2021-11-13, 00:03
Medlem
Brutes avatar
Två trådar om samma händelse sammanfogade.
Ortsnamn i rubrik rättstavat.

//Moderator
Citera
2021-11-13, 00:04
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Varför är det DP som lyckas döda fler än shottas?

Kanske för att de kallas för Dödspatrullen?
Citera
2021-11-13, 00:06
Medlem
Nu bekräftar nyhetsmedia att en är död och den andra är svårt skadad. Men det låter inte livshotande. Jag är trött på denna skiten.

Tar resurser från sjukvården.
Citera
2021-11-13, 00:08
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nu bekräftar nyhetsmedia att en är död och den andra är svårt skadad. Men det låter inte livshotande. Jag är trött på denna skiten.

Tar resurser från sjukvården.

Ja, om de ska skjuta varandra så kan de väl se till att skotten dödar åtminstone. Amatörer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Soprangränd 3, silver golf som har blivit skjuten
Soprangränd och runt där är mest radhus, men radhus som går på en 5 mille, det är ändå Stockholm. Inte jättebusigt där inne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Allvarligt? Så Adel har blivit skjuten?

HH bakom?

Det behöver inte stämma men en vän gav mig den infon. Jag vet inte riktigt om jag tror på det.
Citera
2021-11-13, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Soprangränd. Nån borde sjunga ut.
Gillar din humor

Som någon redan påpekat så har Expressen antingen fel eller så är det inte Adel då BO2 bör vara en tonåring.
Citera
2021-11-13, 00:12
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Polisen läcker som ett såll till pressen nuförtiden.

Nej, inte generellt.. Men när det gäller Stockholmspolisen så är det mer praxis än undantag att myndigheten läcker som ett såll. Jämför gärna med likartade brott i Västra Götaland, där är det locket på och hermetiskt tillslutet. Den enda information som brukar komma därifrån är av arten som kan leda till ytterligare tips från allmänheten - och därigenom föra utredningen framåt.
Citera
2021-11-13, 00:13
Medlem
Det har börjat skrivas RIP på Adels insta, men det kanske det trollas med till vardags?
Citera
2021-11-13, 00:16
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maddsan
Det har börjat skrivas RIP på Adels insta, men det kanske det trollas med till vardags?

Om Adel är död, då var det knappast han som sålde Einar då faller hela teorin? Dumlee har det snackats en heldel om. Att Dumlee var den som sålde både Einar och Adel.
Citera
Medlem
Citat:

Vilket är hans fullständiga namn.
Citera
Medlem
Citat:

Troligtvis folk som läst på den här tråden o den som sa att adel blivit skjuten och gått in på hans instagram o skrivit rip,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in