Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Tror du på allt som står i Expressen? Påståendet om miljonen kommer från Brännström som har spridit alla andra lögner som Binninge matat honom med. Varken Esbjörn Bolin eller någon annan bekräftade att det fanns ett sådant erbjudande. Det var ännu en lögn från barnvåldtäktsmannen, ett ytterligare bidrag till den mediala utpressningen som även du bidrar till med dina inlägg.
https://nyheter24.se/nyheter/politik/971428-busch-erbjuds-en-miljon-for-att-riva-kontraktet-till-esbjorns-hus
Nu, inför rättegången den 25 oktober, ska 82-åringen ha erbjudit Busch över en miljon kronor om hon dels river kontraktet, dels drar tillbaka sin domstolsstämning. Detta enligt uppgifter till Expressen.
Detta är dock ingenting som bekräftats av varken KD-ledaren eller Esbjörn.
Har du en källhänvisning där Esbjörn tillbakavisar att han erbjudit över 1 miljon för att återfå huset?
Om han själv skulle förneka sanningshalten i Expressen skulle jag givetvis ändra min uppfattning, men till dess väljer jag att tro tidskriften.
Du väljer att blint bara tro på vad Ebba säger, inga andra synpunkter eller fakta vill du ta till dig.
Tänk på att Ulf Ekman också var väldigt övertygande när han drev Livets Ord. Undrar vad hans trofasta tjänare senare tyckte då han bad om ursäkt och konverterade till katolik.
Lika övertygande var Knutbysekten som höll sina medlemmar med hjärngrepp. Se hur det gick.
Bra att ha egna funderingar och inte bli hjärntvättad. Bara ett tips!