Citat:
Ursprungligen postat av
ceph
Förvånande att ingen nämnt detta:
It was all a HOAX! Travis Walton Crew Boss Confesses (Mike Heston Rogers)
https://www.youtube.com/watch?v=QlTirK9mgiY
Så det var ett gäng som ville åt prispengar från National Inquirer, men storyn fick oväntat en sån jävla fart att det plötsligt blev svårt att hantera det, och flera, inkl. Walton tänkte att "vafan, kör på, desto mer pengar!"
Tragiskt, som med så otroligt mycket annat inom UFO-muppvärlden.
Dessutom ...
Har du ens Läst på om killen som kommer med "avslöjandet"????
Vet du varför han vill "bevisa att Travis Walton är en bedragare"????
Nå ... vet du ???
Här har du svaret iaf (
från kommentarstråden under youtube-klippet (som du naturligtvis har läst du med):
"
As for how it may damage Travis Walton, his reputation or future, I DON'T CARE. What I do care about is my sister Dana. Are you aware that Travis Walton cheated on Dana with one of Dana's close friends, and has refused to give her a divorce in all the years since? Well, that's just the way Travis Walton is; a cheat and a garbage collector who will make up any stupid sounding story for money."
Intressant också att han, "intervjuaren" tydligen inte kommer att presentera ljudklipp som bevis för att han verkligen hade hört den där killen avslöja att allt var ett spratt ... utan att han Bara kommer att visa upp det "transkriberade dokumentet."
Hur är det ett bevis, egentligen?
I vilket fall som helst ... hur logiskt tänker man ens om man på fullaste allvar tror att dessa skogshuggarna hade Byggt avancerade ljus- och ljudställningar med "laserstrålar" och skit, mitt ute i ingenstans, mitt ute i skogen - inte för att Filma det och påstå att det var ett äkta UFO ... utan bara för att ... Ja, för vadå egentligen ???
Om nu ingen skulle få se hela detta så imponerande ljudtekniska underverket de hade byggt upp mitt ute i skogen ... varför ens bygga det överhuvudtaget ?????
Återigen ... Hur tänker du egentligen ????
Du beter dig ju som nån slags fanatiker som helt enkelt inte ens kan tänka logiskt i en fråga som du så himla gärna VILL vara på det sätt som Du Vill att den ska vara, att du inte ens klarar av att höra vad som faktiskt sägs, eller att analysera den information som angivits på ett sansat och logiskt sätt.
Är du inte "skeptiker" va ???
Exakt hur "skeptiskt" behandlade du då detta klipp, och den tillhörande infon ???
Tyvärr är du inte minsta lilla skeptisk.
Det är DU som är bluffmakaren här ...
Ja, det är säkert Travis Walton också.
Men för min del nöjer jag mig med att han bara kokat hopa en rövarhistoria.
det är DU som går till vansinnesöverdrift som på fullaste allvar vill tro att de byggde superavancerade saker ute i skogen som ingen ändå skulle kunna se.
Och du vet inte ens varför ... du nöjer dig med att hoppa jämfota och böla "Tjoho, där fick de han."
Jävla sopa.