2021-11-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
@Dannesbannes, tyvärr inget än

Däremot har det dykt upp en ny annons på RS där annonsören heter "superfri"

Har inte kontaktat personen och är inte intresserad av att göra det, men de som funderar på att kontakta "henne", var extra försiktiga, för det finns en del röda flagg med denna profil/annonsör

1. ladda ned hennes profilbild, och sök sedan den med "google bild" och ni kommer hitta den på andra sajter. Även om den inte hade gått att hitta, ser den ändå ytterst falsk ut

2. eskorter, iaf nya sådana, som annonsören påstår att den är, visar aldrig ansiktet

3. alltför låga priser

4. skriver att hon har fått många förfrågningar. Visst kan hon ha fått dem genom mail eller pm på RS, men hade det varit "många" förfrågningar och därmed en stor efterfrågan på henne, så utgår man ifrån att hon har varit och är en duktig säljare av bilder/videor, som hon i början hade som verksamhet. Med en sådan popularitet, följer det i väldigt många fall åtminstone någon/några kommentarer i gästboken, som till synes är helt tom

5. kontot verkar med stor sannolikhet ha skapats nyligen, då det är endast en dags mellanrum mellan de två annonserna, där hon i den första påstår att hon säljer bilder/videor, och sedan nästa dag i den andra annonsen, skriver att hon nu även erbjuder fysiska möten pga stort intresse. Har hon alltså fått så många frågor om IRL-träffar efter endast en dag?

6. alldeles för lite text och info i profilen

Så frågar ni mig, skulle jag vara extra varsam och försiktig med denna, samt liknande profiler/annonser i allmänhet

Mvh och tag hand om er
En fråga är det en tjej som kallas superfri?
Verkar inte vara helt seriöst menat väldigt långt pris tycker jag, verkar lite smått risk för att bli rånad eller bli blåst
Citera
2021-11-11, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
En fråga är det en tjej som kallas superfri?
Verkar inte vara helt seriöst menat väldigt långt pris tycker jag, verkar lite smått risk för att bli rånad eller bli blåst

Känner samma--dessutom svarar hen aldrig, kan vara nån journalist
Citera
2021-11-11, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Känner samma--dessutom svarar hen aldrig, kan vara nån journalist
Ja säkert, misstanken är nog inte alltför avlägsen.
Kanske någon tant blå som fiskar i grumliga vatten, för att kunna erbjuda dig hjälp med att bli av med ditt bejär över att knulla med en hora.
Tydligen är det två av polisen tjejer som ringer upp och varnar torsken som har ringt till ludren när det går i genom hennes lur, om man får tro vad som sägs på nyheterna i tv
Citera
2021-11-11, 14:27
Medlem
Magica-Lazios avatar
Någon som träffat en tjej på RS som kallar sig superfri? Varningsklockorna går direkt:
Skitsnygg på den bilden hon laddat upp och har onormalt låga priser.
Snabbis: 700kr
1 timme: 1200kr
2 timmar: 2000kr

Fan tjocka tanter på RS tar högre priser än ovan. Så varför ska en sjukt snygg brud lägga sig på så låga priser. Något står inte rätt till? Rån/scam?

Edit: såg att ni redan skriver om superfri
Citera
2021-11-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Någon som träffat en tjej på RS som kallar sig superfri? Varningsklockorna går direkt:
Skitsnygg på den bilden hon laddat upp och har onormalt låga priser.
Snabbis: 700kr
1 timme: 1200kr
2 timmar: 2000kr

Fan tjocka tanter på RS tar högre priser än ovan. Så varför ska en sjukt snygg brud lägga sig på så låga priser. Något står inte rätt till? Rån/scam?
vi är många som funderar på det
Citera
2021-11-11, 14:34
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:

Jag såg det precis efter att jag postat... hur som helst, råder ingen att träffa eller kontakta den personen. Det kan vara en polis, rånare, utpressare ja vad som helst. För bra för att vara sant? Då är det så i 10 fall av 10.
Citera
2021-11-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Jag såg det precis efter att jag postat... hur som helst, råder ingen att träffa eller kontakta den personen. Det kan vara en polis, rånare, utpressare ja vad som helst. För bra för att vara sant? Då är det så i 10 fall av 10.
Ja funderar på samma sätt inget telefon nummer bra en kik har inte blivit någon ny annons i dag
Citera
2021-11-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Ja funderar på samma sätt inget telefon nummer bra en kik har inte blivit någon ny annons i dag

och kik 5 dagar gammal
Citera
2021-11-11, 18:23
Medlem
Citat:
och kik 5 dagar gammal
Såg det igår
Citera
2021-11-11, 20:16
Medlem
Hej,

Vilken tjej på RE eller ST skulle ni tipsa om för outcall några timmar samt som gärna tar den analt?

Sköt om er!
Citera
2021-11-12, 09:18
Medlem
Citat:

Ständigt inloggad men aldrig nåt svar...fiskar nog kontaktuppgifter
Citera
2021-11-12, 09:38
Medlem
Citat:
Ständigt inloggad men aldrig nåt svar...fiskar nog kontaktuppgifter
Ny annons i dag, samma pris skyller på att många hör av sig. Sen en ny annons Ellinor pink inget telefon nummer eller kik,vad är det som händer.??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in