2021-11-13, 17:06
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja, ställ frågan till dig själv.

Du bestämmer inte agendan här inne och tur det.
Har bara sagt att Gerrard är invincible och det är fakta. Ska du tjafsa om att himlen inte är blå också ?
Skrev det som en sidenote till ett inlägg som handlade om att Gerrard blir ny Villa manager. Alltså, inlägget som du quotade handlade om engelsk fotboll.

Att Gerrard gick obesegrad genom SPL med Rangers 19/20, har inget med EPL att göra.
Citera
2021-11-13, 17:11
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Skrev det som en sidenote till ett inlägg som handlade om att Gerrard blir ny Villa manager. Alltså, inlägget som du quotade handlade om engelsk fotboll.

Att Gerrard gick obesegrad genom SPL med Rangers 19/20, har inget med EPL att göra.

Haha och jag skrev detta som en sidenote då Gerrard är ny tränare i Premier League.
Hans historik som tränare har relevans.
Citera
2021-11-13, 18:08
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja och conte var 100% klar för Arsenal

Och han var klar för United enligt dig.

Till annat, undrar varför Englands fans grinar över Southgate om att Sterling får spela när han är så dålig i City. När han steppar upp i landslaget.

Keane var inte nådig mot Harry igår efter Harry gör mål och firar med att glida på
knäna med fingrarna i öronen... mot Albanien.

// PoK
Citera
2021-11-13, 20:39
Medlem
Imbazs avatar
Glömde ju att Conte & Rodgers också är Invincibles.

4 st invincibles tränar ett PL vardera. Starkt haha!

Gerrard med Rangers 20/21
Brendan Rodgers med Celtic 16/17
Conte med Juventus 11/12

Och Vieira som spelare 03/04.
Citera
2021-11-13, 21:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Haha och jag skrev detta som en sidenote då Gerrard är ny tränare i Premier League.
Hans historik som tränare har relevans.
Fel. Du quotade mitt inlägg där du raderade texten som jag skrev ang Gerrard/Aston Villa.
Citat:
Glömde ju att Conte & Rodgers också är Invincibles.

4 st invincibles tränar ett PL vardera. Starkt haha!

Gerrard med Rangers 20/21
Brendan Rodgers med Celtic 16/17
Conte med Juventus 11/12

Och Vieira som spelare 03/04.
Kände till Rodgers unbeatable season med Celtic, visste dock inte eller hade iaf glömt att Conte gick obesegrad genom en Serie A säsong med Juve.

Hursomhelst, så är det enbart AFCs 03/04 lag som kan kallas för Invincibles. Övriga lag som har gått obesegrade genom en hel säsong får du/ni ta och kalla för ngt annat.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-13 kl. 21:28.
Citera
2021-11-13, 21:33
Medlem
Citat:
Fel. Du quotade mitt inlägg där du raderade texten som jag skrev ang Gerrard/Aston Villa.

Kände till Rodgers unbeatable season med Celtic, visste dock inte eller hade iaf glömt att Conte gick obesegrad genom en Serie A säsong med Juve.

Hursomhelst, så är det enbart AFCs 03/04 lag som kan kallas för Invincibles. Övriga lag som har gått obesegrade genom en hel säsong får du/ni ta och kalla för ngt annat.
Ja och de vann ej cl.

Vilket fiasko lag du pratar om som inte äns klarade av att vara bäst I Europa.
Citera
2021-11-13, 21:58
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Ja, det var imponerande av conte att gå obesegrad genom serie a. En annan spursbekant Villas boas gick även han obesegrad genom en hel säsong i Portugal med porto 11/12, riktigt imponerande av porto att bli invincibles 2ggr senaste decenniet.

Tyvärr för din skull så kallas det invincibles när man går igenom en säsong obesegrad, du får gärna kalla din gamla upplaga av Arsenal för det, men I folkmun så är det fler lag som kallas det, oavsett vad du tycker
Citera
2021-11-13, 23:15
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:

Varför ska andra lag kallas annat? Menar du på att man använder sig utav det ordet i landet ligan spelas i? Då ska Rodgers Celtic kallas Invincibles eftersom man talar Engelska där. Gaelic räknas inte eftersom 92% av alla över 3år pratar Engelska hemma.

Invencíveis låter mycket bättre (Portugisiska)

// PoK
Citera
2021-11-14, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Och han var klar för United enligt dig.

Till annat, undrar varför Englands fans grinar över Southgate om att Sterling får spela när han är så dålig i City. När han steppar upp i landslaget.

Keane var inte nådig mot Harry igår efter Harry gör mål och firar med att glida på
knäna med fingrarna i öronen... mot Albanien.

// PoK

Gillar Keane men ibland är han överdrivet skitnödig. Dra ut pinnen ur röven och låt honom fira ett landslagsmål hur usel han än må vara i United.
Citera
2021-11-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Gillar Keane men ibland är han överdrivet skitnödig. Dra ut pinnen ur röven och låt honom fira ett landslagsmål hur usel han än må vara i United.
Ja helt ärligt?

Lätt att stå i tv och kritisera.

Tror ej han hade varit en bättre manager än ole.
Citera
2021-11-14, 11:39
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja helt ärligt?

Lätt att stå i tv och kritisera.

Tror ej han hade varit en bättre manager än ole.

Vaktmästaren på Old Trafford hade varit en bättre manager än Ole. 3 år under Ole och det bästa han har kommit fram till är "vi spelar med 5 i backlinjen när vi möter ett bra lag och 4 när vi möter ett sämre lag".

Vad gäller Maguire så är väl firandet lite löjligt men jag bryr mig inte så mycket då landslagsfotboll är lika med helg utan fotboll. Maguire har varit usel för oss denna säsongen men bara hoppas det blir bättre. Han hade kunnat göra 5 mål mot Albanien och det hade inte påverkat min syn speciellt mycket så länge prestationerna för oss är dåliga.
Citera
2021-11-14, 16:17
Medlem
Varför är Arsenal ett mittenlag?

Det har gått 20 år sedan de vann ligan senast.

Flera år sedan de spelade champions league.

Varför misslyckas detta arsenal som pumpar in miljarder varje år i sin trupp med att utmana om ligatiteln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in