2021-11-15, 09:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det är ett ganska "svenskt" område, gjorde en slagning på den aktuella adressen och ca 70-80% av personerna i huset heter Lars, Ove, Julius, Sara, Jesper och liknande namn.

Inte för att det spelar någon roll, men det luktar galning ungefär som den där Lars som tände på sina två barn i Dalarö.
Citera
Medlem
Negerhjons avatar
Okej negrer som varit i farten igen.. Förväntar mig inget annat... När det kommer till Vansinnesdåd o skjutningar och dylikt så står snart våra afrikanska berikare för 100% av all skit..

Dags för Aftonbladet att flytta ner rubrikerna till nåt ställe där ingen läsare hittar dem. Att det är negrer måste mörkas..
Citera
Medlem
Trött man blir på mediablaskorna
De rider på vågen att barnen trillat ner,
alla fattar att de inte har gjort det. Suck

Verkligen tragisk händelse.
Citera
2021-11-15, 09:06
Medlem
Stackars syskonet som överlevde...han har förlorat sitt älskade syskon som han brukade leka och skratta och kivas med.
Citera
2021-11-15, 09:06
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikakahvi
varför flyger denne man upp i topp på mrkoll?
https://mrkoll.se/person/sverigetoppen/sqqkmUxaulaTuerAdYQapuhQbTAQmcYfrkyqRaQbTAQmpuhQue rArahA

Förresten verkar inte området vara så dåligt med 35 inkomstpoäng och det är verkligen inte bara invandrare som bor där utan en salig blandning.

hässelby är blandad kompott. rumänen i din länk, har han fru, barn?
Citera
2021-11-15, 09:07
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findus18
Mordet i Dalby stenbrott 20141209. Men tror det slog slint i huvudet på en fd militär där om jag inte minns fel 🤔
Detta är iaf sjukt tragiskt 😔

Nej Jonas Runnemark planerade det en bra tid innan. Han tog även extra livförsäkring på Emma innan mordet…
Citera
2021-11-15, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är ett ganska "svenskt" område, gjorde en slagning på den aktuella adressen och ca 70-80% av personerna i huset heter Lars, Ove, Julius, Sara, Jesper och liknande namn.

Inte för att det spelar någon roll, men det luktar galning ungefär som den där Lars som tände på sina två barn i Dalarö.

Definitivt en galning, oavsett svensk eller invandrare. Eller tror du det finns någon kultur i världen där man slänger ut sina barn genom fönstret?
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Trött man blir på mediablaskorna
De rider på vågen att barnen trillat ner,
alla fattar att de inte har gjort det. Suck

Detta är Aftonbladets rubrik just nu:

JUST NU: Barn kastades ut från balkong – en död
Uppgifter: Två barn knivhöggs och kastades Två vuxna gripna

Expressen:

Yngsta barnet avlidet. Pappan anhållen. Pappas misstänkts ha knivhuggit barnen och kastat ut dem från lägenhetsfönstret i Hässelby.

Hur menar du att "mediablaskorna rider på vågen att barnen trillat ner"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mildster
Eftersom båda verkar häktade så kan det ju vara så att de gjort det i samförstånd så ett grattis till pappan till att välja mamman kan ju vara lika mycket på sin plats?

Ingen är häktad de båda har anhållits av åklagare.
Citera
2021-11-15, 09:09
Medlem
Med tanke på att en förbipasserande larmade och ingen i lägenheten går mina tankar till att föräldrarna gjort det i samförstånd men vad vet man.
Dock funderar man på hur tyst detta kan gått till då tiden ändå borde innebära att några grannar var vakna. Har ingen hört något? Kunnat larma? Börjar någon attackera mina barn skulle jag nog iaf skrika som en galning.. om det var mot min vilja.
Citera
2021-11-15, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockeboj
nej, alla dom. du nämnt har varit blattar, inte svenskar.

Inte den här stjärnan som brände sina två söner till döds:

https://anonfiles.com/v7x5s7b6b9/B_13607-13__TR_.pdf
Citera
2021-11-15, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hdsyn
Definitivt en galning, oavsett svensk eller invandrare. Eller tror du det finns någon kultur i världen där man slänger ut sina barn genom fönstret?

Sannolikheten att en neger slänger ut sin fru eller barn från fönstret är bra mycket större än en svensk gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in