Citat:
Mulig at du har skrevet det for lenge siden, men fortsatt ser det ut som at det for mange dreier seg om at TH er uskyldig. Jeg ser at du skriver det motsatte. Jeg ser at du kommer med en teori, men klarer du å komme med noen god begrunnelse for at det skulle være Utengen og sønnen til TH? Annet enn bare magefølelse?
Jeg har en teori. Men fullstendige detaljer blir vanskelig. Blir bare spåing.
Politiet holder tilbake for mye til at man kan si noe sikkert og detaljert.
Jeg tror som sagt mange ganger tidligere at TH står bak selv, eller med innleid hjelp.
Som flere har sagt, verden er ikke så tilfeldig at akkurat når hun skulle skilles, så blir hun søkk borte.
TH kan ha gjort dette selv med f.eks. forgiftning, eller han kan ha leid inn folk.
Hvis jeg skal ta hele greia, så blir jo innlegget mitt en meter langt, så det gidder jeg rett og slett ikke.
Jeg har en teori. Men fullstendige detaljer blir vanskelig. Blir bare spåing.
Politiet holder tilbake for mye til at man kan si noe sikkert og detaljert.
Jeg tror som sagt mange ganger tidligere at TH står bak selv, eller med innleid hjelp.
Som flere har sagt, verden er ikke så tilfeldig at akkurat når hun skulle skilles, så blir hun søkk borte.
TH kan ha gjort dette selv med f.eks. forgiftning, eller han kan ha leid inn folk.
Hvis jeg skal ta hele greia, så blir jo innlegget mitt en meter langt, så det gidder jeg rett og slett ikke.
Min hovedhypotese: Motivet for kidnappingen var penger. Spor på åstedet tyder på at noe har gått galt. Det rimer også godt med oppførsel til motparten. Valg av åsted og at GM har tatt seg god tid på åstedet, kan peke mot en i nær omgangskrets til AE/TH. Det kan også kjennskap til medisinske opplysninger i den siste e-posten fra motparten tyde på. TH har alibi, og har ingen grunn til å pynte på et åsted etter medhjelpere. I tillegg har man denne badekarhistorien, som er uheldig for TEH.
RU er/var kompis med TEH. Han har innrømmet at han løy om at Monero var tema med TH. Den nye versjonen der TH var svært opptatt av Monero, og RU sa at det var en kjeltringvaluta, høres ut som en åpenbar løgn i mine ører.