2021-11-06, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Jag tror att det kommer bli den mest lyckade tillställningen dittills med intressanta tal och föreläsningar av Söderman, Jonasson, Follin och/eller Almgren. Det kommer vara live-musik med Barney. De kommer ha sålt massor av böcker och det kommer ha släppts två nya titlar veckan innan från Logik förlag. Maten kommer ha varit väldigt god, biljetterna kommer ha varit slutsålda, men det kommer kanske finnas enstaka biljetter som man får slåss om. Dan kommer ha kommit upp och kommer annonsera att de är i startgroparna för köp av ett till hus.

Ungefär så.

Det låter ju helt underbart ? Är deras helikopterplatta klar ? I sånt fall ska jag ta mig tid och åka dit några timmar.
Citera
2021-11-07, 20:26
Medlem
Har det tagits upp förut men accepterar DFS rasblandade eller adopterade i sin förening?
Accepterar de judar och halvjudar boendes i Sverige?
Citera
2021-11-07, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skaraborg76
Har det tagits upp förut men accepterar DFS rasblandade eller adopterade i sin förening?
Närmaste jag har hört är väl den snustuggande raggar-negern som var på besök någon gång.
Citera
2021-11-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Närmaste jag har hört är väl den snustuggande raggar-negern som var på besök någon gång.

Om de släppte in honom så betyder det ju han var välkommen!
Citera
2021-11-07, 22:21
Bannlyst
Citat:
Om de släppte in honom så betyder det ju han var välkommen!
Jag ska inte ta gift på det, men de pratade om något gäng med raggare som hade kommit på besök och haft med.någon neger som var det svenskaste som fanns och tuggade mest snus av alla. Minns inte om det var förra sommaren, eller ännu tidigare, med tanke på covid.
Citera
2021-11-08, 06:40
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:

För rätt summa pengar är nog inget omöjligt, har svårt att se Dan tacka nej till pengar.
Citera
2021-11-08, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
För rätt summa pengar är nog inget omöjligt, har svårt att se Dan tacka nej till pengar.

Kan SD kan vi säger DFS.

Nej men ärligt. Vad händer om en ung dam adopterad från Kina av svenska föräldrar kommer ditt och vill vara med vad säger de tror ni?
Citera
2021-11-08, 09:13
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Kan SD kan vi säger DFS.

Nej men ärligt. Vad händer om en ung dam adopterad från Kina av svenska föräldrar kommer ditt och vill vara med vad säger de tror ni?

Pengar har ingen hudfärg. Vårt kontonummer i Belize är...
Citera
2021-11-08, 09:21
Medlem
Ja men man talar ju hellre inom DFS om svenskar än vita. Frågan är befogad.
Ni som gillar DFS kan ju svara om ni vet vad de anser om rasblandade och adopterade.
Citera
2021-11-08, 20:22
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ja men man talar ju hellre inom DFS om svenskar än vita. Frågan är befogad.
Ni som gillar DFS kan ju svara om ni vet vad de anser om rasblandade och adopterade.
Vadå anser? Måste man tycka illa om rasblandade och adopterade för att kunna legitimera en förening för svenskar?

Kan man inte vara nationalist om man inte hatar exempelvis en adopterad Korean, eller en mulattbrud?
Citera
2021-11-08, 20:36
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Vadå anser? Måste man tycka illa om rasblandade och adopterade för att kunna legitimera en förening för svenskar?

Kan man inte vara nationalist om man inte hatar exempelvis en adopterad Korean, eller en mulattbrud?

Tyvärr är det fiendens bild av vad en nationalist är som definierar många nationalisters självbild.
Citera
2021-11-08, 20:41
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Tyvärr är det fiendens bild av vad en nationalist är som definierar många nationalisters självbild.
Så kan det ofta vara men i DfS fall är det inget att bekymra sig över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in