2021-11-05, 23:25
Medlem
massuppfittarens avatar
Om ni tänker efter, har ni någonsin stött på en människa som ler så pass ansträngt exakt hela tiden som Elvira gör, oavsett vad hon försöker förmedla? Hon kan ju inte att ens prata ordentligt pga av att hon spänner ansiktet så hårt.

Sen är det ju alltid lite extra tragiskt med smala brudar som opererar brösten såpass att bröstbenet blottas och brösten hamnar ungefär 2 km ifrån varandra.
Citera
2021-11-06, 00:54
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Du hade visst fel på den

Haha aj fan, åldrades den inte väl? Jag har inte tittat på några dagar..
Citera
2021-11-06, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Haha aj fan, åldrades den inte väl? Jag har inte tittat på några dagar..

Kolla på senaste. Hon gjorde bort sig totalt haha
Citera
2021-11-06, 01:21
Medlem
Har det kommit något nytt som någon vet om vem som Simon och Sebastian väljer? Jag har läst att några skrivit att det blir Elvira för Simon men är det spekulationer? Jag är så nyfiken! Jag hoppas inte Sebastian väljer Shilera iallafall 😒
Citera
2021-11-06, 08:25
Medlem
Mina favoriter är Rebecka och Ida.
Tråkigt att Rebecka åkte ut.
Citera
2021-11-06, 09:03
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grebirff
Har det kommit något nytt som någon vet om vem som Simon och Sebastian väljer? Jag har läst att några skrivit att det blir Elvira för Simon men är det spekulationer? Jag är så nyfiken! Jag hoppas inte Sebastian väljer Shilera iallafall 😒

Citera
2021-11-06, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Vi får se om några dygn vilka det blir och om det kommer att hålla 😀👍
Citera
2021-11-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Känner faktiskt några kvinnor som gift ner sig, men de är kvinnor med ett bra självförtroende som verkar vara lyckliga i sina äktenskap. De verkar ha valt sin partner p g a inre egenskaper. Det finns även studier om att vi väljer den som ligger på samma nivå med oss vad gäller den emotionella mognaden. Den teorin tror jag på.

Jag är inte så säker på att man har tagit hänsyn till mognadsnivån när man studerat framgångens betydelse i relationer. Hur definierar man framgång i dessa studier? I pengar? En del väljer även hellre ett jobb där de trivs än ett jobb med hög lön. Det finns även studier om att men med lågstatus jobb vill inte ha en kvinna med högstatus jobb, eller en kvinna som tjänar mer eller en som är mer framgångsrik i sitt arbete. Sebastian är väl inte framgångsrik, så kvinnor som väljer honom är inte ute efter en framgångrik man. Eller menar du att de är där bara för att bli kända och inte för honom?

Definera gifta ned sig? Jag pratar inte om någon tusenlapp hit eller dit utan stora skillnader.

Vet du någon manlig fritidsledare, busschaufför, löneanställd hantverkare eller butiksbiträde som är tillsammans med en kvinnlig läkare eller jurist tex? Ett förhållande där mannen tjänar 25 000 i mån I lågstatusjobb och kvinnan tjänar 80 000 i högstatusjobb? Jag har ALDRIG hört talas om eller stött på något liknande.
Citera
2021-11-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Elin är för osäker som person. Hon måste jobba på att bli mer trygg i sig själv innan hon går in i dejtandet igen. Ingen slump att hon föll offer för dåliga killar i Ex on the beach.

Det blev väldigt uppenbart i scenen där tjejerna sitter och äter frukost ihop och när hon säger att hon alltid dricker kaffet först för att det inte ska blandas med maten (laxeringseffekten). Har aldrig sett en så osäker blick. Ögonen studsade runt.
För mig som aldrig tidigare sett henne i rutan så var det ändå förvånande när det blev så uppenbart att hon verkar väldigt osäker eftersom hon en bra bit in i programmet gett sken av att vara ganska självgod och överlägsen alla andra. Angränsande till elak nästan.
Citera
2021-11-06, 19:18
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
präktig som haft trekant? Inte många som testat det med två killar samtidigt.

Gillade henne, men blev väldigt förvånad över den kommentaren. Att dessutom basunera ut det via TV ? Vad kommer den blivande svärmodern tycka...

Sen har jag svårt för hennes knorrande fnitter också.
Citera
2021-11-06, 19:28
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Ett jäkla tjat om Rebecka. Ja hon var mogen och vettig, men han har en minst lika mogen och vettig (trots 23 år) tjej i Nora, som dessutom är roligare och mer witty. Hoppas att han väljer henne, men misstänker också att han kommer inse att det mest är fysisk attraktion i botten.

Fast Nora begriper jag inte vad killarna ser hos, varken i utseende eller personlighet.
Citera
2021-11-06, 20:06
Medlem
De gjorde parodi på Sebastian i mumbo jumbo på TV4 igår 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här