Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Ja klimatdebatten är en bra jämförelse där folk sväljer msm:s narrativ rakt av. Men vad gäller vaccin tycker jag mig hittills inte höra några vettiga argument från motståndarsidan.
Orkar inte sitta och leta upp länkar nu men visst finns det om man är öppen för att lyssna.
- Många läkare som påvisat att deras patienters röda blodkroppar blir dåliga
- Läkare som varnar för accelererad cancer och att de hittar 20-40x fler nu i screeningar
- Läkare som varnar för att demens verkar accelerera
Sen finns det ju redan nu 319st misstänka dödsfall från vaccinet bara i Sverige och över 7000 allvarliga biverkningsrapporter.
Det i kombination med att de flesta läkare och forskare som varnar eller är skeptiska säger att vaccinen troligtvis är farlig på lång sikt och att de allvarligare biverkningarna inte märks ännu (hur mycket kan de 319 inte öka då ?).
Det sammantaget gör i alla fall att jag väntar och rekommenderar de jag känner som inte är i riskgrupp att vänta. Däremot har jag sagt åt mina gamla föräldrar att försöka få en 3e dos så fort det går (i kombination med att de knaprar D-vitamin och zink)
Nu när det dessutom inte bör råda några tvivel om att vaccinerade smittar lika mycket (om inte mer) så känner jag inget som helst moraliskt ansvar att ta vaccinet (har dessutom haft covid 2ggr)