2021-11-15, 01:47
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Oddsen för att barnen ska klara sig är tyvärr mikroskopiska. Först knivhuggna och sen kastade från 15 meters höjd, varav ett av barnen bara är 3 år.

Hoppas negern får rejält med spö av häktesvakterna på häktet, för något rejält straff kommer tyvärr inte på fråga i Sverige.

Är ålder på barnen och fallhöjd bekräftat?
Citera
2021-11-15, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrar7208
Man uppgav en kvinna tidigare i tråden som var någon som lagt ett inlägg. Jag läste på hennes inlägg och där skrev hon att kvinnan åkte med ambulansen och idioten var gripen. Hon bor precis där i området och hade filmat helikoptern. Så är du säker på att det inte var tvärt om. Kvinnan som fick vård och åkte med ambulansen och inte mannen?

Om du tittar på mina tidigare inlägg så har jag tagit uppgifter från expressen, där står det tydligt att mannen var den skadade i lägenheten. Och ja jag är väldigt säker på att det var kvinnan som inte blev bortförd med ambulans.

Du kan gå in på brottsplats_stockholm. Där finns en bild på mannen när han ligger på ambulansbåren
Citera
2021-11-15, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master557
Det var då självaste helvete vad man inte kan låta ungarna va.

Senast i somras med kvinnan som tog med sig sina två barn ut på tågspåret och nu detta..

Hoppas de klarar sig

Och för ett par år sedan var det väl en svart kvinna som puttade ned sina barn i sjön så de drunknade.
Citera
2021-11-15, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poesikon
Om du tittar på mina tidigare inlägg så har jag tagit uppgifter från expressen, där står det tydligt att mannen var den skadade i lägenheten. Och ja jag är väldigt säker på att det var kvinnan som inte blev bortförd med ambulans.

Du kan gå in på brottsplats_stockholm. Där finns en bild på mannen när han ligger på ambulansbåren

Glömde att tillägga att brottsplats_stockholm är på instagram
Citera
2021-11-15, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Är ålder på barnen och fallhöjd bekräftat?

Polisen har bara bekräftat att två barn har skadats. De allra flesta tidningar skriver dock att de har "uppgifter" om att barnen är under tio år, samt att de knivhuggits och kastats ut från balkongen på 15 meters höjd.
Citera
2021-11-15, 01:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svenskar
han kanske var lurad av kvinnan.

kanske en häxa som förtrollat honom.
Afrikaner ??? spontant tänker man black axe
Citera
2021-11-15, 01:59
Medlem
Miesths avatar
Citat:

Ja, det stämmer att mannen var den skadade i lägenheten och det var samma man som greps också! I Expressens stod följande: ” En av de gripna är samma person som hittades skadad i lägenheten”
Citera
2021-11-15, 02:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det var mannen som blev bortförd av ambulans enligt expressen.
Kvinnan blev bortförd av polis

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-tva-barn-skadade-stor-insats/

Är det återigen en kvinnlig GM?

Det är faktiskt rätt vanligt att kvinnor dödar eller försöker mörda sina egna barn både i Sverige och utomlands. I princip handlar det alltid om sociala problem och psykisk ohälsa men det ursäktar inte mordförsök på två små barn.

Vilken gata i Hässelby har den här mardrömmen utspelats på?

"Enligt uppgifter till Aftonbladet missänker polisen att barnen har knivhuggits i lägenheten och sedan kastats ut från balkongen omkring 15 meter upp"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/V9dBWp/tva-barn-svart-skadade--misstankt-mordforsok

Om ovanstående stämmer så är det för jävligt rent ut sagt.
Citera
2021-11-15, 02:02
Avslutad
Undra hur många ben som är brutna i dessa stackars kroppar?
Citera
2021-11-15, 02:02
Medlem
Miesths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Desto större anledning att gripa kvinnan också, det kanske är hon som har flippat och gått bärsärk med både mannen och barnen

Mannen är gripen. I Expressen står följande: ”En av de gripna är samma person som hittades skadad i lägenheten”
Citera
2021-11-15, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är det återigen en kvinnlig GM?

Det är faktiskt rätt vanligt att kvinnor dödar eller försöker mörda sina egna barn både i Sverige och utomlands. I princip handlar det alltid om sociala problem och psykisk ohälsa men det ursäktar inte mordförsök på två små barn.

Vilken gata i Hässelby har den här mardrömmen utspelats på?

"Enligt uppgifter till Aftonbladet missänker polisen att barnen har knivhuggits i lägenheten och sedan kastats ut från balkongen omkring 15 meter upp"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/V9dBWp/tva-barn-svart-skadade--misstankt-mordforsok

Om ovanstående stämmer så är det för jävligt rent ut sagt.

Tror att tidigare i tråden så står den maltesholmsvägen 119-121
Citera
2021-11-15, 02:05
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Rumänien.
Så det är zigenare? Förklarar en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera