2021-11-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Fast Nora begriper jag inte vad killarna ser hos, varken i utseende eller personlighet.
Hon är ju assnygg och rolig, lätt att prata med och verkar stabil i humöret!
Citera
2021-11-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
De gjorde parodi på Sebastian i mumbo jumbo på TV4 igår 😂
Haha kan du länka ? Det hade varit kul att se!
Citera
2021-11-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Gillade henne, men blev väldigt förvånad över den kommentaren. Att dessutom basunera ut det via TV ? Vad kommer den blivande svärmodern tycka...

Sen har jag svårt för hennes knorrande fnitter också.
Ja och hennes basröst är fett jobbig!
Citera
2021-11-07, 00:18
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Definera gifta ned sig? Jag pratar inte om någon tusenlapp hit eller dit utan stora skillnader.

Vet du någon manlig fritidsledare, busschaufför, löneanställd hantverkare eller butiksbiträde som är tillsammans med en kvinnlig läkare eller jurist tex? Ett förhållande där mannen tjänar 25 000 i mån I lågstatusjobb och kvinnan tjänar 80 000 i högstatusjobb? Jag har ALDRIG hört talas om eller stött på något liknande.

Jag har en arbetskamrat som tjänar som mig (ungefär 32k efter skatt) men hans sambo är någon kontorskvinna på Volvo Cars och tjänar runt 80-85k i månaden. Så det finns fall som är så
Citera
2021-11-07, 00:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
De gjorde parodi på Sebastian i mumbo jumbo på TV4 igår 😂
Haha såg det, var riktigt roligt
Citera
2021-11-07, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Jag har en arbetskamrat som tjänar som mig (ungefär 32k efter skatt) men hans sambo är någon kontorskvinna på Volvo Cars och tjänar runt 80-85k i månaden. Så det finns fall som är så

Var det så när de träffades?
Citera
2021-11-07, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Om ni tänker efter, har ni någonsin stött på en människa som ler så pass ansträngt exakt hela tiden som Elvira gör, oavsett vad hon försöker förmedla? Hon kan ju inte att ens prata ordentligt pga av att hon spänner ansiktet så hårt.

Sen är det ju alltid lite extra tragiskt med smala brudar som opererar brösten såpass att bröstbenet blottas och brösten hamnar ungefär 2 km ifrån varandra.

Verkligen! Skrev ett långt inlägg häromdagen att hon nog inte verkar inse hur otroligt märkligt det är le på det viset hela tiden. Flinar med hela ansiktet. Det är varken sött eller charmigt.

Det är så uppenbart att hon ville förstöra för Matilda, en tjej jag tycker verkar ganska vettig och sansad men ändå med glimten i ögat
Citera
2021-11-07, 16:38
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hon är ju assnygg och rolig, lätt att prata med och verkar stabil i humöret!

Stabil, på vilket sätt? När hon är hög så är hon sitt "rätta jag".
Citera
2021-11-07, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Enligt Hänt + var det Nathalie Mellgren. De dejtade några månader, stod det.

Var inte hon redan utslagen när han var på besök? Hur träffades de där?
Citera
2021-11-07, 19:10
Medlem
discomusens avatar
På instagram diskuteras det att det är tydligt att det är Ida som kliver ombord på flygplanet med Sebastian efter sista rosen.
Citera
2021-11-07, 20:28
Medlem
Elvira skriver på sin Instagram att hon är allvarligt sjuk och inlagd på sjukhus.

Någon som vet mer?
Citera
2021-11-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foobar2000
Varför hatar ni Shilera? Hon ogillar Elin och Armina dom är ju minst intresserade av Sebastian egentligen, måste säga att hon har rätt där sen verkar hon ha känslor för Sebastian.

För att hon är ELAK. Brutalt elak, manipulativ, dryg, arrogant och kontrollerande. Vidrig människa. Håller mig hundra mil från sådana helst, känns som hon kan hugga en tjej i ryggen för att ha kollat på hennes man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in