2021-11-10, 03:08
Medlem
Om det inte finns något glid varken saliv från mannen eller att kvinnan blir våt men inte heller att det var svårt att stoppa in den utan bara tomt.

Hade sådan sex för några månader sen, det var jävlig skum känsla som att knulla ett hål bara.

Någon som har vart med om detta innan?
Har tjejen kanske gjort något för att det ska bli så, kanske opererat bort någonting som ska vara där nere.
Citera
2021-11-10, 03:16
Medlem
Bizmarcks avatar
Nej.
Citera
2021-11-10, 03:17
Medlem
dreadpirate420s avatar
Låter som du satte på en ladyboy
Citera
2021-11-10, 04:18
Medlem
Om den du satte på hade gjort könsbyte så blir det väl utan flottör? Thai i Bangkok?
Citera
2021-11-10, 05:57
Medlem
layvares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Om det inte finns något glid varken saliv från mannen eller att kvinnan blir våt men inte heller att det var svårt att stoppa in den utan bara tomt.

Hade sådan sex för några månader sen, det var jävlig skum känsla som att knulla ett hål bara.

Har tjejen kanske gjort något för att det ska bli så, kanske opererat bort någonting som ska vara där nere.

Torrsex?

Blev hon inte våt efter ett tag?
Citera
2021-11-10, 07:07
Medlem
Ghastens avatar
Nej det har jag lyckats klara mig ifrån. Om dom varit torra så har det fuktat till snabbt.

Din låter som sagt som en ladyboy.
Citera
2021-11-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreadpirate420
Låter som du satte på en ladyboy

Man börja undra
Citera
2021-11-10, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Om den du satte på hade gjort könsbyte så blir det väl utan flottör? Thai i Bangkok?

Lite så jag fundera också men vad jag vet så var det 100% på tjej.
Citera
2021-11-10, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Nej det har jag lyckats klara mig ifrån. Om dom varit torra så har det fuktat till snabbt.

Din låter som sagt som en ladyboy.

Precis. Ladyboy i Sverige kan väl knappast vara vanligt.
Citera
2021-11-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Torrsex?

Blev hon inte våt efter ett tag?

Nej
Citera
2021-11-10, 11:14
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG

Det var kanske en man som du låg med? Är ju rätt vanligt idag att folk "byter" kön.
Citera
2021-11-10, 11:17
Medlem
GoUoDs avatar
Inte en ovanlig konsekvens hos muslimer som blivit omskurna i någon getknullar-grotta. labida snittas vilket minskar sekretion då svällkropparna inte kan ge signal på penetration.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in