2021-11-15, 20:56
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebal154
Självmord är när man tar livet av sig själv, dödar man någon annan är det mord eller dråp.

Det är jag medveten om, men ifall tanken var att även ta sitt eget liv så är det självmord även ifall man mördat innan. Läste du inte vad jag skrev, jag svarade alltså en person som siade om självmord.
Citera
2021-11-15, 20:56
Medlem
Ser hur alla hatar på MGM.. JA jag önskar han allt dåligt som finns naturligtvis. Tortyr och en långsam död.

Men jag vill fokusera på barnen. Den yngsta har fött, det är bekräftat

Hur gammal är äldsta barnet som har en chans att överleva? Kommer ”hen” bli grönsak?

Mamman? Hon är ett offer också?
Citera
2021-11-15, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
Ser hur alla hatar på MGM.. JA jag önskar han allt dåligt som finns naturligtvis. Tortyr och en långsam död.

Hur gammal är äldsta barnet som har en chans att överleva? Kommer ”hen” bli grönsak?

3 och 7 år var/är dom
Citera
2021-11-15, 20:59
Medlem
Citat:

För hennes egen skull hoppas jag hon dör med tanke på livet som väntar henne annars nu. Inte bara skadorna men hela grejen. Mördad lillebror. Mordömd pappa. Socialbostad. Nä. Hon har det fan bättre i jorden med sitt syskon.
Citera
2021-11-15, 21:00
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leavy123
Eftersom jag jobbar med dylikt så är det så att varningstecken syns långt tidigare.

Som en granne sa han har varit stökig när han kommit hem på kvällar, hon hade hört honom och buller. Det finns tecken som jag sa.
Det handlar också om att vi alla måste ta vårt ansvar och våga reagera så polis o ch socialtjänst kan göra sitt

Så sant som det är sagt!
Citera
2021-11-15, 21:02
Medlem
Nu hoppar vi på att det inte slutar som familjerna i södra sandby där mamma och pappa dödade sina två flickor och tog sina egna liv, hässleholm där mamman som mördade sina två barn genom att kasta dem under ett tåg och tog sitt egna liv eller dalby pappan, exmilitären som kastade bebisen från klippan. Eller tillochmed "lilla hjärtats" pappa som tog sitt liv på häktet/anstalt.

Nu hoppas jag att man bevakar denna djävulska pappa så han inte kommer undan lätt genom att ta sitt liv utan att han faktiskt får lida varje sekund för det han gjort.
Till alla psykopater där ute och som kanske snubblar i denna tråd, LÄMNA ERA BARN TILL SOC. ISTÄLLET FÖR ATT SKADA DE/TA LIVET AV DE.
Citera
Medlem
Undrar om det finns teknisk bevisning som kopplar mannen till balkongkastningen. Är det bara kvinnans utsaga eller finns det någon stödbevisning. Mannen hade skador som han tillfogat sig själv antagligen men vad vet vi mer.
Mannen uppger själv att han inte minns något.
Kanske blir besvärligare än vad man kan tro att fälla mannen.
Citera
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
MGM = Ass*ne Ndi*ye 43 år
*=a

Bor i en trea på Malteholmsvägen 119 och är gift med en 42-årig kvinna som heter M*riane.

Ass*ne är senegal.

Kan vi alla ta och hålla käften nu.

Vad menar du med det?
Citera
2021-11-15, 21:03
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leavy123
Eftersom jag jobbar med dylicg så är det så att varningstecken syns långt tidigare.

Som en granne sa han har varit stökig när han kommit hem på kvällar, hon hade hört honom och buller. Det finns tecken som jag sa.
Det handlar också om att vi alla måste ta vårt ansvar och våga reagera så polis o ch socialtjänst kan göra sitt
Tråkiga är väl att Socialen är så jävla ofunherande i Sverige
Citera
2021-11-15, 21:04
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Mammans Linkedin utan bild och med 1 kontakt i övrigt är den tom på uppgifter.

https://sn.linkedin.com/in/mariane-gomis-61315ba6/sv?trk=people-guest_people_search-card

Sluta bomba tråden med hennes ev. personliga uppgifter. Hon är släppt. Dessutom har vi väl tillräckligt på fötterna nu, för att kunna dra slutsatsen, att det är mannen som är MGM/GM!
Citera
2021-11-15, 21:05
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja om en person inte får riktiga vanföreställningar och slår för att personen är rädd. Men det tror jag knappast det handlar om här.

Grannarna beskriver att detta skrikandet och bankandet pågått sedan i somras. Kan han börjat dricka eller använda droger senaste tiden för att självmedicinera och sedan har det bara gått utför?
Hoppas inte att förundersökningen kommer avslöja långvarig misshandel av barn där socialtjänsten inte gjort vad de ska.

Kan vara voodoo-seanser som låtit. Det kan säkerligen bli ett infernaliskt bankande, hoppande och tjoande när onda andar ska drivas ut. Fullständigt horribelt att Sverige gått åt helvete till den grad att kompletta galningar från Senegal -- av alla ställen -- bor här och får dessa vansinnesutbrott. Hur fan ska det se ut i Sverige om 10-15 år, man bävar?
Citera
2021-11-15, 21:06
Medlem
Citat:

Pojken som avled ska vara TRE ÅR enligt tidigare uppgifterm flickan ska vara SJU ÅR. Födda 2014 samt 2018. mamman är troligtvis också ett offer då hon släppts på fri fot samt vårdades på sjukhus för skador efter händelsen

Barnet kommer säkerligen få men för livet. Sammankopplar det till balkongfallet i södertälje där bobel barqasho, den heliga prästsonen kastade ner frugan ifrån balkongen, ca samma höjd. Hennes huvud delades i två delar, ben och armar stack ut, och var brutna flertal frakturer ovh rullstolsburen 12ÅR senare. Så, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in