2021-11-15, 18:39
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Mar*ane Go*is Sa*b
*i
*m
*m

Är kvinnan som är skriven på lägenheten det gäller tillsammans med flertals gånger nämnda mannen namn A.N.

Äntligen nån som bidrar med något som för tråden framåt. Verkar stämma dessutom. Tack!
Citera
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Just den biten brukar inte afrikaner bry sig så mycket om, de afrikaner jag känner/stött på har inga problem med att leva på frugan (vilket jag tycker är lite hedrande). Men, det kan ju vara så att frugan inte heller har jobb? Jag tror mer på kränkt manlig heder, men vi får se. I slutändan försöker säkert försvaret få det till psykisk sjukdom.

Just det med psykisk sjukdom. Det har ju spekulerats en hel massa i tråden om att det skulle kunna handla om ”voodoo”, onda andar osv, som motiv, (Dvs att MGM skulle kunnat trott på sådant). Inte för att jag tror på sånt motiv men:

Räknas det verkligen som psykisk sjukdom isf, är ju frågan. 🤔 Det är ju ändå en religion. Men det kanske ändå kan kvala in under psykisk sjukdom, vid påföljd. (Typ som när andra GM i andra fall har dömts som psykiskt störda/fått vård, när de sagt att de hört Guds röst osv).
Citera
Medlem
Aftonbladet skriver föräldrarna så de är mamman och pappan anhållna
Citera
2021-11-15, 18:40
Medlem
barndomens avatar
Vafan gjorde grannarna? Måste ju hört en del...
Citera
2021-11-15, 18:41
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barndomen
Vafan gjorde grannarna? Måste ju hört en del...
Tuggade khat och kollade på jihad TV gissningsvis.
Det är ju inte ett svenskt område direkt.
Citera
2021-11-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
En mörkhyad hämnas på sin fru genom att knivhugga sina två barn som nu båda avlidit.
Socialen och polisen gör ingenting i rädslan av att bli kallade rasister, trots upprepade orosanmälan.

Alla som röstat på annat än SD är ansvariga för att detta händer i vårt land.
Ta ert ansvar och rösta RÄTT i nästa val annars kommer detta aldrig att upphöra.
Det går inte att fylla upp ett helt land med invandrare utan att kunna ta hand om dom
Är båda barnen döda nu eller vill du bara bre på lite extra?
Citera
2021-11-15, 18:43
Medlem
Orten4LifeBreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissKatt
Ok. Då borde ju kvinnas förhöras och sen släpps hon då om hennes historia stämmer överens med hans

Ja om hon inte är inblandad i något brott och är oskyldig bör hon släppas inom kort men så länge dom inte kan utesluta det så kommer hon vara anhållen kanske tom häktad men allt beror åå vad polisen har på fötterna. Hon kanske är inblandad? Vi vet ingenting om detta ännu.
Citera
2021-11-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
En mörkhyad hämnas på sin fru genom att knivhugga sina två barn som nu båda avlidit.
Socialen och polisen gör ingenting i rädslan av att bli kallade rasister, trots upprepade orosanmälan.

Alla som röstat på annat än SD är ansvariga för att detta händer i vårt land.
Ta ert ansvar och rösta RÄTT i nästa val annars kommer detta aldrig att upphöra.
Det går inte att fylla upp ett helt land med invandrare utan att kunna ta hand om dom

Vad fan dillar du om. Ge källa på att båda e döda.
Citera
2021-11-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det framkom en uppgift att GM var före detta yrkesmilitär inom Svenska armen, det kan dras en del våldsamma typer till det yrket.

Du försvann snabbare än pålandsvind.
Citera
2021-11-15, 18:45
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten4LifeBreee
Ja om hon inte är inblandad i något brott bör hon släppas inom kort men så länge dom inte kan utesluta det så kommer hon vara anhållen kanske tom häktad men allt beror åå vad polisen har på fötterna

Mordförsök kan ju vara kvinnan som oskadliggjort mannen - om än för sent.
Citera
2021-11-15, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Är båda barnen döda nu eller vill du bara bre på lite extra?

Båda har avlidit.
Citera
2021-11-15, 18:47
Medlem
lemmy124s avatar
Att föräldrar mördar sina barn är vanligare än folk tror. Det händer nästan varje år i Sverige.
Hedersrelaterat. "Om inte jag får träffa mina barn, så ska ingen få det!". Eller så handlar det om ekonomiska svårigheter.

Sidan jag länkar är en lista över alla svenska mordfall från 1970-1980. Om ni går igenom den så märker ni att det är flera fall av svenska familjefäder som mördat hela sin familjer.
https://svenskamordfall.wordpress.com/1980-2/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in