2021-11-15, 15:27
Medlem
De är det som är grejen, jag får inte ihop relationerna alls. Visuellt kan man ju förstå Adels band mot bägge två, men jag får ej ihop banden mellan Nisse och Z.E.

Vet vi med säkerhet att dom var vänner ens? Att dom inte slogs på hotellet och att dom sen inte va på olika sidor på krogen, för de grips ju inte långt därifrån. Vad är det som säger att tjafset i så fall inte fortsatte där mellan dom båda?

Hotell situationen tex, media skriver att ZE ska gripas pga stök och bök, i de tumultet så försöker Nisse sno en pickadoll och blir då skjuten med elpistol. Försöker Nisse sno pickan för att i så fall använda den mot konstapeln eller mot ZE? För han är ju rimligtvis i full affekt pga något när han tar den typen av beslut, som sedan leder till att någon avfyrat elpistolen mot honom dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Fast dessa grabbar är ju konstant habbade och präglade av både bekräftelsebehov där de vill bli kända för brott och dessutom stort polishat. Hur ställer du dig kring teorin om att Einar ska ha bråkat för L*is skull och dessutom tagit en kula för bråket mellan HH och allt vad det är? Jag har inte sagt att det är vanligt att ta kulor för tjenisar men det har däremot andra som anses vara pålitliga i tråden hävdat. Jag hävdar bara att det som är beskrivet i det som jag citerat inte betyder att det finns starka band.
Citera
2021-11-15, 15:31
Medlem
Kan Det Finnas Några Samband Här?
Eller är det kanske bara Slumpen Som Kickar In Igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Haha, där vaknade alla tomtar till liv igen. Nu vet alla på FB plötsligt att Lei* skulle förgifta Nisse. 🤣

Gissa vilken gata, nummer 1 som Barre är skriven på i Märsta?!!!

För den nyfikne så är B*ran Cel*k dömd i samma mål som Dani*r Fou*d Mohamm*d för olovlig försäljning av alkohol till yngre, bland annat.

Denne Dani*r blev bl.a. dömd för mordförsök i tingsrätten men lyckades slingra sig fri i Svea Hovrätt.

Lyckades med samma konststycke där han stod åtalad för medhjälp till mord.

Dömd för flera andra våldsbrott.

Dessa grabbar hänger VC Barre med. Nu förklaras allt härjande i tråden från troll och Märsta-människor.

Yasin-kopplingen försvann nog nu men Märstanätverket är ….
Citera
2021-11-15, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
varför då när dom finns att tillgå här bara
Man vet hur man får dom till vätska eller pulver inga svårigheter alls

Aha! Du antyder att Le*s har läst ett par böcker? Eller han kanske t.o.m. har en akademisk examen och ett litet hobbylabb hemma? Låter hemskt troligt!
Citera
2021-11-15, 15:47
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
De är det som är grejen, jag får inte ihop relationerna alls. Visuellt kan man ju förstå Adels band mot bägge två, men jag får ej ihop banden mellan Nisse och Z.E.

Vet vi med säkerhet att dom var vänner ens? Att dom inte slogs på hotellet och att dom sen inte va på olika sidor på krogen, för de grips ju inte långt därifrån. Vad är det som säger att tjafset i så fall inte fortsatte där mellan dom båda?

Hotell situationen tex, media skriver att ZE ska gripas pga stök och bök, i de tumultet så försöker Nisse sno en pickadoll och blir då skjuten med elpistol. Försöker Nisse sno pickan för att i så fall använda den mot konstapeln eller mot ZE? För han är ju rimligtvis i full affekt pga något när han tar den typen av beslut, som sedan leder till att någon avfyrat elpistolen mot honom dessutom.
Vill inte vara sådan och förlåt om jag neggar, gnäller och upprepar mig men vi vet ingenting utan det är, från er alla och om än bra sådana, bara teorier än så länge.
Citera
2021-11-15, 15:49
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Aha! Du antyder att Le*s har läst ett par böcker? Eller han kanske t.o.m. har en akademisk examen och ett litet hobbylabb hemma? Låter hemskt troligt!

Behöver inget jävla labb och ingen utbilning ,spis kastrull och glasburk någe som kanske du oxo har hemma elle
Citera
2021-11-15, 15:50
Medlem
Citat:

Verkar ju snarare som nån försöker misstänkliggöra Barre. Man använder väl inte sin egen adress som signatur i ett anonymt forum. Då är man väl bra dum, fast det är de väl å andra sidan.....
Citera
2021-11-15, 15:54
Medlem
Det är ju precis de jag försöker reda ut, vad som är teori och vad som är fakta. De finns personer här vet svaret, oklart om dom kommer svara dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Vill inte vara sådan och förlåt om jag neggar, gnäller och upprepar mig men vi vet ingenting utan det är, från er alla och om än bra sådana, bara teorier än så länge.
Citera
2021-11-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Behöver inget jävla labb och ingen utbilning ,spis kastrull och glasburk någe som kanske du oxo har hemma elle

Tror faktiskt inte Le*s har varken kastruller eller spis. Frågan är väl om han ens har ett hem? Ännu mindre troligt är att han går hem och läser Agatha Christie -noveller och lär sig allt om giftmord mellan becknarrundorna i förorten. Antagligen kan han knappt läsa.
Citera
2021-11-15, 16:02
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Tror faktiskt inte Le*s har varken kastruller eller spis. Frågan är väl om han ens har ett hem? Ännu mindre troligt är att han går hem och läser Agatha Christie -noveller och lär sig allt om giftmord mellan becknarrundorna i förorten. Antagligen kan han knappt läsa.

förmodligen inte men det jag menar är att få någon att få i sig en dödlig dos gift av växt eller nöt funkar med koncentrerad nikotin oxo, behöver man inte vara professor för att klara av
Citera
2021-11-15, 16:11
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Det är ju precis de jag försöker reda ut, vad som är teori och vad som är fakta. De finns personer här vet svaret, oklart om dom kommer svara dock.
Känns som ett väldigt tufft jobb här inne, för att inte säga omöjligt, men heder åt seriösa försök.

Att reda ut vad som är fakta baserat på vad folk säger, sant eller inte, blir ju fortfarande bara andrahandsuppgifter och inte fakta.

De som direkt vet tror jag är få och jag är skeptisk till att de hänger här men sedan så finns det säkert folkt som har "hört" saker från källan, kanske via någon, och inte heller då skulle jag kalla det fakta.

Fakta tar jag det som kommer från polisen OM det kommer så långt vilket verkar sitta hårt inne.

Heder, som sagt, åt att ni sliter dock....
Citera
2021-11-15, 16:35
Medlem
Citat:

Ska kika senare ikväll. Det här förklarar ju allt. Allt jävla trollande så fort vi nämnt VC Barre.
Citera
2021-11-15, 16:35
Medlem
Citat:
Verkar ju snarare som nån försöker misstänkliggöra Barre. Man använder väl inte sin egen adress som signatur i ett anonymt forum. Då är man väl bra dum, fast det är de väl å andra sidan.....

Kanske dags att sticka från tråden nu gubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in