2021-11-10, 01:25
Medlem
Det är tillåtet i princip överallt i samhället förutom här och det görs ju ändå via PM, så vad är grejen?

Är det även förbjudet i Laidback?
2021-11-10, 01:30
Medlem
BigFatCones avatar
Det är förbjudet för att det sällan eller aldrig är On Topic. Svårare än så är det inte.

Välkommen till (FB) Den stora chattråden om du vill småsnacka utan något särskilt ämne att följa. Raggande är tillåtet, men jag tror inte att det kommer att gå så bra för dig.

Var så god.
2021-11-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är förbjudet för att det sällan eller aldrig är On Topic. Svårare än så är det inte.

Välkommen till (FB) Den stora chattråden om du vill småsnacka utan något särskilt ämne att följa. Raggande är tillåtet, men jag tror inte att det kommer att gå så bra för dig.

Var så god.
Varför så elak mot ts? Varför tror du inte det kommer gå bra för ts?
2021-11-10, 01:36
Bannlyst
Flashback är ju för fan anonymt. Jag räknar med det till 110%. Hur ska då raggning gå till samtidigt som att bevara anonymiteten?

Jag dödar den polis som kommer hem till mig. Så ska jag kunna skriva utan att det kan bli ett brott.
2021-11-10, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Ej sant. Jag blev tillsagd att det är förbjudet i sak då jag skrev ett inlägg som tolkades som raggning/flörting, som dock var ON topic.

Moderatorn som informerade mig om detta höll med om att regeln borde tas bort. Jag vill minnas att han åberopade något om människohandel som anledning.
2021-11-10, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Jag räknar med det till 110%. Hur ska då raggning gå till samtidigt som att bevara anonymiteten?

Problemet är inte att man inte får ragga, problmet är att du blir avstängd om du ger intryck av att göra det. Så hård är regeln.
2021-11-10, 02:01
Medlem
Du får däremot söka efter en backpack-vän i lämplig tråd.

Godtyckligt, much?

Alla som backpackar ihop knullar. Det är givet.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2021-11-10 kl. 02:04.
2021-11-10, 02:05
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Det är tillåtet i princip överallt i samhället förutom här och det görs ju ändå via PM, så vad är grejen?

Är det även förbjudet i Laidback?

1.06 gäller såväl i PM som i Laidback.
2021-11-10, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
1.06 gäller såväl i PM som i Laidback.

1.06 har ingenting med det att göra.
2021-11-10, 02:12
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
1.06 har ingenting med det att göra.

Det är ju meningslöst att ragga på någon man inte vill veta vem det är så det faller under "eftersöka" i 1.06.
2021-11-10, 02:18
Medlem
Citat:
Det är ju meningslöst att ragga på någon man inte vill veta vem det är så det faller under "eftersöka" i 1.06.

Trams. Skriver du något flörtigt som faller platt så händer absolut ingenting. Det är helt oskyldigt. Om du däremot frågar om personen bor på adress x, ja, då eftersöker du identitet.
2021-11-10, 02:19
Medlem
Citat:

Jag upprepar: du får fråga efter en backpack-vän i given tråd. Så din förklaring duger inte.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in