2021-11-16, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Och vad beror det på då?

dagens män och kvinnor är förvirrade och vet inte hur dom ska förhålla sig till varandra.
Citera
2021-11-16, 11:17
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Min klara tolkning är att om en icke-tjock kvinna i fertil ålder ser det minsta inbjudande ut i offentlig miljö kommer >10 spännissar fram ”och bara ska prata” och byta telefonnummer.

”vadå man kan väl prata lite med vem som helst” (bara dom råkar vara attraktiva kvinnor).
Måste vara jättejobbigt.
Citera
2021-11-16, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frizzy
dagens män och kvinnor är förvirrade och vet inte hur dom ska förhålla sig till varandra.
Nej dagens kvinnor är bortskämda och uppassade av cuckade svennar, som lika förbannat inget får.
Citera
2021-11-16, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Nej dagens kvinnor är bortskämda och uppassade av cuckade svennar, som lika förbannat inget får.

hur är dom bortskämda?
Citera
2021-11-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frizzy
hur är dom bortskämda?
Här kan dom uppföra sig hur jävla illa som helst, lika förbannat står den den handlingsförlamade Svenske mannen och håller upp dörren åt fanskapet.
Citera
2021-11-16, 11:35
Medlem
Jag tror att Sthlmare i allmänhet är kända för att vara sura. Du noterar bara den kategori du personligen är intresserad av.

Om jag skulle prova på att stöta på skitsnygga välklädda män i 18-30-års åldern skulle nog också jag notera att dom är sura och otrevliga. Avståndstagande rent av!

Jag skulle aldrig tolka det som att dom är bortskämda som inte är intresserade av mig, men så är jag inte en läskig incel heller.
Citera
2021-11-16, 11:36
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Kan vi inte tagga ner det generella kvinnohatet lite, och fundera på var det är så här just i stockholm.
Citera
2021-11-16, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juden-T800
Är du en simp eller har du sand i vaginan?
Tippar på betacucksimp.
Citera
2021-11-16, 12:34
Medlem
Europes avatar
Det enkla svaret är att TS reagerar på RBF, och eftersom det helt enkelt finns fler kvinnor i Stockholm än på andra svenska orter, och därmed fler med RBF, så reagerar TS oftare på det. Det lär ju inte vara vanligare i Stockholm, då RBF bygger på att man har vissa ansiktsdrag som gör att man ser lite arg/föraktfull ut i ansiktet när man är avslappnad, ett sådant påstående skulle i så fall behöva någon slags trovärdig empiri som uppbackning.
Citera
2021-11-16, 12:57
Medlem
BigFatCones avatar
En tjej som jag frågade om detta, påstod att hon föredrog att se sur ut för när hon såg glad(are) ut så tyckte hon att allt för många snubbar uppfattade det som en invit. Och jag tror inte att hon är ensam om att leva i den villfarelsen.

Ska jag vara ärlig så tycker jag mest att kvinnor i Stockholm ser ängsliga och rädda ut.

Sen kan man ju titta sig i spegeln och ha det ansiktsuttryck som man själv har när inga känslor är iblandade. Ser du så jävla glad ut? Nej, det gör du inte.
Citera
2021-11-16, 14:17
Medlem
Många svenska kvinnor blir kallade horor om Dom är alltför trevliga.. Det är det som. Satt käppar i hjulet för oss snälla män
Citera
2021-11-16, 14:39
Medlem
utmarkslallarens avatar
Jag en variant på rbf som gör att folk undrar varför jag ser så arg ut när jag är ute och går, men det är bara mitt neutrala ansiktsuttryck som jag får när tankarna vandrar runt. Sänkta ögonbryn, biter ihop käkarna (en jävla ovana) men det ser ju inte så trevligt ut. Emellanåt har det betalat för sig, eftersom folk gärna kliver lite åt sidan när man stövlar på så, men vid andra tillfällen har jag helt ovetandes retat upp någon stridstupp för att jag "gav honom en blick" och då har jag ju blivit tvungen att förklara mig. Hursomhelst, som många andra redan har sagt så är rbf ett avslappnat/neutralt ansiktsuttryck som ANDRA uppfattar som drygt och bitchigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in