2021-11-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Det ryktas att adel och sulle var i bilen. Om det stämmer vet jag inte. Intressant om Adel var med dock.

sulle är på bårhuset
Citera
2021-11-12, 23:53
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Det ryktas att adel och sulle var i bilen. Om det stämmer vet jag inte. Intressant om Adel var med dock.
Sulle Kh@n är den avlide enligt inlägg i tråden för någon minut sedan. Samma Sulle du syftar på?
Citera
2021-11-12, 23:58
Medlem
Citat:
Suleman Khan 22år Järfälla. Vem är han o tillhör han något gäng? Varför skulle han hänga med Adel?
Citera
2021-11-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Suleman Khan

Okänd antar jag? Ingen högt uppsatt namn i gangster världen?
Citera
2021-11-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Vadå för fågel?

Den som är stationerad på Arlanda, den som flyger sydväst varje kväll. Den för att jävla liv för att den får inte flyga över 300 meter. Det går tydligen flygplan till Arlanda, som blir lite irriterade över fågeln.

Tro att den har nåt vattenhål eller matningsplats i de nord-västra förorterna.
Citera
Medlem
Citat:

Enligt Expressens inledande uppgifter var bägge männen unga, varav en tonåring. Suleman Khan (om det stämmer) tycks vara 22 år, så Adel är för gammal för att kunna vara den andra personen. Förutsatt att vad som läckt ut är korrekt.
Citera
Medlem
Om det nu är denne sulle, vem fan är han i all den här röran?
Citera
2021-11-13, 00:00
Medlem
Samuel332s avatar
walla man säger dom som blev klippta är dp
Citera
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
DP is OUT
Tyvärr DP kmr aldrig vara "out" i och med att sveriges nollförståelse för våld, förtryck och ordet på gatan. När pressen skapade namnet "Dödspatrullen" skapade de ett gäng. Dom kallade sig kort 3mst minns någon det? Three man standing?? Tror ni det är över när de tre är borta, om de nu inte redan är det?
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Allvarligt? Så Adel har blivit skjuten?

HH bakom?
Citera
2021-11-13, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Tyvärr DP kmr aldrig vara "out" i och med att sveriges nollförståelse för våld, förtryck och ordet på gatan. När pressen skapade namnet "Dödspatrullen" skapade de ett gäng. Dom kallade sig kort 3mst minns någon det? Three man standing?? Tror ni det är över när de tre är borta, om de nu inte redan är det?
Varför är det DP som lyckas döda fler än shottas?
Citera
2021-11-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Allvarligt? Så Adel har blivit skjuten?

HH bakom?

Det tror jag inte. Då hade det varit mer livat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in