Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Men du tar feil! Jeg fikk vite navnet til eks-svogeren via PM. Jeg vet ingenting om Jåv*ll, annet enn navnet, og det som er tilgjengelig på nett. Samme gjelder eks-svogeren.
"Han", skriver du.. Trodde det var en kvinne jeg!
Nå må du fortelle! Jeg skjønner ingen ting.
Synes ikke det er spesielt morsomt heller, bortsett fra sangen til Primavera. Og hvis du mener at den karaktereriser BSL, så var det litt av et sammentreff.
Men det var vel i grunnen det at eks-svogeren virket veldig selvopptatt, som gjorde at jeg tenkte at låten kunne passe karakteren. Bingo!
Jeg blir veldig nysgjerrig! Fortell fortell!
Du skreiv dette:
"Du får sitere meg da, der jeg vet om ting, som ikke har blitt offentliggjort. Eller som ikke er tilgjengelig på nett.
Det blir nok litt vanskelig, og da koker det ned til løgnaktige påstander fra din side. Og du vet hva jeg tror om deg da... Eller rettere sagt, hva du mener om deg selv...
Du har kommet med mange påstander, også om min person. "
Jeg har altså nettopp sitert, der du vet om eks-svogeren, noe som ikke hadde blitt offentliggjort.
Du skriver at du ikke vet om ting som ikke har blitt offentliggjort.
Sammenlagt med flere andre momenter er det nærliggende å tro at du kan være tilknyttet familien, uten at jeg skal gå nærmere inn på dette.
Jeg har ikke sagt at du heter Jåvoll heller, men at du vet hvem det er.
Du skriver "jeg blir veldig nysgjerrig! fortell fortell!". Okei, hva var det du lurte på?