du svara på frågan istället för att blanda bort korten

VEM AV LASSELITEN OCH KAPTENKRYDDA, ljuger enligt din mening
2021-11-16, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Var fick du det ifrån?
Lyssna, själv på rättegången så förstår du vad jag menar
2021-11-16, 19:00
Medlem
Citat:
Du är så verklighetsfrånvänd att ord blir överflödiga.

Att söka vård innebär inte att man läggs in på ett SPA. Du förminskar återigen, denna gång de som jobbar inom detta.

När hon lades in gjorde hon slut med Emil. Han klara inte av det utan ringde henne hela tiden. Inte bara Emil sökte henne då. Men vi behöver inte dra in dom andra.

Han älskade Lydia. Sista natten bädda dom på altanen, hade mysigt. Men han fick spel när hon ville gå ut med vänner. Undrar varför? Han som ej brydde sig enligt dig.

Jo, han skulle sälja sitt hus. De tillsammans leta annat boende. Av mer än ett skäl. Han visste att Lydia annars skulle försvinna.

Dock älska han sina barn. Han ville inte förlora dom. De tillsammans ljög för ex och andra, allt för att Emil skulle få träffa barnen. Kvällen innan händer ngt, vi får väl se vad som hände.

Vad Emil har sagt till dig eller andra, spelar inte ngn roll då Emil har sagt olika till så många. Även andra kvinnor 😱

EmmeLee, du lever i en lögn och du sprider lögner värre än ngn annan. Du är så opålitlig att jag tycker så synd om Emil.

Du har rätt i en sak. Dom var ingen bra match.
Vad vill du uppnå med dina inlägg? Att vi ska tycka synd om mörderskan eller?
2021-11-16, 19:01
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Lyssna, själv på rättegången så förstår du vad jag menar

Det hjälper inte, den gläfsande pygmen hoppar runt med sitt för tunga spjut å ylar whataboutism, logik,har för längesen övergett den här tråden

Alla med sunt förnuft inser ju hur storyn ändras efter bevisen kommer fram
2021-11-16, 19:11
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Den som snackar skit här är du. Kommer med en massa insinuationer utan belägg och smutskastar en död man.
Oavsett om han var en gulleplutt eller ett praktarsel så är det han som är död, inte L.
Däremot finns det graverande bevis för att hon sköt honom, helt oprovocerat i stunden.

De älskade varann, säger du. Tyvärr har Lasseliten försvunnit. Han hävdade att han kände L väl och var väldigt bestämd med att L och E bara var vänner. Vem är det då som ljuger?

Läs igen: han älskade henne. Det vet jag.

Du skriver att jag vill whitewasha henne? Är du säker på det?
Är du säker på att jag inte är förbannat trött på att se hur Emil förminskas?
2021-11-16, 19:13
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:

Vem ljuger? Tja. Kanske ljuger både Emil och Lydia för alla? Vad vet vi 😱

Oooh, se upp. Jag har full respekt för deras anhöriga. Jag skulle kunna slänga ut så mkt förstår du. Men är inte i släkt med EmmeLee 🙈
2021-11-16, 19:23
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Stanna du illalalalaala land, jag ställde en direkt fråga, ljuger Lasseliten eller kaptenkrydda ? båda är med i Lydias lag som du skriver tidigare i tråden

Jag får inte nåt vett ut av dej alls, kan du svara på frågan istället för att blanda bort korten

VEM AV LASSELITEN OCH KAPTENKRYDDA, ljuger enligt din mening

Att det finns "lag" i den här tråden är inte mitt påhitt.

Jag väljer helt själv vilka användare jag tror på, eller inte. Finns det någon motsättning i vad någon av dem användare du nämner, har förmedlat?

Jag finner det mycket, mycket svårt att tro på någon som ex kallar psykmedicinering på recept och på psykavdelning, för att vara narkomaner! Och att skönhetsoperationer skulle ha någon som helst bäring på brottet!
2021-11-16, 19:28
Medlem
Kan väl inte förvänta mig att det ska vara enkelt att använda deduktionsförmågan.
L säger under rättegången att hon älskar E. Något kaptenmollgan också hävdar. MEN Lasseliten skrev att E och L bara var vänner.
Alltså ljuger L ANTINGEN för Lasseliten eller så ljuger hon för rätten. Eller så ljuger Lasseliten och då blir det svårt att tro någon av hans påståenden.
Kaptenmollgan är osammanhängande och slänger sig med insinuationer och smutskastning som inte heller känns trovärdiga.
Det är några i tråden som försöker hålla en sansad diskussion och underbygger sina påståenden med fakta.
Tyvärr drunknar de i trollens skitstorm, men det är väl troligen det som är deras syfte.
2021-11-16, 20:38
Medlem
Citat:
Läs igen: han älskade henne. Det vet jag.

Du skriver att jag vill whitewasha henne? Är du säker på det?
Är du säker på att jag inte är förbannat trött på att se hur Emil förminskas?

Den enda som förminskar Emil just nu är du. Genom att påstå att han älskade en psyko bitch som fick honom att dricka ännu mer. Som slog honom, som hotade honom, som levde gratis i i hans hus och åt av hans mat.
Han ville inte vara med henne mer.
Du hör det t.o.m. på filmen när han själv säger det.
Ändå så är det tydligen lögn.

Du hör absolut till skaran som L manipulerat . Eller skaran, ni är 2 nu 😂

Men berätta du då- vem som ljuger ?
Som ovan frågats flera ggr.
Du visar dig inte trovärdig alls just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in