2021-11-16, 00:32
Medlem
Hörni, inte för att vara den som är den & rör till det ännu mer…. Men…

Kikade igenom kommentarerna på denna video https://vm.tiktok.com/ZM8qgJkWV/ där Ayye gör någon ”intervju” i en bil. Användaren Shhhs1011 säger att Ayye nu är med i AOD (angels of death) & fyller sedan på med att han även hänger i…. Vårby…

Nu är ju oddsen väldigt höga på att de skulle vara inblandade i Einar-smörjan, men tyckte att det var intressant ändå.
Citera
2021-11-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Sitter Mario? Eller är han fortfarande på rymmen? Samma lika med Benji, hans uppgifter är också svåra att greppa.
Benji är ute, han la ut story precis när einar dog sån hör Hammarby location på insta. Vet inte om Mario,men många är rädda för han antagligen, folk från dalen einars grabbar stog som stolpar o vågade inte göra nåt under kidnappningen förra året.
Citera
2021-11-16, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Hörni, inte för att vara den som är den & rör till det ännu mer…. Men…

Kikade igenom kommentarerna på denna video https://vm.tiktok.com/ZM8qgJkWV/ där Ayye gör någon ”intervju” i en bil. Användaren Shhhs1011 säger att Ayye nu är med i AOD (angels of death) & fyller sedan på med att han även hänger i…. Vårby…

Nu är ju oddsen väldigt höga på att de skulle vara inblandade i Einar-smörjan, men tyckte att det var intressant ändå.
Tror inte det ,för ayyes syster la ut om einar händelsen, hon la ut rip o tyckte synd om einars tjej som hon kände ,sen hon nämnde några minen om nisse nör han bruka prata om sin tjej osv
Citera
2021-11-16, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Ja Einar hade nog många vänner. Vilka vill ha hämnd?
- kriminella vänner sen dag 1
- vissa från dalen
Vad tror du om
- Bandidos
- Ali Khan
- DP/Dumle
- HSL
- Einars släkt
Vem ska dom hämnas på? Stämmer spåret i tråden?
Just nu håller polisen koll på alla så de blir inte nu men när de har lugnats sig.
Citera
2021-11-16, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Tror inte det ,för ayyes syster la ut om einar händelsen, hon la ut rip o tyckte synd om einars tjej som hon kände ,sen hon nämnde några minen om nisse nör han bruka prata om sin tjej osv

Är väl egentligen helt obetydlig om en syster till en kontraktsmördare lägger ut kondoleanser om en mördad kändis? Även om jag inte tror att Ayye är inblandad (finns väl en minimal chans) så tvekar jag på att hans familj skulle veta om ifall han faktiskt var det
Citera
2021-11-16, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assignment
Ja absolut, det ursäktar vi! Och du, tack för informationen

Jag väljer att citera det korta du avsluta med annars blir det ännu mer rörigt, lika rörigt som jag just nu inte fattar varför hans avlidna kadaver fortfarande inte är begraven?

Du skrev att du arbetade med rättsmedicin va? Varför tar det så lång tid innan vissa av dessa samhälls-belastare begravs? Har märkt att det bara är så med svenskar, eller icke religiösa människor, alltså 2 veckor är ju långt, men det brukar vara max i vissa fall.

Nu har han varit avliden i 4 veckor på torsdag. Varför är han ej begraven än? Ska vi vänta ytterligare 4 veckor? Är det släkt och anhöriga som ska ta farväl av hans förstörda ansikte eller vad är det frågan om? Ligger han bara i bårhuset för att ruttna eller har det att göra med att man ska pyssla ihop hans ansikte och sy fast kinden tillsammans med käften? Hur gör man med ögon som trillat ut?

Ja du ser! Jag blir fullständigt nyfiken Nu när du säger att du jobbar inom rättsmedicin!

Jag tror inte att jag sa att jag bokstavligen jobbar med rättsmedicin, dock mitt yrke kräver en hel del insikt i/tangerar rättsmedicin. Låt oss säga att för att förstå och göra mitt yrke korrekt så måste man ha grundläggande kunskap i trauma; för att hantera trauma korrekt så måste man förstå fysiken & dess effekt på kroppen vid olika typer av skador.

Jag föredrar de rackarna som fortfarande lever kort och gott.

Anledningen varför det dröjer? Kortfattat:

1) Det finns ett fåtal centran som gör rättmedicinska obduktioner… ”på den nivån”. Man får skilja mellan Heroin-Hasse har sannolikt råkat få i sig Fentanyl och slutat andas och lemlästad kvinnokropp näst-intill oidentifierbar hittas efter 6 års förmultning i ett vattendrag.
I Heroin-Hasses fall så letar man efter uppenbara tecken till yttre åverkan så att någon inte dödar honom först och därefter injicerat en överdos vilket är en rätt snabb process jämfört med Jane Doe som säkerligen kommer kräva analysmetoder använda vid identifieringen av Tutankhamon.

2) Det kan komma in info efter första obduktionen som gör en ytterligare djupdykning viktig. Då är det bättre att preparatet legat i bårhuset än börjat förmultna och genomgått begravning (med traumat som uppstår av att man häver den ritualen och river upp alla sår som just börjat läka -om än lite- hos anhöriga). Balansen mellan att ha möjligheten att utföra kompletterande obduktion som ger god ytterligare kunskap måste vägas mot anhörigas önskan att ”få begravningen avklarad” oavsett om det rör sig om religion eller underlätta krisreaktionens faser.
Citera
2021-11-16, 00:59
Medlem
Benji verkar ha hemliga uppgifter med, eller så är han skriven utanför Sverige numera. De var ju ett konto som pekade ut honom direkt när det hände, men konstapeln lär väl ha undersökt allt runt honom.
https://m.imgur.com/a/mEwVhO8
Om allt detta handlar om Dara och ryktet stämmer kring Nisses inblandning, så har han om någon lite för många anledningar till att inte vara inblandad.

https://m.imgur.com/a/ZReuxQ7
(De kontot är ju helt borttaget nu, vem de nu va som drev de och hotade Nisse)

Ingen verkar veta vart Mario håller hus, han var ju ganska tydlig i Encro ang sina planer för Nisse.

Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Benji är ute, han la ut story precis när einar dog sån hör Hammarby location på insta. Vet inte om Mario,men många är rädda för han antagligen, folk från dalen einars grabbar stog som stolpar o vågade inte göra nåt under kidnappningen förra året.
Citera
2021-11-16, 01:05
Medlem
Citat:
Benji verkar ha hemliga uppgifter med, eller så är han skriven utanför Sverige numera. De var ju ett konto som pekade ut honom direkt när det hände, men konstapeln lär väl ha undersökt allt runt honom.
Om allt detta handlar om Dara och ryktet stämmer kring Nisses inblandning, så har han om någon lite för många anledningar till att inte vara inblandad.

Ingen verkar veta vart Mario håller hus, han var ju ganska tydlig i Encro ang sina planer för Nisse.

Han som röker cigg i liven och hotar einar är en flykting som tog bort sitt konto efter han fick hat, har inget med haval att göra o känner inga grabbar.
Citera
2021-11-16, 01:05
Medlem
Citat:

Mycket möjligt att det var Benjis liga som ligger bakom Einars dödsfall..
Citera
2021-11-16, 01:12
Medlem
En flykting?
Som hanterar svenskan så pass bra som han verkar göra och som dessutom argumenterar kring varför han ska plocka Nisse och hur han inte tycker nämnda Haval gjort fel?

De är inte en random flykting, de är nått form av unikum i så fall.

Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Han som röker cigg i liven och hotar einar är en flykting som tog bort sitt konto efter han fick hat, har inget med haval att göra o känner inga grabbar.
Citera
2021-11-16, 01:21
Medlem
Nej, handlar allt om Khalils, så finns ju motivet.

Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Mycket möjligt att det var Benjis liga som ligger bakom Einars dödsfall..
Citera
2021-11-16, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Är väl egentligen helt obetydlig om en syster till en kontraktsmördare lägger ut kondoleanser om en mördad kändis? Även om jag inte tror att Ayye är inblandad (finns väl en minimal chans) så tvekar jag på att hans familj skulle veta om ifall han faktiskt var det

Jag tror iofs. att hans dagar som kontraktsmördare är slut. Han har väl polisen på sig hela tiden, typ, och han verkar mer intresserad av att bli kändis och göra intervjuer. Skulle inte förvåna mig om han gör avbön snart, blir religiös och gör en hyllningsskiva till Johnny Cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in