2021-11-16, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, enligt tidningarna när barnen sov. Han slängde ut de genom ett fönster.

Tidningarna har inte skrivit något om kvinnan.

Årets pappapris som herr Ndiaye borde få för sin trapets att kasta sina barn ut genom fönstret.
Citera
2021-11-16, 12:02
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Psykiska problem i det här fallet ska nog tolkas som...

1/ Hjärnskador pga många generationerns kusingifte
2/ Uppfostran med såväl islam som tomtar och troll
3/ Dagligt rökande av diverse grässorter
4/ Total isolering från omgivande samhälle
5/ En tragisk - men fullt korrekt - känsla av att vara värdelös

Nej man måste inte vara psykopat för att döda sina barn. Psykopati beskriver inte otäcka personer vi ogillar i största allmänhet utan bygger på fastställda diagnoskriterier.

Både han själv och Sverige hade definitivt mått bättre om han stannat i Senegal.

Nu följer vi utvecklingen i tråden och ser hur de återvändande vänstertomtarna ska försöka vrida till verkligheten så den passar deras irrläror. Måste ha kommit som en chock att det just den här gången visade sig vara en invandrare.

Helt enig. Sverige och förmodligen än han själv hade nog absolut mått bättre om han stannat i Senegal. Alternativt slängt ut sig själv i stället för att ge sig på barnen. Mvh / vänstertomte.
Citera
2021-11-16, 12:03
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Nä, det är väl vad man tänker om man är fullblodsrasist, antar jag. Skulle det visa sig att han t ex lider av shizofreni eller en psykos så har det med all sannolikhet påverkat det som inträffade. Den typen av fall är svåra att komma runt, påminner om pappan på Ekerö som eldade upp sina barn.
Två saker: för det första är risken för psykiska sjukdomar/störningar större hos folk som är inavlade, vilket är fallet i många av de här länderna (kusingifte etc).
För det andra hade inte Dalaröpappan (ej Ekerö) ngn psykos, ej heller en historia av ”psykisk ohälsa”
Citera
2021-11-16, 12:03
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:

Nej man måste inte vara psykopat för att döda sina barn. Psykopati beskriver inte otäcka personer vi ogillar i största allmänhet utan bygger på fastställda diagnoskriterier.

Både han själv och Sverige hade definitivt mått bättre om han stannat i Senegal.

Nu följer vi utvecklingen i tråden och ser hur de återvändande vänstertomtarna ska försöka vrida till verkligheten så den passar deras irrläror. Måste ha kommit som en chock att det just den här gången visade sig vara en invandrare.

Att leva ohälsosamt leder ofta till psykiska problem och känsligheten för psykoser ökar. I Sverige spelar det ingen roll hur mycket människor förstörs av religion, kultur och droger, det är individen det är synd om oavsett vad denne gör och så länge det är en person som passar den politiska agendan.
Tänk er själva att personen varit någon helt annan med en helt annan bakgrund, givetvis hade rapporteringen sett helt annorlunda ut och anpassats efter medias agenda.
Citera
2021-11-16, 12:04
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:

Exakt så.
Citera
2021-11-16, 12:05
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mildster
960 vänner på FB. Inga svenska namn så långt ögat kan nå trots att han bott här i flera år. Kan vara ett tecken på den isolering som nämts i media och en misslyckad integrationspolitik. Undrar hur många av de tusen afrikanska vännerna som vet vad han gjort med sina barn...

Är inte detta rätt person?

https://www.facebook.com/assndiaye.ndiaye.5
Citera
2021-11-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juden-T800
Hur fan vet du det din lättmjölksvita svenska fega simp? Att beröva modern på barnen är en form av förnedring.

Skribenten jag svarade på menade att asylaktivister låtsas att statistiken beror på någonting annat, och menade då våldtäkt rån och förnedring.

Rubriceringen här är mord och mordförsök. Häng med lite!
Citera
2021-11-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Undra om ni tyckt att döden är bättre än livet om det hade varit ert egns barn. Eller skulle ni ändrat er åsikt

Faktiskt, ja. Mitt barn dog i ett fall från balkong. Hade han överlevt så hade han knappast kunna leva ett värdigt liv med tanke på sina skador. Oerhört själviskt att tänka och hoppas att barnet ska fortsätta leva med sådana hemska skador.
Citera
2021-11-16, 12:07
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola77
Att tjejen överlevde beror nog på att tjejer både psykiskt och fysiskt starkare Än vi män... Men hon kommer få Leva med detta trauma resten av sitt liv. Så det bästa vore nog om hon får komma till sin bror.

Stör mig enormt på er som skriver så. Lever själv med trauma efter ett mordförsök på mig i ung ålder, och även om jag ibland mår mycket psykiskt dåligt så innebär det inte att jag önskade att jag hade dött vid det tillfället.
Citera
2021-11-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massingsknopp
Faktiskt, ja. Mitt barn dog i ett fall från balkong. Hade han överlevt så hade han knappast kunna leva ett värdigt liv med tanke på sina skador. Oerhört själviskt att tänka och hoppas att barnet ska fortsätta leva med sådana hemska skador.

vart befann du dig när ditt barn föll från en balkong??
Citera
2021-11-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Är det korrekt att mannen knivade barnen innan han slängde ut dem genom balkongen?

Yes, pappan ska ha börjat hugga sina söner när dom låg och sov... Knäppgöken alltså!
Citera
2021-11-16, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av massingsknopp

Jag hade en polare i skolåldern som hoppade ut från en balkong för att hans flickvän gjorde slut med honom. Han fick inte ett värdigt liv efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in