2021-11-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Ja, precis.

Verkar som om folk var väldigt besvikna av att inte gick ta han med.

Ä du på riktigt, han är återuppstånden.

Aha. När träffade du honom senast? Hos den lokala LSD-becknaren eller på kyrkans barntimme?
Citera
2021-11-10, 00:45
Medlem
Det är ingenting som är låst här. Nej jag har ingen insider information. Jag utesluter inte något men min teori är Vårby hållet.

Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Precis vad jag skrev, du verkade då ha låst dig vid Vårby (medvet/ovedvetet) fast tillgänglig publik information pekade åt andra håll...

Så sitter du inte på någon saftig inside info som du inte delat med dig av så gjorde du dig då antagligen skyldig till just Confirmation bias...

Vilket inte alls är något konstigt eller ovanligt utan våra hjärnor är programmerade åt det hållet att man gärna söker information som stödjer det man redan tror...

Men som sagt kanske lite överkurs här men någon kanske tar till sig lite, och du fick ju lära dig ett nytt ord allafall...

Mvh
Citera
2021-11-10, 00:46
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Fattar inte hur de här invandrarrapparna tänker. Allihop har fått draghjälp av Einar oavsett samarbete eller inte, då han gjort genren populär. Hade de haft en hjärna att tänka med hade de insett att i ett land som Sverige, blir inte en gangsterrappande invandrare förebild för svenska barn i allmänhet. Därför är deras chans att bli riktigt stora redan körd från början. Såvida man inte gör som Tusse och blir nån cirkus-neger istället.

Lika sorgligt är det ju att invandrarbarn i 10-årsåldern tycker det är "bra" att Einar dog. (källa: Expressen) De fattar ju lika lite som sina äldre syskon att Einar var en bro mellan den vita befolkningen och invandrarna. Må så vara att musiken är fullständigt retarded och texterna på dagisnivå. Jag hoppas att de andra rapparna förstår vilken otjänst mördarna har gjort och agerar därefter. Men det är nog för mycket begärt. Det är väl få av dem som har högre IQ än en ordinär fluga.
Ja å det det sorgligaste är att det handla om avundsjuka. Läs EnchroChatten. Eller behöver inte be dig om det. Behöver inte be någon läsa Havals brev till hans manager. Hota P3? Åter fan vara efterbliven.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-11-10 kl. 00:53.
Citera
2021-11-10, 00:47
Medlem
Det är ingenting som är låst här. Nej jag har ingen insider information och jag utesluter inte något men min teori är Vårby hållet.

Jag har en gåta till dig.

”Det är underbart att segla på sommaren.”

Svaret finner du på citatet.

Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Precis vad jag skrev, du verkade då ha låst dig vid Vårby (medvet/ovedvetet) fast tillgänglig publik information pekade åt andra håll...

Så sitter du inte på någon saftig inside info som du inte delat med dig av så gjorde du dig då antagligen skyldig till just Confirmation bias...

Vilket inte alls är något konstigt eller ovanligt utan våra hjärnor är programmerade åt det hållet att man gärna söker information som stödjer det man redan tror...

Men som sagt kanske lite överkurs här men någon kanske tar till sig lite, och du fick ju lära dig ett nytt ord allafall...

Mvh
Citera
2021-11-10, 00:50
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Kan moderator rensa samt stänga av lite i tråden? En massa off topic svammel och troll senaste sidorna
Kanske lässvårigheter fortfarande? Eller de under 21? Inte mot dig så.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-11-10 kl. 00:55.
Citera
2021-11-10, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorrozorrozorro
Man behöver inte vara en raketforskare för att fatta att han blev ”goad” av dumle och adel. När jag såg bilden på honom med z , dumle och adel i Amsterdam så fatta jag att han va slut .

Vilken bild pratar vi om? Har du länk? 👍
Citera
2021-11-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Fattar inte hur de här invandrarrapparna tänker. Allihop har fått draghjälp av Einar oavsett samarbete eller inte, då han gjort genren populär. Hade de haft en hjärna att tänka med hade de insett att i ett land som Sverige, blir inte en gangsterrappande invandrare förebild för svenska barn i allmänhet. Därför är deras chans att bli riktigt stora redan körd från början. Såvida man inte gör som Tusse och blir nån cirkus-neger istället.

Lika sorgligt är det ju att invandrarbarn i 10-årsåldern tycker det är "bra" att Einar dog. (källa: Expressen) De fattar ju lika lite som sina äldre syskon att Einar var en bro mellan den vita befolkningen och invandrarna. Må så vara att musiken är fullständigt retarded och texterna på dagisnivå. Jag hoppas att de andra rapparna förstår vilken otjänst mördarna har gjort och agerar därefter. Men det är nog för mycket begärt. Det är väl få av dem som har högre IQ än en ordinär fluga.
När skrev expressen om 10-åringarna?
Citera
2021-11-10, 00:59
Medlem
Undrar verkligen om han nu hade hot mot sig och ville ha en bil med pansrade glas och livvakter varför gick han inte ut med SKYDDSVÄST? Varför hängde han med samma skit folk som ADEL OCH DUMLE? VARFÖR kom han tbx till sverige
Citera
2021-11-10, 01:05
Medlem
Vilka hot? MoneyMakingG?

Jag har ingen aning om ZE men vad jag vet att klimatet i Sthlms förorter blir råare och då kommer det bli fler skjutningar.

Du menar att ZE hämnades Einar genom att skjuta delägaren av Top Class Music?

Jag förstår varför Oslogatan kallas för fulaste området men det betyder inte att resten av Husby är fint för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
En tjej på nätet hänvisar det i en diskussion på Twitter som det ”fulaste området i Husby”, därav det ordvalet. Det verkar alltså vara en benämning på en plats där.

Oslogatan löper över ett rätt stort område. Kanske har sitt egna ursprung i Husby från det namnet.

Ok, det stärker ju kopplingen ännu mer till HH / Slice. Ena hotmeddelandet signalerade MMG och det andra Slice.

Tror du Z.E kan vara inblandad i hämnden mot TCM, vilka backar han inså fall?
Citera
2021-11-10, 01:06
Medlem
Västerås killar?

Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Han var i dubai med malak,pakis lillebror o andra från dalen sen några andra. Sen i Spanien va han med dalen grabbarna o några till. Sen oxå Västerås killar i Spanien med.
Citera
2021-11-10, 01:11
Medlem
Ännu en anledning varför det var så tragiskt. ”Dom vågade inte” Jaha? Varför är du med i det kriminella livet för?

Tycker du att det är normalt att en människa som har dödshot mot sig och skyddad adress umgås i den miljön? Röker en joint i cykelförrådet i ett fint område som man gör i orten.

Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Va snacka du om ? Einar hade många vänner som han inre visade upp bara, vanliga som inte var kriminella. Sen hade han kriminella vänner som var barndomsvänner men han sökte inre till dem. Många av hans vänner under kidnappningen, stog o kolla på när dem bråka, dem vågade inre göra nåt. Sen många vill backa han ex från dalen men dem vågar inte pga Mario o de som har beef med han.
Citera
2021-11-10, 01:12
Medlem
Pandalina4s avatar
Måste bara.
Tror ni en killen med denna attityd å komplex gillar
konkurrensen. Han är kul.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/rapparens-brev-hota-p3-att-spela-mina-latar/
Är han medveten om samhället? Nja. Hans värld är rapp. De ska tjäna pengar som Nisse. Annars goar man
Citat:
En 25-årig rappare har skickat ett brev inifrån häktet - som polisen stoppat.
I brevet uppmanar 25-åringen en gängledare att hota eller kidnappa en medarbetare på P3 för att påverka radiokanalen att oftare spela rapparens musik.
”(Min) musik ska spelas en gång varje 3 timmar min manager kan inte sånt här. Ibland man måste tvinga dom”
Den 25-årige rapparen som skickat brevet med hotet är misstänkt för kidnappning i samma mål som Yasin Mahamoud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in