2021-11-11, 07:54
Medlem
Det sjuka är ju att man numera tar det med en klackis. Redan på en torsdag lixom.
Citera
2021-11-11, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrunda2
Nej men det var ju en knivskärning där för inte allt för länge sedan. Sen är det väldigt WT område.. speciellt kuppol och holmsund. Och mycket mycket droger.

Jag vet att det var ett afghanskt klankrig på bomhus centrum en gång i våras. Ja Holmsund om du menar. de förfallna husen som Amasten har köpt av gavlegårdarna är hemska.
Citera
2021-11-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5344
Det sjuka är ju att man numera tar det med en klackis. Redan på en torsdag lixom.

Gävle är för nära Uppsala. och Stockholm , bara 1,30 med tåg till Stockholm. Och porten till Dalarna, Hälsingland, Södra Norrland, Mycket problem med droger uppåt.

Gävle kallades en gång i tiden Lilla Chicago. Det kommer nog bli det igen nu många år framöver tills tillräckligt med busar är inspärrade.
Citera
2021-11-11, 07:56
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Och satte upp en ny kuliss som gör att huset ser annorlunda ut?
Det är samma ställe på bilderna bara taget från olika vinklar!
Citera
2021-11-11, 07:56
Medlem
Bor i närheten och ser att väldigt ofta möts skumma personer under en snabb handskakning där…
Citera
2021-11-11, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Jag vet att det var ett afghanskt klankrig på bomhus centrum en gång i våras. Ja Holmsund om du menar. de förfallna husen som Amasten har köpt av gavlegårdarna är hemska.

Klankriget har jag missat...
Ja exakt dom husen menade jag. Men dom har ju rustat upp dom verkar det som, men fortfarande samma knakare och pack som bor där, oavsett hur mkt amasten rustar upp 🤣
Citera
2021-11-11, 08:00
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Nu lär det bli förmodligen storjakt på mördaren, (tippar på en invandrare).
eller kanske den osannolika mördaren - en helt vanlig svensk som flippade.

En svensk som flippar, det tror jag inte det är. Eftersom personen var känd av polisen sedan tidigare så är det väll någon kriminell uppgörelse.
Citera
2021-11-11, 08:02
Medlem
Kan detta ha att göra med skjutningen utanför tennstopet tro?
Citera
2021-11-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Polisen har använt en huvudnyckel och kört bort bilarna, jag såg det själv.

Ofta de kan göra det, aalltså ha en huvudnyckel som passar till alla, det visste jag inte
Citera
2021-11-11, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Ofta de kan göra det, aalltså ha en huvudnyckel som passar till alla, det visste jag inte

Aldrig hört talas om detta. Tror han som skrev detta är lite trollig idag =)
Citera
2021-11-11, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrunda2
Aldrig hört talas om detta. Tror han som skrev detta är lite trollig idag =)

Tror det med.. inte så att man flyttar på bilar som är inom ett avspärrat området. det är som att skjuta sig själv i foten haha
Citera
2021-11-11, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Tror det med.. inte så att man flyttar på bilar som är inom ett avspärrat området. det är som att skjuta sig själv i foten haha

Precis min tanke. Och om polisen hade huvudnycklar till alla bilar så skulle man nog hört det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in