2021-11-14, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Du har skrevet at du vet hvem eks-svogeren er, uten at det har blitt publisert her inne eller noe annet sted.

Jeg har ikke sagt at du kjenner Jå*oll, men at du kjenner til han. Du har hørt om han før. Du må nå bare nekte å le så mye du vil.
Men du tar feil! Jeg fikk vite navnet til eks-svogeren via PM. Jeg vet ingenting om Jåv*ll, annet enn navnet, og det som er tilgjengelig på nett. Samme gjelder eks-svogeren.
"Han", skriver du.. Trodde det var en kvinne jeg!
Nå må du fortelle! Jeg skjønner ingen ting.
Synes ikke det er spesielt morsomt heller, bortsett fra sangen, "Kåre Hitm@ker" av Prim@ Ver@. Og hvis du mener at den karaktereriser BSL, så var det litt av et sammentreff.
Men det var vel i grunnen det at eks-svogeren virket veldig selvopptatt, som gjorde at jeg tenkte at låten kunne passe karakteren. Bingo!
Jeg blir veldig nysgjerrig! Fortell fortell!
Senast redigerad av Havhest 2021-11-14 kl. 18:37.
Citera
2021-11-14, 19:15
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Men du tar feil! Jeg fikk vite navnet til eks-svogeren via PM. Jeg vet ingenting om Jåv*ll, annet enn navnet, og det som er tilgjengelig på nett. Samme gjelder eks-svogeren.
"Han", skriver du.. Trodde det var en kvinne jeg!
Nå må du fortelle! Jeg skjønner ingen ting.
Synes ikke det er spesielt morsomt heller, bortsett fra sangen til Primavera. Og hvis du mener at den karaktereriser BSL, så var det litt av et sammentreff.
Men det var vel i grunnen det at eks-svogeren virket veldig selvopptatt, som gjorde at jeg tenkte at låten kunne passe karakteren. Bingo!
Jeg blir veldig nysgjerrig! Fortell fortell!

Du skreiv dette:

"Du får sitere meg da, der jeg vet om ting, som ikke har blitt offentliggjort. Eller som ikke er tilgjengelig på nett.
Det blir nok litt vanskelig, og da koker det ned til løgnaktige påstander fra din side. Og du vet hva jeg tror om deg da... Eller rettere sagt, hva du mener om deg selv...
Du har kommet med mange påstander, også om min person. "

Jeg har altså nettopp sitert, der du vet om eks-svogeren, noe som ikke hadde blitt offentliggjort.
Du skriver at du ikke vet om ting som ikke har blitt offentliggjort.
Sammenlagt med flere andre momenter er det nærliggende å tro at du kan være tilknyttet familien, uten at jeg skal gå nærmere inn på dette.
Jeg har ikke sagt at du heter Jåvoll heller, men at du vet hvem det er.
Du skriver "jeg blir veldig nysgjerrig! fortell fortell!". Okei, hva var det du lurte på?
Citera
2021-11-14, 19:30
Avslutad
Citat:
Du skreiv dette:

"Du får sitere meg da, der jeg vet om ting, som ikke har blitt offentliggjort. Eller som ikke er tilgjengelig på nett.
Det blir nok litt vanskelig, og da koker det ned til løgnaktige påstander fra din side. Og du vet hva jeg tror om deg da... Eller rettere sagt, hva du mener om deg selv...
Du har kommet med mange påstander, også om min person. "

Jeg har altså nettopp sitert, der du vet om eks-svogeren, noe som ikke hadde blitt offentliggjort.
Du skriver at du ikke vet om ting som ikke har blitt offentliggjort.
Sammenlagt med flere andre momenter er det nærliggende å tro at du kan være tilknyttet familien, uten at jeg skal gå nærmere inn på dette.
Jeg har ikke sagt at du heter Jåv*ll heller, men at du vet hvem det er.
Du skriver "jeg blir veldig nysgjerrig! fortell fortell!". Okei, hva var det du lurte på?
Oi, så sensasjonelt at jeg har fått navnet på eks-svogeren via PM, etter at jeg gjentatte ganger har spurt om hvem personen er åpent i tråden...

Du skriver at Jåv*ll er en mann. Jeg trodde det var en kvinne. Jeg vet ikke hva du babler om, og det vet du tydeligvis ikke selv heller.

Jeg kjenner ikke Jå*oll. Jeg kjenner ikke familien. Men for meg kan du tro hva du vil.
Senast redigerad av Havhest 2021-11-14 kl. 19:40.
Citera
2021-11-14, 19:42
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Oi, så sensasjonelt at jeg har fått navnet på eks-svogeren via PM, etter at jeg gjentatte ganger har spurt om hvem personen er åpent i tråden...

Du skriver at Jåv*ll er en mann. Jeg trodde det var en kvinne. Jeg vet ikke hva du babler om, og det vet du tydeligvis ikke selv heller.

Siden du vet at Jåvoll er en del av "Hagen-storfamilien", som du kaller det, så må du også vite at det er en mann.

Greia med det med eks-svogeren er at du nekter for å ha informasjon som ikke er offentliggjort, mens jeg nettopp beviste det motsatte.
Jeg ser du skriver at du har fått det på pm, men jeg tror nå mitt om det.

Tror vi kan sette en strek der, siden du åpenbart bare sitter å leter etter ting å krangle om. Typisk for sånne som deg når det sånn smått begynner å nærme seg jul.
Citera
2021-11-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Mulig det er grenser for hva de kan si ang løgn etc. Sannheten kan være så enkel som at han måtte jo faktisk si han hadde gjennomsøkt huset.
Ting tyder på at han ikke en gang var inne.
At han sa han gikk inn med sko på kan være fordi han gikk i surr, eller fordi han visste fra sine «private etterforskninger» at manglende skospor betyr nada mht bevis. Og at det ville vært unaturlig å haste inn og «søke etter sin fru» i strømpelesten.
Kan jo være han fikk jernteppe og tenkte på Sprox skoene.
Fast tlf kan ha vært med ham hele dagen.
Jeg gjentar visst meg selv.
Anbefaler godtfolket forresten lydbøker av Jens Lapidus. Ikke helt Malapropos.

Det kan virke som om det går litt i ball for Herr Hagen til tider, uvisst av hvilken grunn.
Citera
2021-11-14, 19:56
Avslutad
Citat:
Siden du vet at Jåvoll er en del av "Hagen-storfamilien", som du kaller det, så må du også vite at det er en mann.

Greia med det med eks-svogeren er at du nekter for å ha informasjon som ikke er offentliggjort, mens jeg nettopp beviste det motsatte.
Jeg ser du skriver at du har fått det på pm, men jeg tror nå mitt om det.

Tror vi kan sette en strek der, siden du åpenbart bare sitter å leter etter ting å krangle om. Typisk for sånne som deg når det sånn smått begynner å nærme seg jul.
Nei, jeg trodde faktisk at det var en kvinne, gift med THs bror.
Du har ikke bevist noe som helst. Du er rett og slett ikke tålmodig nok. Men sånn er det når man har problemer med å følge reglene.
Du lager dine egne regler. Gjentar deg selv, slik at du tror det selv. Det er heldigvis bare ditt problem, min empati går til dine pårørende.
Intet tapt, om noen hører på deg. De er i såfall allerede lost!
Citera
2021-11-14, 20:09
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Nei, jeg trodde faktisk at det var en kvinne, gift med THs bror.
Du har ikke bevist noe som helst. Du er rett og slett ikke tålmodig nok. Men sånn er det når man har problemer med å følge reglene.
Du lager dine egne regler. Gjentar deg selv, slik at du tror det selv. Det er heldigvis bare ditt problem, min empati går til dine pårørende.
Intet tapt, om noen hører på deg. De er i såfall allerede lost!

Ha en fin kveld.
Citera
2021-11-14, 20:14
Avslutad
Citat:
Ha en fin kveld.
God kveld selv!

Husk at det kan være noen som utnytter deg. Velment fra min side.
Citera
2021-11-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nåvel. Jeg tror ikke TH forsov seg.

Ja, hva skjedde egentlig i S4 denne morgenen.

Om ytterdøren sto åpen, slår det beina vekk under mine mistanker om at sms 09:06 og telefon til TEH 09:14 kan ha blitt gjort med talegjenkjenning og lydopptak. Avspillingsutstyr må fjernes før vitner ankommer.

Men, kan det ha vært planlagt at det skal se ut som om ytterdøren sto åpen og har blåst igjen? Og at døren var låst, og bakhonet plassert slik at TH kunne se om noen hadde vært på døren?

Hva har TH sagt om ytterdøren? Vi vet ikke. Bare at bakhonet lå der, dørmatten lå skjevt og lysene sto på. Da han kom hjem. Angivelig.

Eller, var det hyret kriminelle anonymt på nettet, som hadde fått beskjed om å gjøre obskure ting i S4, men med beskjed om å stikke som fa*n om det lå et trestykke foran døren.

Eller, samme kriminelle ankom S4 og stakk som bare eff da døren sto åpen og det var slepespor i gangen.

Jeg har så vondt for å tro at det er leid folk til å hente liket. Det er bare så absurd.

Idéen om at ytterdøren kan ha stått på vidt gap, åpner for mange annerledes og nye hendelsesforløp og scenarier i S4 denne morgenen, enn de jeg har sett for meg tidligere.

Hva som skjedde i SV denne dagen får vi nok aldri den hele fulle vissheten om.

Selv tror jeg bilen 0756 tyder på at det hele var planlagt til når TH vanligvis reiser på jobb. At mulig samme bil kommer tilbake eksakt en time senere mener jeg også forteller noe om mulige gjerningspersoner.

Jeg tror Fru Hagen var i live når TH reiste på arbeid. Og jeg tror hun både forsøkte ringe datter, smse og at hun ringte sin sønn. Dette fallet/dyttet/hoppet på hennes helseapp mener jeg kan indikere dette og det stemmer også godt med ankomst av bil rett forut for dette.

Når det kommer til bakhonet ser jeg ikke bort fra at dette kan ha blitt brukt til å forhindre at døren lukket seg i håp om å påkalle noens oppmerksomhet. Jeg har en formening om at elektrikeren var den det i utgangspunktet var meningen skulle tråkke inn på åstedet og tilkalle politiet. Det gikk selvfølgelig ikke etter planen i og med forsinkelsen den dagen. Men det ble mulig allikevel tatt i bruk i håp om at han skulle ankomme senere eller at andre ville entret boligen før TH måtte «mulig bite i det sure eplet», reise hjem og dermed ble den første på åstedet. Han kunne selvsagt også ringt politiet i panikk og forårsaket det samme som elektrikeren mulig ville gjort, men han gikk som kjent for en annen løsning/tilnærming.

Forutsetter man at TH står bak er det nok ingenting som er overlatt til, i utgangspunktet kriminelle. Hverken drapet, hvordan hun ble drept eller frakting av lik til stedet hun ble «stedt til hvile» er nok da overlatt til tilfeldighetene.
Senast redigerad av Kokadu 2021-11-14 kl. 20:26. Anledning: Endring
Citera
2021-11-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ha en fin kveld.

Undersøk denne artikkelen. Forska

Overbevist om at broren er uskyldig

HADELAND (TV 2): For første gang velger Tom Hagens familie å snakke med pressen. Vigdis og Sverre Hagen er overbevist om at storebroren deres er uskyldig.

https://www.tv2.no/a/11433143/
Citera
2021-11-14, 21:30
Avslutad
Citat:
Du har skrevet at du vet hvem eks-svogeren er, uten at det har blitt publisert her inne eller noe annet sted.

Jeg har ikke sagt at du kjenner Jåv*ll, men at du kjenner til han. Du har hørt om han før. Du må nå bare nekte å le så mye du vil.
I ettertid er det irriterende at jeg ikke klarte å finne ut hvem eks-svogeren var selv. Det har hele tiden vært informasjon tilgjengelig på nb.no.
Senast redigerad av Havhest 2021-11-14 kl. 21:33.
Citera
2021-11-14, 21:40
Medlem
Niffys avatar
Citat:
I ettertid er det irriterende at jeg ikke klarte å finne ut hvem eks-svogeren var selv. Det har hele tiden vært informasjon tilgjengelig på nb.no.

Du har sagt ganske mye om eks-svogeren, med en glød bak som ikke står i forhold til det som er offentlig kjent om han.

Det er vel det mange har funnet påfallende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in