2021-11-11, 10:52
Medlem
Två personer gripna inatt enligt gd….. Det var otroligt snabbt jobbat att ta in misstänkta så snabbt?? Det är väl ytterst ovanligt???
Citera
2021-11-11, 10:56
Medlem
Fan vad synd om det är sant att det är han
Citera
2021-11-11, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viccigirl96
Fan vad synd om det är sant att det är han

Synd? Fan vad bra. En kille som utnyttjar småbarn och gör en hel stad osäker för andra hederliga medborgare är nu död och saker kanske blir till det bättre.
Citera
2021-11-11, 11:05
Medlem
Enligt rykten är det en hämd från en sak som hände i slutet av sommaren
Citera
2021-11-11, 11:07
Medlem
Det är väll aldrig bra att någon som hamnar på fel spår i livet dör.
Citera
2021-11-11, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
27 år och heter också Emr*?

*e

B*r*n och Emr* är bröder. Dom har vuxit upp tsm. Om dom är biologiska bröder låter jag vara osagt. Men båda har bott under samma tak sen barnsben.
Vi bodde granne med dom när "ungarna" var små. Hela familjen var mycket lugna och ville göra rätt för sig.
Pappan jobbade och hade/har eget företag(pizzeria).
Citera
2021-11-11, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorv3n
B*r*n och Emr* är bröder. Dom har vuxit upp tsm. Om dom är biologiska bröder låter jag vara osagt. Men båda har bott under samma tak sen barnsben.
Vi bodde granne med dom när "ungarna" var små. Hela familjen var mycket lugna och ville göra rätt för sig.

Tills sonen vart en drogbaron och lät dom transportera/förflytta droger genom restaurangerna?
Citera
2021-11-11, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stutengarden
Tills sonen vart en drogbaron och lät dom transportera/förflytta droger genom restaurangerna?

Därför jag skrev VAR 😅
Citera
2021-11-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartell12
Enligt rykten är det en hämd från en sak som hände i slutet av sommaren

Berätta lite mer för oss nyfikna….
Citera
2021-11-11, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorv3n

Är dom verkligen broder?… Jag tror inte det men är inte helt säker heller vet dock att den andre, Emr* också är langare och håller på med massa skit….
Citera
2021-11-11, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Två personer gripna inatt enligt gd….. Det var otroligt snabbt jobbat att ta in misstänkta så snabbt?? Det är väl ytterst ovanligt???

Det är litet Gävle, Lätt att hitta de som kan vara misstänkta. Finns bara Sätra, Andersberg, Brynäs, Nordos, öster som det Är gäng. Och sen svenne banan kriminella kommer ju ifrån dalarna. Och Gävle dalarna jobbar nära varandra. Inte svårt att lista ut misstänkta.
Citera
2021-11-11, 11:25
Medlem
kungenslillapigas avatar
Är det samma man som redan har en tråd här? Dömd för knark och vapenbrott 2019
(FB) 18-årig kvinna + 24-årig man i Gävle, häktade för grova brott: knark, vapen, feb -19
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in