2021-11-09, 11:07
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Detta. Hon framstår dessutom som oärlig och lurig.
Lägg till att hon är bara intresserad av makt, skenhelig och det är bara hennes personliga prestige som är viktig.
Citera
2021-11-09, 11:10
Medlem
StekPannaUtanSladds avatar
Är hon narcissistiskt lagd?
Citera
2021-11-09, 11:14
Medlem
NeinChads avatar
Det är inget personligt mot just Annie, jag ogillar bara psykopater rent allmänt.
Citera
2021-11-09, 11:38
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
TS eftersom du ställer frågan, vad tycker du själv och varför?
Citera
2021-11-09, 11:44
Medlem
Jag tror de flesta stör sig på att hon är kompromisslös, dvs det går egentligen inte att förhandla med henne utan hon vill få igenom det hon arbetar för och där finns inga möjligheter att gå halva vägen var eller det blir väldigt dyrköpt att förhandla med henne.

Sedan så har hon öppet sagt att hon är intresserad av att bli statsminister och styrt sitt Centerparti att se ut som mittens val, det bästa partiet att rösta på om man vill se samarbete med både M och S.

Samtidigt som de kompromisslöst utesluter alla samtal med främst SD och V.

Men mittenpolitiken rimmar illa med vad Centern egentligen står för då det ju faktiskt är så att det är Centern som står allra längst till höger av alla existerande svenska partier, vilket även syns i massinvandringspolitiken då de ser invandrarna som billig arbetskraft.

Det blir lite svårjobbat läge om man säger som så.
Citera
2021-11-09, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
1 Hon ljuger
2 Hon står inte för vad hon sagt
3 Hon är otrevlig

Gäller inte detta för typ 95% av alla politiker? Inte för att jag gillar AL men ändå.
Citera
2021-11-09, 11:53
Medlem
Att Centerpartiet inte plockat bort videon visar vilken bra kontakt de har med verkligheten.
Citera
2021-11-09, 11:54
Medlem
Hon är odemokratisk, har hatat på SD i årtionden.

Står inte för det hon säger/ljuger, väntar fortfarande på att hon ska äta upp sin högra sko.

Står för en alldeles idiotisk invandringspolitik, 40 miljoner invandrare är rimligt enligt henne.

Har förvandlat ett gammalt gubbjordbruksparti till ett förvirrat bimbo-hata-SD-parti, virrar runt höger till vänster och påstår att det är de andra partierna som inte vet var de står.

Har ett närmast psykopatisk framförande, stirriga ögon, och narcissistisk och nedlåtande retorik.

Är cringe som fan, man skäms riktigt över henne. Bara att kolla på hennes Youtube-kanal.

En av dessa punkter räcker gott och väl för befogat hat, men detta är bara några få saker man kommer på i stunden gällande Annie Lööf. En hycklare och narcissist av rang som medverkar till Sveriges förfall.
Citera
2021-11-09, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
TS eftersom du ställer frågan, vad tycker du själv och varför?

Jag avskyr människan och tycker som någon sa att vi borde införa häxbål igen.
Citera
2021-11-09, 12:07
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekPannaUtanSladd
Missade nog det, men det förklarar en hel del.
Är inte så värst insatt i politik

Varför startar du då en tråd om en politiker om du är så oinsatt om ämnet
Citera
2021-11-09, 12:10
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Gäller inte detta för typ 95% av alla politiker? Inte för att jag gillar AL men ändå.

Nej.
Hon är värst.
Citera
2021-11-09, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Varför startar du då en tråd om en politiker om du är så oinsatt om ämnet

Om jag visste svaret på frågan, varför skulle jag då ställa frågan till att börja med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in