2021-11-14, 20:50
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Vilka sitter häktade?
(FB) En person skjuten till döds i Gävle, 2021-11-11
Citera
2021-11-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postmongo
12 är vad jag hört. Dom flesta mot huvudet

rena avrättningen vad jag hört. Typ skallen sönderskjuten. Har svårt att tro att pappan inte kommer hämnas. Förmodligen hämnas, sen sticker han till Turkiet och gömmer sig med PKK kurder.
Citera
2021-11-14, 21:29
Medlem
Missdiamond00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postmongo
12 är vad jag hört. Dom flesta mot huvudet
Har också hört att det avslossades 12 skott och att 5 st träffade. Men vet inte om det stämmer. Vet att det var flera i huvudet iaf. Läste det i ett inlägg från personen som var först på plats.
Citera
2021-11-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdiamond00
Har också hört att det avslossades 12 skott och att 5 st träffade. Men vet inte om det stämmer. Vet att det var flera i huvudet iaf. Läste det i ett inlägg från personen som var först på plats.

Kan du länka till det inlägget?..
Citera
2021-11-14, 21:43
Medlem
Missdiamond00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Kan du länka till det inlägget?..
Det är för mycket känslig information, känns inte rätt att dela det med tanke på vänner och familj som läser det här… Det var väldigt tungt att läsa det..
Senast redigerad av Missdiamond00 2021-11-14 kl. 21:46.
Citera
2021-11-15, 12:07
Medlem
Missdiamond00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Varför då ens nämna ngt sk "inlägg" om det ens finns då jag inte sett ngt i vare sej denna tråd eller ngn annanstans!!

Det är väl lika mycket brist på respekt det med att bara "påstå" ngn slags trådsanning?
Nu är du orättvis. Jag skrev att jag hört bla bla antal skott, nämnde med det att jag vet inte om det är sant iom jag bara läst om det. Nått annat skrev jag inte först nån ville se det inlägget. Då först skrev jag att jag inte vill dela det och varför. Med andra ord skrev jag källanvisning utan att nämna annat.
Citera
2021-11-15, 12:15
Medlem
Schaefers avatar
Citat:

Ser "bra ut" med ditt vetande/kunnade där.

Citat:
Nu är du orättvis. Jag skrev att jag hört bla bla antal skott, nämnde med det att jag vet inte om det är sant iom jag bara läst om det. Nått annat skrev jag inte först nån ville se det inlägget. Då först skrev jag att jag inte vill dela det och varför. Med andra ord skrev jag källanvisning utan att nämna annat.

Känner mej inte det minsta orättvis
Sk. "trådsanningar" har inte med källanvisning att göra då man inte kan påvisa ngn "källa" vilket inte du kan så jag väljer nog att ge medhåll till AntePan
Citera
2021-11-15, 12:24
Medlem
Vem är tjejen som hade lagt ut en TikTok? Länken fungerar inte längre eftersom videon är borttagen.

Och förresten, håller med dom två ovan. Troll, troll, troll, säger en A, måste en säga B. 🤥
Citera
2021-11-15, 16:08
Medlem
Missdiamond00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oroligkvinna
Vem är tjejen som hade lagt ut en TikTok? Länken fungerar inte längre eftersom videon är borttagen.

Och förresten, håller med dom två ovan. Troll, troll, troll, säger en A, måste en säga B. 🤥
Jag har aldrig sagt A, jag skrev det alla andra skrev- 12 skott och 5 kanske träffade.
Citera
2021-11-15, 20:28
Medlem
Är det någon som kan länka till ljudfilen som ska ligga ute på expressen med skotten som hörs? Jag har letat men kan inte hitta
Citera
2021-11-15, 20:58
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viccigirl96
Är det någon som kan länka till ljudfilen som ska ligga ute på expressen med skotten som hörs? Jag har letat men kan inte hitta

Tog 2 sek att hitta med att skriva Gävle i sökrutan

https://www.expressen.se/tv/nyheter/filmar-pa-balkongen-fangar-ljudet-fran-dodsskjutningen/
Citera
2021-11-16, 20:01
Medlem
Ffl81s avatar
Pågående polisinsats hemma hos Almassri just nu. Vägarna avstängda runtomkring. Han skulle väl upp i rättegång den här veckan med Baran. Vill någon skjuta han med tro…han har fått skyddad adress nu i veckan. Någon som vet något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in