2021-11-10, 16:57
Medlem
Vet inte hur håkan tänkt med häromdagen sa han att man får inte rösta på de sittande partierna. Utan tyckte populisterna är ett bättre alternativ.
Men han har inte anmält sitt parti till valmyndigheten så blir svårt att rösta på dem..
Citera
2021-11-10, 17:01
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Vet inte hur håkan tänkt med häromdagen sa han att man får inte rösta på de sittande partierna. Utan tyckte populisterna är ett bättre alternativ.
Men han har inte anmält sitt parti till valmyndigheten så blir svårt att rösta på dem..

Jag tror inte han tänkte så långt…
Det är mest en massa snack… och smack…
Citera
2021-11-10, 17:13
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Jag tror inte han tänkte så långt…
Det är mest en massa snack… och smack…

Fy fan vilken avatar du har! Måste alltid springa till vågen och väga mig och kontrollera antalet dubbelhakor när jag läst dina inlägg

Till ämnet: Ja det är mycket smacksnack minsann! Det är väl ytterligare en eventuell inkomstkälla tänker Håkan när han sitter i sitt pojkrum och läser innantill beprydd med tantglasögonen. Hela det där tokgänget med Håkan, Cykelmössan, Öystein, Galne Utlandssvensken och Matikainen skulle vara kul att höra i en debatt med SD. Matikainen skulle väl kunna ge några lugna relationstips, men de övriga! Vilket gäng! Håkan och Bordell-Christer är sura och bittra över att SD inte vill ta debatten med dessa storheter! Det är klart de inte gör! Ingen bryr sig om dessa små vilsna tokdårar men det skulle vara kul på sitt sätt.
Citera
2021-11-10, 19:35
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
En undran, Cykelmössan har han verksamheter där nere, inom vad isf och hur framgångsrik är han?
För om han nu har gott om pengar borde inte han behöva dessa Swishpengar lika mycket som de andra Swishhororna här hemma i Sverige!
Citera
2021-11-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Fy fan vilken avatar du har! Måste alltid springa till vågen och väga mig och kontrollera antalet dubbelhakor när jag läst dina inlägg

Till ämnet: Ja det är mycket smacksnack minsann! Det är väl ytterligare en eventuell inkomstkälla tänker Håkan när han sitter i sitt pojkrum och läser innantill beprydd med tantglasögonen. Hela det där tokgänget med Håkan, Cykelmössan, Öystein, Galne Utlandssvensken och Matikainen skulle vara kul att höra i en debatt med SD. Matikainen skulle väl kunna ge några lugna relationstips, men de övriga! Vilket gäng! Håkan och Bordell-Christer är sura och bittra över att SD inte vill ta debatten med dessa storheter! Det är klart de inte gör! Ingen bryr sig om dessa små vilsna tokdårar men det skulle vara kul på sitt sätt.

På tal om Bordell Christer så såg jag i tråden omm honom en artikel Christer Bigander som hade en bordell med barn. Kan inte finnas många med det efternamnet på Filippinerna.
Citera
2021-11-10, 22:56
Medlem
Citat:

Hade du tänkt rösta på dom eller kollade du upp det bara ?
Citera
2021-11-11, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Hade du tänkt rösta på dom eller kollade du upp det bara ?

Jag brukar inte kolla upp partier på valmyndigheten om de är anmälda för att kunna rösta på dem..

Hoppas flera av hans anhängare röstar på hans parti så deras röster försvinner..
Citera
2021-11-11, 11:15
Medlem
Citat:
Jag brukar inte kolla upp partier på valmyndigheten om de är anmälda för att kunna rösta på dem..

Hoppas flera av hans anhängare röstar på hans parti så deras röster försvinner..

Du är en sån som röstar och kollar listan alltså. Det var förra valet väl ?
Citera
2021-11-11, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Du är en sån som röstar och kollar listan alltså. Det var förra valet väl ?

Ja jag röstar i val om det var det du undrade.
Kollade listan bara för att se om håkans parti var anmälda vilket de ännu inte är. Annars brukar jag inte kolla där, vilket jag svara dig i mitt förra svar också.

Anmälningarna gäller för i år..
https://www.val.se/for-partier/anmalda-partier.html
Citera
2021-11-11, 18:43
Medlem
Förstår inte vitsen med senaste videon där han tankar för 300:-?
Citera
2021-11-11, 19:01
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Förstår inte vitsen med senaste videon där han tankar för 300:-?

Håkan är ju ekonom! Han tankar alltid för 300 kr så då märker han ingen skillnad! Han är smart den mannen!
Citera
2021-11-11, 19:14
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Håkan är ju ekonom! Han tankar alltid för 300 kr så då märker han ingen skillnad! Han är smart den mannen!

Så fjortis att tanka nån hundralapp 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in