2021-11-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hdsyn
De är fejkade för att kunna framstå som den goda kraften. Tyvärr visar du att det fungerar.

Hela hennes kroppsspråk visar vad hon faktiskt tycker, så där är du helt ute och cyklar.

Det är inget som hon klarar att fejka år efter år.
Citera
2021-11-14, 21:05
Medlem
Jim-Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
JFKennedy i USA valde ut USAs mest skärpta män till sina ministrar, t.ex Fords högste chef. Detta gäng startade sedan Vietnam-kriget.

Gränsen mellan genidrag och idiotiska drag är ofta hårfin. Blir väl så när man tänker tio banor längre än alla andra.
Citera
2021-11-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Snälla, säg att du röstar på vänstern! Jag har röstat SD sedan 2006 och jag föraktar idioter som du mer än jag föraktar politiska motståndare. En politisk allierad som är en idiot klarar jag inte. I ett eventuellt inbördeskrig mot MP och Fi så hade jag hellre skjutit dig i nacken än skjutit mot fienden. Lägg dig ned och dö och låg oss människor styra.
Jag tror nog det är bättre att du skjuter dig själv så ingen oskyldig blir skadad.
Dessutom är du för dum för sd dom behöver inga åsnor som dig.
Citera
2021-11-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Annie Lööf - Ebba Busch Thor - Nyamko Sabuni - Per Bolund - Märta Stenevi - Ulf Kristersson -Magdalena Andersson / Stefan Löfven - Jimmie Åkesson - Nooshi Dadgostar

Vem gissar ni har högst "generell" IQ av sveriges partiledare för sittande riksdagspartier?
Om lämpligt; lägst intelligens..

Min rangordning är:
Vilken är er rangordning, motivation till varför eller vilken intelligens de olika partiledarna har?

Jag tror du håller Sabuni lite lågt, annars kan det väl vara en bra gissning....
Citera
2021-11-14, 21:20
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Då måste övriga vara jävligt korkade.
Ja. Sju-"vi såg det inte komma"-Klövern...
Citera
2021-11-14, 21:24
Medlem
HC47s avatar
Tror knappast någon ligger under 100. Man ska inte tro att ohederlighet och otydlighet är tecken på brist på intelligens. Tvärtom. Problemet är att de ständigt underskattar många av väljarnas intelligens (dock är och förblir de flesta väljarna lättlurade). Jag skulle tro att Annie Lööf ligger högt. Hög utbildning, lite Machiavellisk och ger starka anti-sociala vibbar. Skulle tro att hon ligger på 130+. I övrigt är jag tveksam. Tror de flesta landar på ungefär samma.
Citera
2021-11-14, 21:25
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Gränsen mellan genidrag och idiotiska drag är ofta hårfin. Blir väl så när man tänker tio banor längre än alla andra.
Grejen är den att en politiker som agerar utifrån intelligens inte skulle bli så långvarig. Människor i grupp är simpla och vill ha simpla politiker med simpla lösningar.
Citera
2021-11-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Jag kan avslöja för er att de som anses ha hög IQ av partiledarna är:

Nyamko Sabuni
Märta Stenevi

...och de som anses ha låg (medel) är:

Annie Lööf
Jimmy Åkesson

Det som debatten ligger runt är Annie Lööf och Ebba Busch. Vissa menar att Ebba Busch måste anses ha en medel-iq medans andra menar att hon förmodligen har över medel. Samma när det gäller Annie.

Det ska enligt uppgift också ses som att Nooshi Dadgostar har en bra bit över medel. Bolund sägs också kunna ligga över Mensa-gränsen.

Detta gick man igenom i en studiecirkel jag deltog i och vi fick besök av Mensa, där två av dem arbetar i och leder grupper som tar fram IQ-tester för hela föreningen (över hela världen).

Oväntat att en kommunist som du har denna rangordningen. Hur många var det nu Mao tog livet av? Alltså en person som du avgudar.
Citera
2021-11-14, 21:30
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Stefan Löfven = kodum
Magdalena Andersson= kodum
Jimmie Åkesson= vältalig, smart
Resten= gör det endast för pengarna

Maggan har PhD (tror inte hon slutförde den men ändå) från Handels

Jimmy har ingen examen och är fd speltorsk.

Jag ligger närmare Jimpa än Maggan i politik men man får ju se båda sidorna av myntet.

(Svetsarn, ja herregud, han kan ju knappt uttala en sammanhängande mening)
Citera
2021-11-14, 21:33
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Snälla, säg att du röstar på vänstern! Jag har röstat SD sedan 2006 och jag föraktar idioter som du mer än jag föraktar politiska motståndare. En politisk allierad som är en idiot klarar jag inte. I ett eventuellt inbördeskrig mot MP och Fi så hade jag hellre skjutit dig i nacken än skjutit mot fienden. Lägg dig ned och dö och låg oss människor styra.

Folk som skryter på FB att de ska skjuta andra FBare i sin sjuka inavlade fantasi medan de sitter och incelrunkar i mammas källare slår nog tom Svetsarn i IQ-brist.

Tycker du att du är tuff och farlig när du säger sånt? Drömmer du om inbördeskrig så du ska få visa dig tuff? Har du varit i strid på riktigt? Visste du att många pissar och skiter på sig första gången? Därför vi tömmer task och tarm innan
Citera
2021-11-14, 21:35
Medlem
tror att alla partiledare har runt 90 iq. moderatfittan ulf är säkert genomsnittssmart, men han är en inavlad horunge istället, vilket är värre. hellre negrer med 80 i IQ än svennebananer som mot bättre vetande ändå driver på sin helvetespolitik

död åt ulf
Citera
2021-11-14, 21:35
Medlem
Stefan Löfven har ju absolut lägst, kanske runt 80-90 IQ

Annie Lööf kanske ligger runt 90-100 IQ

Sen svårt att säga då Abstrakt Logik som IQ mäter inte är samma sak som "smart" osv.

Men Jimmie Åkesson är väldigt skarp likaså Ebba. Gissar de ligger iaf på 110-120 IQ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in