Citat:
Ursprungligen postat av
CptHastings
Jeg er sikkert det du vil kalle TT, selv om jeg mistenker at TH er skyldig i å bestille eller iscenesette hele/deler av handlingen. Jeg klarer allikevel ikke si hva jeg tror jeg har skjedd, uansett om TH er skyldig eller ei. Til det er saken altfor sammensatt og rar.
Forklaringsproblemer ift hva som faktisk har skjedd gjelder jo uansett begge veier.
Det jeg derimot misliker sterkt, er direkte oppspinn, dumme økenavn og konspirasjonsteoretisk fjas som brorparten av Anti-Tom-gjengen serverer på nærmest daglig basis. Dere fremstår som en gjeng fanatikere som har veggene fulle av bilder av avisutklipp og tegnestifter med røde tråder festet til, og med tilhørende skyggelapper. Det er i det hele tatt lite objektivitet og mye følelser i sving her inne.
Jeg tror som sagt TH kan være skyldig på ett eller annet vis, i mangel på andre alternativer. Det betyr ikke at han må være konemishandler, psykopat, maktsyk, voldelig, eller at han dytter familien foran seg.
Det er nok mange her inne som tror at TH er skyldig i drap eller bestilling av dette, men som ikke nødvendigvis tror at han er psykopat. Det kan være ulike grunner til det. F.eks. hvilken informasjon man egentlig har om han osv. Men noe jeg tror, er at mange ikke egentlig vet hva en psykopat er.
Å finne det ut er altfor tørt og kjedelig, og selv etter flere timers lesning, forstår man ikke egentlig hva det er. For veldig mange er ordet psykopat bare det samme som gal, og man ser for seg Jack Nicholson der han står i døra med øksa i hånden. Og da er det lett å tenke at TH ikke er slik.
Økenavnet ser jeg ingen grunn til at skal være oppspinn. Det har blitt oppgitt her inne av en person som har vist seg flere ganger er troverdig, og som har kommet med ting tidligere som har blitt bekreftet og har kunnet latt seg verifisere.
Økenavnet er uansett noe som vi med sikkerhet kan si er et negativt ladet ord. Et styggord.
Så sånnsett spiller det ikke noen rolle om det er "nullet", fjolset, fehuet, nautet etc.
Hva som egentlig har skjedd sånn detaljmessig er jo vanskelig å vite, og det får vi vel aldri vite heller.
Men slik det er nå så ser det jo veldig ut som at det er TH som står bak. Enten selv eller med innleid hjelp. Det er altfor mange indisier som taler for det. Indisier og løgner.