2021-11-10, 01:22
Medlem
brolinlevers avatar
matchkort för Fight Club Rush 10:
Eventuellt så har kortet hunnit ändras lite, för det ändras hela tiden,
Zoran Milic är också på kortet=action
För att se rekord på fighters använd länken längst ner

Bantamvikt: Felipe Lima vs. Evgeny Odnorog Brassen Lima fortsätter sin resa mot UFC
Tungvikt: Irman Smajic vs. Nermin Hajdarpasic svenskt Tungviktsderby
Catchvikt: Jonny Touma vs. TBA Jonny är riktigt sevärd
Stråvikt: Josefine Thunder vs. Lanchana Green Little Thunder, nästa svenska i UFC
Bantamvikt: Alexander Lööf vs. Hamid Sadid nytt svenskmöte
Weltervikt: Alexander Lindgren vs. Oskar Biller två svenska, tror det också blir en kul match
Weltervikt: Alejandro Toutparfait vs. Tayo Odjuno tuff uppgift för svensken mot britten Tayo
Catchvikt (73 kg): Tobias Wallberg vs. TBA Tobias ska försöka spräcka nollan
Flugvikt: Ivana Siric vs. Alline Torquato Norge mot sverige
Lättvikt (Amatör-klass): Anton Hellström vs. Dimitris Dimitriadis Debut för svensk mästare i boxning

https://www.tapology.com/
Citera
2021-11-10, 01:48
Medlem
krautbrains avatar
Vart kan man se detta?
Citera
2021-11-10, 10:41
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Vart kan man se detta?

På UFC fight pass kan man se, sedan så har jag för mig att Aftonbladet har streamat den här galan tidigare, gratis, men jag kan minnas fel.

Som MMA-fan, tycker jag Fight Pass är ganska billigt, mängder av mindre organisationers live-event samt förkorten till UFC:s galor, för knappa hundralappen i månaden, prisvärt.
Citera
2021-11-10, 17:57
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
På UFC fight pass kan man se, sedan så har jag för mig att Aftonbladet har streamat den här galan tidigare, gratis, men jag kan minnas fel.

Tror aldrig FCR sänts på Aftonbladet, denna galan är iallafall exklusiv på fight pass. Aftonbladet sänder Bulldog och ibland Brave.
Citera
2021-11-10, 19:22
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Tror aldrig FCR sänts på Aftonbladet, denna galan är iallafall exklusiv på fight pass. Aftonbladet sänder Bulldog och ibland Brave.

Ja, om du säger det, så stämmer nog det, jag hade för mig att jag hade sett den på Aftonbladet men var osäker. När du säger Brave så minns jag absolut de galorna, och det är nog Bulldog jag blandar ihop FCR med.

Det är i så fall trist för de som inte vill skaffa Fight Pass, men om man gillar kampsport är det definitivt prisvärt.

Det är roligt att se framtiden inom svensk MMA så lös bara en månads Fight Pass, det tror jag går. Det är några underhållande fighters på FCR, framför allt Little Thunder tror jag har en stor framtid i UFC. Jonny Toumas matcher har hittills varit mycket svängiga. Knappa 100 kronor är billigt

Nä, jag måste sluta promota UFC fight pass, förlåt
Citera
2021-11-12, 17:03
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:

Felipe Limas motståndare är ute ur bilden, förhoppningsvis hittar de någon annan
Zoran har fått klart med motståndare
Zoran Milic - Shawn Da silva All-action Zoran mot obesegrad tysk
Citera
2021-11-18, 20:51
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:

Bantamvikt: Felipe Lima vs. Evgeny Odnorog Brassen Lima fortsätter sin resa mot UFC
Tungvikt: Irman Smajic vs. Nermin Hajdarpasic svenskt Tungviktsderby
Catchvikt: Jonny Touma vs. Enrique Sosa Jonny är riktigt sevärd
Stråvikt: Josefine Thunder vs. Lanchana Green Little Thunder, nästa svenska i UFC
Bantamvikt: Alexander Lööf vs. Hamid Sadid nytt svenskmöte
Weltervikt: Alexander Lindgren vs. Oskar Biller två svenska, tror det också blir en kul match
Weltervikt: Alejandro Toutparfait vs. Tayo Odjuno tuff uppgift för svensken mot britten Tayo
Catchvikt (73 kg): Tobias Wallberg vs. Theodor Berggren Tobias ska försöka spräcka nollan
Flugvikt: Ivana Siric vs. Alline Torquato Norge mot sverige
Lättvikt (Amatör-klass): Anton Hellström vs. Dimitris Dimitriadis Debut för svensk mästare i boxning

Uppdatering av kortet. Jonny Touma har fått ny motståndare, Tobias Wallberg likaså

https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/fight-club-rush-10-foton-staredowns-och-intervjuer-fran-mediadagen/
Senast redigerad av brolinlever 2021-11-18 kl. 21:08.
Citera
2021-11-20, 20:57
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Uppdatering av kortet. Jonny Touma har fått ny motståndare, Tobias Wallberg likaså

https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/fight-club-rush-10-foton-staredowns-och-intervjuer-fran-mediadagen/

Efter en tung start för svenskar så imponerade Little Thunder något oerhört mot den meriterade Green och UFC är bara en tidsfråga, jag skulle vilja säga att redan idag är Jossan sveriges bästa kvinnliga MMA-fighter. De som redan är i UFC får ursäkta, men Jossans striking parat med hennes aggressivitet gör henne till en kraft att räkna med i alla sammanhang. Riktigt kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in