2021-11-13, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Någon har varit inne och redigerat Adels Wikipedia-sida med följande tillägg:
Adel din mamma Dostani
Ey adel dö inte jao du gör för bra musik, ber för dig min broder. Akhoooo
Källa: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist)

Gissar att det blir bortredigerat snart. Men med den formuleringen är det kanske Adels om är den skadade?

Hahaha, natthumor 🤣 kreativa skrivet...
Ja, lär bortredigeras 😊
Citera
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanetoZ
Men personen har skrivit först av alla , och vila i frid min fuckin lillebror. Hur många kallar adel sin lillebror liksom..

Shobre är en av de mest mytiska personerna i Järvakonflikten och jag är helt övertygad om att han inte 1: Ser Adel som en lillebror. 2: Ens har ett instakonto och skulle kommentera rip på någons bild någonsin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Många "instagramgangstrar" brukar vilseleda folk om vart dom är på instagram och lägger upp gamla händelser. Han kanske är i Sverige trots allt.

Helt enig. Einar postade en bild från Sjöstaden och taggade Amsterdam.
Citera
2021-11-13, 01:15
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Adel död. Dumle skjuten, men lever.

Och det vet du pga att du har säkra källlor från Adels farmors moster och Dumles före detta flickväns kusin (typ) 😂???
Citera
2021-11-13, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Compaqnx9030
Kan ni sluta sprida lögner?
Adel lever och jag är 100% säker på det.

Som jag misstänkte hela tiden, jävla tomtar som skriver ´´ Hört att det är adel´´ det är liksom troligtvis bara förhoppningar från folk,
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Compaqnx9030
Kan ni sluta sprida lögner?
Adel lever och jag är 100% säker på det.

Då kan han väl ta bort alla jävla "vila i frid" kommentarer på sin insta, om du är så säker på det. Du verkar ju känna honom? Eller vägrar du tro att han är död?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Och det vet du pga att du har säkra källlor från Adels farmors moster och Dumles före detta flickväns kusin (typ) 😂???

Wait and see.

Som jag skrev förut, att Adel är utomlands känns högst tveksamt. Han är högst aktuell i en pågående mordutredning gentemot Einar och får inte lämna landet.
Citera
2021-11-13, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Shobre är en av de mest mytiska personerna i Järvakonflikten och jag är helt övertygad om att han inte 1: Ser Adel som en lillebror. 2: Ens har ett instakonto och skulle kommentera rip på någons bild någonsin.

Håller med. Ingen har sett honom på minst ett år eller nåt. Han lär vara i Spanien. Nåt rykte säger han sitter, men ingen verkar veta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Då kan han väl ta bort alla jävla "vila i frid" kommentarer på sin insta, om du är så säker på det. Du verkar ju känna honom? Eller vägrar du tro att han är död?
Snälla håll käften tror du han ens bryr sig om att hantera sitt kommentarsfält?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PanetoZ
Dumle va utomlands för några timmar sen och rökte en fet. Hur går de ihop?

Ofta lägger dom upp material för att vilseleda också
Citera
2021-11-13, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Som sagt jag tror det är Sulle som avlidit. Men det ryktas på många håll om både Adel och Dumle, men jag tror inte riktigt på det heller.

En kompis skrev till dumle nyss på instagram och han lever, han är i Spanien svarade han.
Citera
2021-11-13, 01:18
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Som jag misstänkte hela tiden, jävla tomtar som skriver ´´ Hört att det är adel´´ det är liksom troligtvis bara förhoppningar från folk,
Vänta nu. En person kommer in och dementerar det till 100% och DET tar du som fakta?

Den enda faktan som finns just nu är att ingen har någon jävla aning om vilka tråden rör och att det börjat spridas RIP kommentarer på Adels insta. Det är allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in