2021-11-09, 21:01
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leiah
Matilda har ju iaf flyttat upp till Stockholm från Malmö efter programmet. Kanske för att komma närmre Simon?

Knappast. Elvira har gjort detsamma, antagligen för att de är lättare som ”influencer” där.
Citera
2021-11-09, 21:07
Medlem
Heja Ida! Världens bästa tjej; hon är genuin, snäll, ödmjuk och har klass. Hade inte tvekat en sekund om jag vore Sebastian. Hans förlust annars. 🌹
Citera
2021-11-09, 21:08
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Asså man fattar ju att de som vinner är Shilera och Elvira, de båda fick den vita rosen i det första avsnittet, viket säger att grabbarna bestämde sig på utseende direkt och har haft det valet ända sedan start, Sebastian (den tröge fan) sa att shileera är alltid sig själv i ALLA situationer oavsett vad hon står inför, detta var alltså efter hans första mingel med henne, vilken "smart" kille.

Killarna är nu också helt jävla sexfrustrerade vilket gör att de vill välja den som de helst vill hem å knulla på.

Jag tror att Sebastian kommer vara singel idag.

Vad får dig att tro att Sebastian skulle vara singel? Tycker han känns seriös för något hållbart
Citera
2021-11-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Knappast. Elvira har gjort detsamma, antagligen för att de är lättare som ”influencer” där.

Elvira är fortfarande skriven hemma hos sina föräldrar i Halmstad iaf. Det är inte Matilda
Citera
2021-11-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Nja, det vet jag inte om jag tror.. men sista rosen tror jag går till
…just pga att flera i tråden har skrivit detta, att de umgåtts på midsommar osv.
Men jag hade nog tippat på det annars också.
Blir dock förvånad om de fortfarande är tillsammans haha!

Jag tror nog ändå att de fortfarande är tillsammans… på torsdag vet vi! Spännande
Citera
2021-11-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leiah
Elvira är fortfarande skriven hemma hos sina föräldrar i Halmstad iaf. Det är inte Matilda

Hon kanske flyttat in hos Simon men av förklarliga skäl inte skrivit sig där
Citera
2021-11-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solblomma2004
Heja Ida! Världens bästa tjej; hon är genuin, snäll, ödmjuk och har klass. Hade inte tvekat en sekund om jag vore Sebastian. Hans förlust annars. 🌹

Om inte annat lär hon få prova hans favvoställning där på Santorini, Sebbe den lille hingsten 😀
Citera
2021-11-09, 21:24
Medlem
Utifrån Simons val så känns det som hans slutliga beslut alltid baseras på utseende (han verkar iallafall ha en grej för blondiner ). Inget fel på Matilda och Elvira egentligen men dom känns inte som rätt partners ifall man vill ha en något stabilt.
Citera
2021-11-09, 21:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesein
Ja, det är därför. Vifta framför ögonen så känner du att de blir torra av att du viftar. Du har också ögon du vet, du kan testa👌🏼

Haha det där är ju bara en olat som unga tjejer håller på med
Citera
2021-11-09, 21:30
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kände inte igen hälften av tjejerna. Utfyllnadstjejer.

Haha. Nej inte utfyllnadstjejer. Vilka är ni som svarar här, hoppar ni bara in och säger något random? 😂

De har ju alla varit med, men åkt ut.
Citera
2021-11-09, 21:32
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesein
Herregud vad ni är utseendesfixerade, simon är helt klart attraherad till både elvira och Matilda. De båda har sillikonbröst, blonderat hår. Matilda har fillers i läpparna och kindbenen skulle jag gissa, men minst 50 % av alla andra tjejer i huset hade också fillers. Och inte undra på, här sitter massa anonyma personer och klankar ner på armina, shilera och alice, för att de ha små läppar, och samtidigt klankar ni ner på elin, matilda, emelie osv som har fillers? Det går fan inte att göra rätt. Föds du inte som elvira eller ida med helt lagom proportioner så är du körd.

Hur som helst, när du väljer partner bör du även tänka på personlighet, inte bara utseende. Matilda har inte gjort EN enda sak som var dålig. Hon har inte snackat bakom ryggen, varit taskig, varit bitter eller sur när andra fått gå på dejt osv. Hon och simon har kemi, de har mycket gemensamt, de båda älskar ju havet och den livsstilen med båt osv, och de verkar ha roligt tillsammans. Elvira känns mer som en siren, som lurar ner honom till havets botten med sitt falska leende och lögner. Det var någon som skrev att det är ett tecken på att ljuga att inte kunna se personen i ögonen. Elvira ljuger simon rakt upp i ansiktet samtidigt som hon ler så hårt att hon knappt kan prata ordentligt och stirrar i hans ögon. SPRING SIMON, säger jag bara.

AMEN!
Citera
2021-11-09, 21:34
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Asså man fattar ju att de som vinner är Shilera och Elvira, de båda fick den vita rosen i det första avsnittet, viket säger att grabbarna bestämde sig på utseende direkt och har haft det valet ända sedan start, Sebastian (den tröge fan) sa att shileera är alltid sig själv i ALLA situationer oavsett vad hon står inför, detta var alltså efter hans första mingel med henne, vilken "smart" kille.

Killarna är nu också helt jävla sexfrustrerade vilket gör att de vill välja den som de helst vill hem å knulla på.

Jag tror att Sebastian kommer vara singel idag.

Nej 😃 Elvira och Ida!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in