Citat:
Hoppas alla ni Lydia riddare nu sätter er ner och lyssnar på rättegången nu.
Hon ljuger , blir emot sagd av åklagaren hela tiden och blir ännu mer dryg
Är stöddig och kaxig
Har nån av er haft en panikångest ?
Jag har - då blir man kallsvettig, börjar hyperventilera och får panik, börjar gråta.
Det fysiskt omöjligt att under en panikattack stå lugnt med ett vapen och sikta och skjuta nån.
Än mindre kunna få ihop hjärnan så skarp så man minns en 6 siffror kod med över 2 promille dessutom i blodet - för att öppna och även låsa in sitt vapen.
Hon påstår även att hon kan bo hos sin exman- och han har själv sagt i förhör att han håller sig borta helt från henne.
Och att hon och E skulle köpa något gemensamt /flytta ihop - det framgår tydligt att det inte var så
Nu ska jag lyssna vidare.
Hon har ju talsvårigheter oxå
Herregud vilket white trash psyko bitch
Hon ljuger , blir emot sagd av åklagaren hela tiden och blir ännu mer dryg
Är stöddig och kaxig
Har nån av er haft en panikångest ?
Jag har - då blir man kallsvettig, börjar hyperventilera och får panik, börjar gråta.
Det fysiskt omöjligt att under en panikattack stå lugnt med ett vapen och sikta och skjuta nån.
Än mindre kunna få ihop hjärnan så skarp så man minns en 6 siffror kod med över 2 promille dessutom i blodet - för att öppna och även låsa in sitt vapen.
Hon påstår även att hon kan bo hos sin exman- och han har själv sagt i förhör att han håller sig borta helt från henne.
Och att hon och E skulle köpa något gemensamt /flytta ihop - det framgår tydligt att det inte var så
Nu ska jag lyssna vidare.
Hon har ju talsvårigheter oxå
Herregud vilket white trash psyko bitch
Vi kanske kan slopa domstolar m.m och endast anlita dig EmmeLee?
Du har för fan noll susning hur någon annans panikattack är. Bara för att du börjar böla så gäller det inte för alla andra.
Vad vet du om var hon kan bo? Just det. Det vet du inte ett enda skit om!
Du är såååå full av skit EmmeLee att du anklagar alla andra för att vara lögnare och Lydiariddare? Hur gammal är du? Riddare?? Stort skämt att läsa ditt skit!
Det framgår inte alls tydligt det du nämner. Hur mådde Emil? Varför var han inlagd? Hallucinationer?
De går överhuvudtaget inte in på varför han ej fick ha barnen. Varför Lydia och han ljög för att han skulle få träffa sina barn. Det är så mkt som inte nämns överhuvudtaget.
Och vad i hela friden vet du om att hamna i chock? En krisreaktion?
Tror det är viktigt att expertis uttalar sig istället för du, EmmeLee. Vad händer med en människa som mår psykiskt dåligt, ej sover, ej tar sin medicin. Ett par som lever i fylla med så mycket elände.
Varför tror ni hon skriker som hon gör? Ett avgrundsvrål som hennes ex berättar. Polis som berättar hur de får sätta på sig hörselkåpor. Vad tror ni hon skriker för? Vad tror ni sker inom henne just då? I det tillståndet när man inte ens vet om det är en mardröm eller verklighet.
Läs på om psykologi innan du ska berätta hur allt fungerar.
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-15 kl. 22:40.
Senast redigerad av Captainspiced 2021-11-15 kl. 22:40.