2021-11-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Tycker det blir lite av salongsfylla när swishströmmen sinar
Ingen kul

Han jobbar ju 40-50-60 timmar i veckan så borde ha råd med mygga och fylla varje kväll 😪
Citera
2021-11-09, 17:20
Medlem
Citat:
Tycker det blir lite av salongsfylla när swishströmmen sinar
Ingen kul

Ja det förstör allting. Han är inte hälften så rolig nu.
Citera
2021-11-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Han jobbar ju 40-50-60 timmar i veckan så borde ha råd med mygga och fylla varje kväll 😪

Han behöver någon som hjälper honom med ekonomin höll jag på att säga men sedan kom jag på mig själv. Han är ju civilekonom. Kan inte behövas
Citera
2021-11-09, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85

Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ja det förstör allting. Han är inte hälften så rolig nu.

Astråkigt nu.
Ingen fylla
Inga agenter eller mindkontroll.
Inte ett enda troll i kommentarsfältet.
Fan tråkigare än en svt sändning.
Citera
2021-11-09, 19:15
Medlem
Citat:
Astråkigt nu.
Ingen fylla
Inga agenter eller mindkontroll.
Inte ett enda troll i kommentarsfältet.
Fan tråkigare än en svt sändning.

Inga fantastiska historier nej. Och sedan han blockat alla som inte dyrkar honom och swischar så är det hur tråkigt som helst.
Citera
2021-11-09, 19:18
Medlem
Exakt!
Bara den där Julius som kritiserar lite snällt, frågan om han ens uppfattar det som kritik,tror Julius är ironisk när han ber prenumeranterna att betala för Håkans privata inköp,men inga lärjungar förstår det.
Citera
2021-11-09, 21:22
Medlem
Citat:
Exakt!
Bara den där Julius som kritiserar lite snällt, frågan om han ens uppfattar det som kritik,tror Julius är ironisk när han ber prenumeranterna att betala för Håkans privata inköp,men inga lärjungar förstår det.

Julius ligger ju lågt för att inte bli blockad men han driver med honom 😂
Citera
2021-11-09, 21:48
Medlem
Citat:
Julius ligger ju lågt för att inte bli blockad men han driver med honom 😂

Garanterat så.
Smart tomte det där.
Citera
2021-11-10, 07:37
Medlem
BEDRÄGERIET I SVENSKA SKATTESYSTEMET !

Han tar på sig tantglasögonen för att han ska läsa innantill och då är det noga med fakta säger Mytomanen.

Han vill påminna om att han är utbildad civilekonom på högskola och har gått en utbildning där han fick lära sig att råda folk om pensionssparande "och annat". Han jobbade flera år med det.

Varför slutade han ? Ingen kan väl vara mer lämpad än honom att råda folk vad gäller deras privatekonomi och pensioner ?

https://www.youtube.com/watch?v=2Hgn8_12u2Q

Citera
2021-11-10, 07:41
Medlem
Tack alla swischare. Nu har jag köpt en ny mygga och ett nytt stativ. Precis likadant som det förra som jag lyckades ha sönder Det heter Hama och jag tror att det är Elgiganten som har det här... Säger han som köpt det.

Kan han köpa en ny hjärna någonstans om de swischar. Vet ni det ? Jag tror också han finslipat den där tekniken sedan han tiggde pengar av föräldrarna för att han måste ha mellanöl eller hembränt sugen som han var för att kopiatorn på skolan luktade så gått... som han berättade om

Nu har vi nog några fantastiska dagar framför oss i form av helt sanslösa videos då han är dyngrak.

https://www.youtube.com/watch?v=jL-52b-ugsw
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-11-10 kl. 07:46.
Citera
2021-11-10, 11:59
Medlem
Citat:
Tack alla swischare. Nu har jag köpt en ny mygga och ett nytt stativ. Precis likadant som det förra som jag lyckades ha sönder Det heter Hama och jag tror att det är Elgiganten som har det här... Säger han som köpt det.

Kan han köpa en ny hjärna någonstans om de swischar. Vet ni det ? Jag tror också han finslipat den där tekniken sedan han tiggde pengar av föräldrarna för att han måste ha mellanöl eller hembränt sugen som han var för att kopiatorn på skolan luktade så gått... som han berättade om

Nu har vi nog några fantastiska dagar framför oss i form av helt sanslösa videos då han är dyngrak.

https://www.youtube.com/watch?v=jL-52b-ugsw

Att tiggeriet ger så här snabba resultat gör att man bara väntar på andra grejer som går "sönder"
Vi får se.
Citera
2021-11-10, 12:29
Medlem
Citat:
Att tiggeriet ger så här snabba resultat gör att man bara väntar på andra grejer som går "sönder"
Vi får se.

Självklart. Den gamla bilen ska väl snart lagas igen. Han måste ju köra på fyllan in till stan för att göra sina fantastiska reportage .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in