Citat:
Problemet för Esbjörn och hans första ombud är att om man följer hela tvisten från början till slut så håller den inte ihop. Den första versionen som Binninge serverade Brännström på Expressen byggde på narrativet att Ebba Busch lurat en förvirrad gamling på hans släktgård. Esbjörn Bolin beskrevs som så förvirrad att han inte förstod begrepp som äganderätt eller att man ens kunde äga och sälja en fastighet.
Den senaste skrivelsen från Bolins nya ombud innehåller ett brev som Esbjörn varit delaktig i att författa som på alla sätt och vis motsäger den ursprungliga beskrivningen. Släktgården har också omvandlats till en förfallen sommarstuga utan rinnande vatten eller avlopp.
Binninge har hela tiden försökt förhala processen för att hålla grytan kokande i media och skapa den mediala utpressning som planerades på Pernroth Lüllmaas Facebook.
Den senaste begäran om omprövning av domen är också orkestrerad av Johann Binninge, det är jag 100% säker på.
En polisutredning om utpressning, domstolstrots och möjligen försök till bedrägeri borde initieras av samma riksåklagare som dömde Ebba Busch för förtal för att hon sa sanningen om Binninges sexualbrott.
Den senaste skrivelsen från Bolins nya ombud innehåller ett brev som Esbjörn varit delaktig i att författa som på alla sätt och vis motsäger den ursprungliga beskrivningen. Släktgården har också omvandlats till en förfallen sommarstuga utan rinnande vatten eller avlopp.
Binninge har hela tiden försökt förhala processen för att hålla grytan kokande i media och skapa den mediala utpressning som planerades på Pernroth Lüllmaas Facebook.
Den senaste begäran om omprövning av domen är också orkestrerad av Johann Binninge, det är jag 100% säker på.
En polisutredning om utpressning, domstolstrots och möjligen försök till bedrägeri borde initieras av samma riksåklagare som dömde Ebba Busch för förtal för att hon sa sanningen om Binninges sexualbrott.
Mycket av det du skriver håller jag med om. Däremot är jag övertygad om att det är Majkgård som ligger bakom brevet till tinget, aktbilaga 171. Att Binninge är en kluddare av rang är det ingen tvekan om, men så korkad kan han inte vara att han på inlagan till tingsrätten anger ett aktbilage nr. Där står:"Aktb, 116 MÅL NR T 8555-20". Aktbilaga 116 är "Kallelse skickad med lösbrev till Margareta Majkgård”. Majkgård kan också knytas till det nya ombudet via dennes egen hemsida.