Det är faktiskt rätt vanligt att kvinnor dödar eller försöker mörda sina egna barn både i Sverige och utomlands. I princip handlar det alltid om sociala problem och psykisk ohälsa men det ursäktar inte mordförsök på två små barn.
Vilken gata i Hässelby har den här mardrömmen utspelats på?
"Enligt uppgifter till Aftonbladet missänker polisen att barnen har knivhuggits i lägenheten och sedan kastats ut från balkongen omkring 15 meter upp"
Det är faktiskt rätt vanligt att kvinnor dödar eller försöker mörda sina egna barn både i Sverige och utomlands. I princip handlar det alltid om sociala problem och psykisk ohälsa men det ursäktar inte mordförsök på två små barn.
Vilken gata i Hässelby har den här mardrömmen utspelats på?
"Enligt uppgifter till Aftonbladet missänker polisen att barnen har knivhuggits i lägenheten och sedan kastats ut från balkongen omkring 15 meter upp"
Om ovanstående stämmer så är det för jävligt rent ut sagt.
Kan hålla med om att det är för jävligt.
Men du, du får faktiskt ta fram fakta på att det är "rätt vanligt" att kvinnor gör såhär. Eftersom du påstår detta.
Menar du att det är vanligare att kvinnor utför dessa dåd?
Och nu behöver du inte komma med samma gamla länkar som du har i andra trådar som är intetsägande. Lösryckta ord och meningar som gagnar ditt syfte som kvinnohatare. Ta fram relevanta fakta.
Här ser man en av flashbacks dystra sida, folk bara pekar på en eller annan etnicitet baserat på en bild innehållande 5 pixlar. Vänta tills någon med fakta uttalar sig, era skvallerkåta incels.
Här ser man en av flashbacks dystra sida, folk bara pekar på en eller annan etnicitet baserat på en bild innehållande 5 pixlar. Vänta tills någon med fakta uttalar sig, era skvallerkåta incels.
Ja, och vad spelar etnicitet för roll i detta? Det finns inga ”kulturer” som knivhugger och kastar barn från balkonger. Det måste röra sig om nån psyksjuk.
Men du, du får faktiskt ta fram fakta på att det är "rätt vanligt" att kvinnor gör såhär. Eftersom du påstår detta.
Menar du att det är vanligare att kvinnor utför dessa dåd?
Och nu behöver du inte komma med samma gamla länkar som du har i andra trådar som är intetsägande. Lösryckta ord och meningar som gagnar ditt syfte som kvinnohatare. Ta fram relevanta fakta.
Tack men nu ska vi hålla oss till topic som är det aktuella fallet i Hässelby.
Jag kan posta info om det där andra i PM om du vill.
Jag diskuterade den aktuella händelsen i Hässelby med min hustru för två timmar sen och hon var överens med mig om att det är skrämmande om det verkligen stämmer att de skadade barnen blev kastade från en balkong högt upp? Men kan mordiska mammor i helt andra fall i Sverige först döda sina tre barn och sen sätta eld på lägenheten så kan liknande brott återigen tyvärr inträffa med en kvinnlig GM.
Jag känner dessutom väl till området där det hela ska ha utspelats, var sist där för ett halvår sedan och den delen av Hässelby som finns kring de två tunnelbanestationerna andas osäkerhet och social misär.
En fråga nu, vilken härkomst har de två gripna vuxna personerna?
"– Två vuxna personer är gripna, säger Helena Boström Thomas vid polisens regionledningscentral"
Ja, och vad spelar etnicitet för roll i detta? Det finns inga ”kulturer” som knivhugger och kastar barn från balkonger. Det måste röra sig om nån psyksjuk.
Du har varit på Flashback förut va? Här tillskrivs alla illdåd etnicitet tills motsatsen bevisats.
Det vanliga i de här tragiska fallen med barn är att mamman fått en psykos av något slag. Det är inget nytt. Hände flera ggr på 80-talet och 90-talet här i Sverige. Allt från instängda i frysen till dränkta i badkaret. Det är ganska typiskt att det är ostraffade individer. Slår det slint på det sättet kan de ha varit hederliga medborgare från början.