Tillhörde dödspatrullen, och dog dessutom 2020 så han ligger förmodligen 3 meter under jord. Så vart folk får Sulle ifrån vet jag inte, så går det när EN idiot börjar sprida rykten här på flashan
Då kan han väl ta bort alla jävla "vila i frid" kommentarer på sin insta, om du är så säker på det. Du verkar ju känna honom? Eller vägrar du tro att han är död?
Tror du killen har tid att radera 500 kommentarer? Vill du bli hans assistent o hjälpa honom me de?
Vänta nu. En person kommer in och dementerar det till 100% och DET tar du som fakta?
Den enda faktan som finns just nu är att ingen har någon jävla aning om vilka tråden rör och att det börjat spridas RIP kommentarer på Adels insta. Det är allt.
Varför skulle han skriva 100%, han får ju skämmas som ett svin om det inte stämmer sen
Tillhörde dödspatrullen, och dog dessutom 2020 så han ligger förmodligen 3 meter under jord. Så vart folk får Sulle ifrån vet jag inte, så går det när EN idiot börjar sprida rykten här på flashan
Alla j-vla blattar som heter Suleiman kallas väl för Sulle..... Det är ett j-vligt vanligt namn.
Snälla håll käften tror du han ens bryr sig om att hantera sitt kommentarsfält?
Det ligger alltså inte i hans intresse att folk skriver att han är död? Hmm.. Men det verkar ligga i ditt intresse att meddela att han lever och att folk inte ska spekulera. Jag tror inte heller att det är han. Jag tycker folk kan hålla käften innan rätt fakta ligger på bordet.